8 diena

221 15 0
                                    

*Zayn pozicija*
Buvo labai smagu susipažinti su Mike šeima, jų vaikai labai mieli ir žmona labai graži, bet Arielle gražesne.
Kai merginos išėjo aš pasakiau Mike.
-Mike kaip tau pasisekė, turi du vaikus, nuostabia, mylinčia žmoną
Viską ko galima pasvajot.-pasakiau su ironija nes išties, aš pavydėjau, laaabai pavydėjau. Noriu vaiko, o Arielle turbūt ne, ji net manęs nemyli na ir kas ką ji sakė? Bet be jos aš esu niekas niekas šitam suknistam gyvenime........................................
Kai merginos gryžo, daug daugiau sužinojau apie Mike šeimą. Išgirdęs vaikų juoką pamačiau kad tai Arielle žaidžia su Maju ir Mintare. Mano veide atsirado maža šypsenėle. Taip, aš ją labai myliu bet niekas jos nebepagrobs turbūt ji norės namo. O gal jei nesakyti... gal taip bus geriau, gal pasilaikysiu šia paslapti iki tinkamo laiko kol ji pati susipras ir sužinos...
Po 3 valandų kalbėjimo daug prisijuokemė ir pastebėjau kad Mike žmona pagerianti. Ačiū dievui Arielle negeria... na aišku jei tik 17! Pff... durnius... Mike su šeima išvyko o Arielles veide mačiau didele šypsena iki ryto.
Ryte
*Arielles pozicija*
Vakar buvo žiauriai smagu! Labai pavydėjau Mike nes jis turi labai nuostabia šeima. Mano svajone turėti nuostabų vyrą, kuria žaistu ir mylėtu mano mergyte norėjau išsaugoti nekaltybe tam vieninteliam bet tie supisti kvailei ja atemė... na kur buvome? Tėtis su mergyte žaistu o aš gaminčiau sausainiu, gamintume visi kartu maistą važinėtume į visokias keliones kad tik mano mažylė būtu laimynga, kad mes visi būtume laimyngi. O dabar aš kalta nereikėjo man eiti į tą parką, nereikėjo rėkti ant tų vaikinų. Pala... pala... bet juk tą Senteres pačiupo, aš vėl galiu gyventi normalų gyvenimą gryžti atgal ir visa kita. Reik paprašyti Zayn gryžti namo, na ir kas kad aš jį myliu bet toks kaip Zayn manęs niekada nepamils...
Iškepsiu šokoladini tortą o kai Zayn valgys. Tada jo ir paklausiu. Nuėjusi į virtuvę įsijūngiau kolonėles ir įsijūngiau dainą ( more than you know) be šokdama gaminau tortą. Išovusi tortą į orkaite pradėjau šokti laisvais judesiais. Na nenoriu girtis bet šoku gan gražiai na taprasme kaip hip hopas ar gatvės šokiai. Kai buvau maža aš buvau gimnastė ir šokėje.
Man tai labai patikdavo bet mano šeima buvo labai didelė bėda su pinigais todėl nustojau lankyti burelius nes jie išties buvo labai brangūs ėjau pas profus.
Bešokdama pamačiau Zayn tarpdurį sukrižiavusi rankas ir su didele šypsena. Aš susigėdusi greit nuėjau ir ieškojau su kuo galėčiau išgražinti tortą. Nes turbūt atrodžiau kaip burokas...
Radusi gretinėles ir pabarstukų bei braškių visus padėjau ant stalo ir išttaukiau tortą iš orkaites. Visą tą laiką Zayn mane stebėjo. Ahh ir jei jums įdomu iš kur moku tiek gaminti. Mano kaimyne mane išmokė kadangi mano tėvai dirbą šį darbą 15 metų kekvieną diena mano kaimynė buvo pas mane ir mokė. Baigusi puošti Zayn priėjo prie manęs pagriebė grietinėlę ir prisipylė ją sau į burną. Jis atrodė labai juokyngai. Jis žvilgtelėjo į mane ir nusišpsojo klastynga šypsena. Jis artėjo link manęs ir jau norėjo papurkšti grietinėles ant mano kaklo bet aš jį švelniai pastūmiau nes dabar noriu su juo pasikalbėti.
-Ne, Zayn aš noriu pasikalbėti.-pasakiau ir Zayn suraukė antakius.
-apie mano seną gyvenimą. Jau noriu gryžti, juk sučiupote Martin- pasakiau ir Zayn persmelgė mane su juodomis akimis.
Jis smarkiai padėjo grietinėles buteliuką ant stalo ir išėjo iš virtuvės.
-TU NIEKADA NEGRĮSI Į SAVO SENĄ GYVENIMĄ. MAN GANA! NEBEBŪSIU GERUTIS!- surekė Zayn iš antro aukšto o aš suklupau ir smarkiai verkiau užsidengusi veidą. Noriu namo, nekenčiu Zayn. Jis labai žiaurus.
3:00AM
Atsikėliu virtuvėje ant šaltų plytelių. Skauda galva nuo verkimo. Bandau stotis bet judėti negaliu pala pala. Ką? Ką Zayn man suleido?!
***Zayn pozicija***
Gailiuosi kad užrėkiau ant Arielles. Negaliu užmigti be jos. Jaučiuosi ne kaip. Jei pasimčiau ją į savo glėbi. Kaip reikiant  užmigčiau. Taip ir padarysiu. Nuėjes į Arielles kambarį jos ten neradau. Iškart išsigandau ir skuodžiau į apačia be lipdamas išgirdau vyriška juoką virtuvėje. Tyliai priėjau prie durų ir žiūrėjau pro tarpelį. Tai buvo Martin ir gulinti Arielle kuri negali judėt. Pamatęs ją mane pervėrė skausmas per visa kūna. Išmušė karštis. Aš ją privalau išgelbėti...
Greit nuskuodes į savo kambary iš po pagalvės pagriebiau pistoletą. Aš jo nebijau bet bijau nes jis gali nuskriausti Arielle.
Priėjes prie durų pro tarpą pamačiau gulinčia Arielle ir Martin kuris laiko milžinišką peilį. Greit įsibroviau į virtuvę ir nušoviau Martin. Greit pripuolęs prie Arielles apsikabinau ir pakėliau ją. Arielle žiūrėjo į mane su baimę ir jos akys nukrypo už manęs iškart supratės greit ir švelniai padėjau Arielle ant stalo ir išsitraukės pistoletą į kišene šoviau jam tiesiai į krūtinę. Ir šį kartą neprašoviau. Jis suklupo ant grindų numetes pistoletą kuo toliau uždengiau Arielles akis ir nešiau ją iš virtuves. Nenoriu kad Arielle galvotu kad esu žudikas ar kas. Bet aš privalėjau taip padaryti. Noriu apsaugoti ją. Negaliu prarasti savo gyvenimo.
Paguldžiau ją į savo lovą ir atsiguliau šalia. Ji vis dar negalėjo judėti jaučiuosi kaltas kad nenužudžiau Martin ankščiau. Visa tai nebūtu nutikę.
Rytas
***Arielles pozicija***
Atsikėlusi pamačiau kad guliu  Zayn kambaryje bet miegu Zayn glebyje. Bandau keltis galiu, bet su milžinišku skausmu visam kūne. Atsistojusi atsirėmiau į stalelį nes labai apsvaigo galva.
Pamačiusi kad Zayn budinasi sukaupiau visas jėgas ir ėjau durų link. Puse kelio nuėjusi nebebuvo kur įsikipti. Ėjau pirmyn smarkiai kritau ant grindų. Labaaai skaudėjo. Maža ašara nusileido mano žandu. Atrodžiau bejėgė. Verkiau iš skausmo ir iš užtai kad nieko negalėjau padaryti pati. Nuo didelio trenksmo pakėliau Zayn jis net iškrito iš lovos.
Staiga jis pribėgo prie manęs pakėlė su skausmu akyse. Paguldė atgal į lovą
-Arielle tu negali keltis, dabar jei ko reikės sakyk man. Kaip reikiant tau patarnausiu.- nusišypsojo jis beviltiška šypsena. Labai nuliūdau kai Zayn tai pasakė. Man jo gaila aš jam didžiulė našta. Aš kalta kad jis turi daug bėdų. Manau bus geriause jai pabėgsiu...

begėdisWhere stories live. Discover now