1 dalis

135 4 0
                                    

Atsikėlusi nuo žadintuvo garso, persibraukiau plaukus per visa veidą ir pasirąžiusi išlipau iš lovos. Nuėjusi į tuoleta palindau po dušu ir išlipusi užsivilkau chalata, susišukavau plaukus, juos išsidžiovinau ir nuėjau iki spintos.
-hmm... ką čia apsivilkus? Uuu šitas nice.- ištrukusi džinsus ir balta drižuota maikę juos apsivilkau.

Susišukavusi plaukus   užsiaviau sportbačius ir nusileidau į virtuvę. Atsidariusi spintelę išsitraukiau fruitloops įsibėriau juos į bliudelį ir ipyliau pieno  iš šaldytuvo.
Pasiemusi bliudeli atsisėdau ant sofos ir iškart gavau žinute nuo Jazz.

*Jazz- sveika, gal kur kavytės?*

*aš- jaaaa, I NEED COFFEE!!!*

*Jazz- po 15 minučių lauksiuuu^^*

*aš- okeeeyyy*

Atrašiau žinodama kad ji lauks manęs Starbukse sušveičiau dribsnius ir vėl grįžau į savo kambarį.
Pagriebusi Nike kuprinę į ją įsidėjau pinigine, pakrovėja, ausines, raktus, šokoladuka>:) ir kaip ir viskas.
Užsisegusi kuprine nuėjau prie durų. Pažvelgiau į striuke ir į lauką.
-nehh nesidėsiu...- užrakinusi namus nubėgau iki savo mašiniukoo.
Įlipusi į mašina ir išvažiavau iš kiemo.
-o dieve! Važiavai čia visa amžinybe!- nusijuokusi Jazz mane apsikabino.
-tik nereikia.- pavarčiau akis ir nusijuokiau. Užsisąkiusi šaltos kavos su lėdukais. Atsisėdome į savo mėgstamiausia vieta, prie lango ir kalbėjomes.
-labas mažhuut.- priėjes Matt pabučiavo Jazz.
-labuka, čia tas tavo pusbrolis apie kurį pasakojai?- paklausė Jazz pažiūrėjo į miela vaikinuka.
-aha, sėsk  Jerry.- nusišypsojo Matt. Matt yra Jazz vaikinas. Vakar buvo jų metinės. 3 ilgi metai.
-naa, suoori bet man jis nepanašus į tūso karalių.- suraukė akis Jazz.
-hah! Man irgi taip neatrodė, pačios pamatysit.- mirktelėjo akį Matt ir Jerry nusišypsojo.
*po 2 valandų.*
-atvažiuosiu tavęs 10- be atsisveikindama pasakiau.
-okey! Baiiii.- pamojavo man Jazz ir nuvažiavau namo. Jerry visai fainas vaikinukas, bet tikrai ne mano skonio naahaa baby.
Parvažiavusi namo užrakinau mašina ir atsirakinusi namus nusiaviau batus ir atsidariau šaldytuvą.
-ughh, im starving! Uuuu braškės ir bananai.IM GONNA EAT THEM- susipjausčiusi bananus ir braškes įsipyliau vanilini jogurtą į indelį ataisėdau ant sofos ir valgiau žiūrėdama filma 'tarp pilkų debesų'.
Baigus žiūrėti filma pažiūrėjau kiek valandų.
- JAU PUSE 10!?!!?!??!?! NESPĖSIU SUSIRUOŠT!- greit išjūngus televizorių nuskuodžiau į savo kambarį ir užsivilkau juoda, blizgia suknele kuri vos dengia mano užpakalį.
-niceee, very nice!- išsišukavusi plaukus juos išsitiesinau ir pasidažiusi su tamsiais šešėliais, pasidažiau lūpas su tamsiai raudona spalva. Užsidėjau pudros, eyeliner, ir tušą.
Papūtusi lūpas prieš veidrodį nusišypsojau.
Užsidėjusi juodus aukštakulnius užrakinau namus ir  įsėdau į automobilį.
Nuvažiavusi iki Jazzy's namų ir papypsinau.
-einu! Einu!- atbėgo Jazz ir nuvaremė į naktini kluba  'moonlight'.
-uuu, niekada čia nebuvau.- pamačiusi praštmatnų klubą pasakiau.
-well duhh- nusijuokė Jazz ir nuėjome tiesiai prie baro.
-mums du mochito.- užsakė Jazz ir po kelių minučių gavome ko užsisakėme.
-nagi einam pašoookt- maldavau Jazz.
-nu nee, pasedėkim normaliai.- pavartė akis Jazzy.
-okey.. bet vėliau BŪTINAI eisim pašokt.- pamerkiau akis ir ji linktelėjo. Po kokių 5 minučių pasirodė Matt ir Jerry.
-nagi mergytes. Varom patūsint!!!- pagriebe už rankos mane Jerry o Matt paeme Jazzy ir visi pradėjome šokt.
Po 30 minučių.
Whoa... Jerry išties yra party mashine. JIS VIS DAR ŠOKA. Aš jau vos nuėjau iki sofos.
-na ir nusivariau.- nusijuokė paduses Jerry.
-tai gal varom pas mane šiandien? Ramiai pasedėsim.- pakviečiau visus.
-žiūrėk gražuole, mes jau gerai įkale. Manau gal ryt, šiandien visi užsnausim iškarto.- prisigėres Matt atsakė. Jis visada mane taip vadina. Bet Jazz nepyksta. Nes ją vadina visaip katyte, mažyte, lelyte, pupyte ir t.t.
-na ok... gal kurį nors parvežt?- pasisiūliau.
-ne ne ne! Niekas nevairuos! O dabar EINAM peškom.- ataiatojo Jazz.
-mkay.- visi išėjome iš klubome.
-gal tave palidėti tave Tia?- pasisiūle Jerry, nes jie 3 eina i kita puse.
-nahh man bus viskas gerai. Iki.- apsisukusi ėjau namų link. Po kelių minučių už manęs ėjo 2 vaikinai kuriuos mačiau klube. Girdėjau kaip vienas kalbėjo.
-einam greičiau asile tu kam tiek prisilakei. Gaidys.- be kalbėjo vaikinas kuris padėjo eiti kitam.
-ash... ne.. neprisilakiau!- surekė kitas.
-nerėk, o eik greičiau tik.- pasakė kitas ir buvo tyla.
Išgirdusi kaip kažkas nukrenta  ant žemes atsisukau.
-ei psst tu ten priekį gali padėt?- kreipėsi į mane blaivas vaikinas. Priėjusi prie jo pamačiau jo draugą nukritusi ant žemės. Padėjusi jį pakelti tempemė jį.
-tai kur jūs einat?- ai mes einam tiesiai iki miško pabaigos ir į dešine ir tada į kaire.- atsidusęs atsakė vaikinas.
-hmm.. žinau kad tai bloga mintis bet gal tesiog jūs būkite pas mane šia naktį ir ryte išeisite, na parvešiu.- pasisiūliau. Esu girta okey?! Visko prigalvoju.
-umm na gerai kur tu gyveni?- paklausė jis.
-va čia va.- ir įsisukome į mano kiema. Pagriebusi raktus atrakinau ir paguldeme vaikina ant sofos.
-na, tegul jis čia miega nakti, aš jam atnešiu anklode ir pagalve o tu galėsi miegot svečių kambaryje.- nusišypsojusi pasakiau ir jis nusišypsojo ir palinksėjo galva.
Nuvedusi jį į kambarį palinkėjau saldžių sapnų pagriebiau anklode ir pagalve sutvarkiau kitam vaikinui sofa ir ji paguldžiusi užrakinau duris ir nuėjau į savo kambarį. Zuzvimbzdė mano telefonas  pagriebiau jį ir užsokau ant lovos. Gavau žinute nuo Jazz.

*Jazz- sveikute, ar viskas ok?*

*aš- jo jo sutikau keleta vaikinuku dabar jie nakvoja pas mane. Žodžiu žiauriai tyngiu kažka daryt tj ryt viska paaiškinsiu. Labos <3*

Užrakinusi telefona užsivilkau savo pižama ir užsirakinusi kambario duris staiga užmigau.

begėdisWhere stories live. Discover now