Na va... grįžome į senuosius namus.
Išgloščiusi ciūcikus nuėjau pagaminti konors skanaus Zayn.-Zayn einam valgyt.- padėjusi pica prie stalo atsisėdusi laukiau Zayn.
-mm kaip gardžiai atrodo.- išpūtė akis Zayn.
Pavalge nuėjome pasidaryti karšto šokolado ir atsisėdome terasoje ir supomes ant supyniu.
-Zayn aš išties tave labai myliu ir to nė neįsivaizdavau.- nusišypsojau bet nenusukau akių nuo nerealaus vaizdo.
-Aš taip pat, ir nebandyk manęs vėl taip išgązdinti.- subarė mane Zayn ir nusišypsojo.
-Na aš šiandien nusivariau nuo kojų, jau eisiu miegot.- atsistojusi išsiploviau puoduka ir nutepenau persirengi į onsie ir atsiguliau į lovą.
Dar naršiau facebook'e nes iškart negalėjau užmigti. Hmm... gavau žinute iš nežinomo žmogaus.Nežinomas: arba palieki Zayn arba jis smarkiai nukentės, jis neturi apie tai sužinoti.
Aš: ką? Kodėl?! Kas tu?!
Nežinomas: niekada nesužinosi, arba palieki Zayn iki 4:00 nakties arba 6:00 ryte jo nebebus. Entendiste? (Supratai)
Aš: gerai manęs nebebus 3...
Užsiemusi už burnos pradėjau verkti.
Aš turiu taip padaryti. Atsikėlusi iš lovos pažvelgiau pro langą ką veikia Zayn ir jis vie dar sedėjo terasoje ir rūkė. Greit pagriebusi kuprine iš spintos įsidėjau savo rūbus ir pakišau kuprine po lova. Iśgirdau kaip Zayn jau lipo laiptais tad apsimečiau kad miegu. Jis įsiropšte į lova, apsikabino mane, prisitrauke mane arčiau ir po kelių minučių užmigo. Palaukusi 2 valandas nieko neveikdama ištrūkau iš Zayn glėbio ir laaaaabai atsargiai ir tyliai pasiemiau kuprine ir telefona. Pagriebiau kažkoki rašteli ir pieštuka.Jau ėjau miško tamsiu takeliu. Nenustoju verkti, aš jį tikrai myliu, aš išsiaiškinsiu ir grįžiu pas jį. Bet pas ką man eiti? Juk nelabai ką pažįstu.
Hmm... galėčiau nueiti pas dėde. Taip, ten bus saugiausia.
Nuėjusi į jo gan didele sodyba atsiguliau po krūmais nes nenorėjau eiti nakti tad ryt eisiu į vidų. Užmigau.***Zayn pov***
Atsikėliau nuo šunų lojimo. Arielles šalia nebuvo. Ant spinteles pamačiau lapelį.(Aš išėjau, privalėjau, nemanyk kad tavęs nemyliu, aš negaliu be tavęs gyventi, esi nuostabus, vaikelį aš išlaikysiu pati pamatysi aš sugrįžiu bet maldauju tavęs, neieškok manęs... </3)
Be skaitydamas verkiau, jau norėjau bėgti, skuost ir jos ieškot, bet aš pasiduodu, darysiu kaip nori ji, jos neieškosiu paliksiu ją ramybei ir susirasiu kita, kuri nuo manęs nebėgs.
***Arielles pov***
-o jetus! Labas širdute!- apsikabino mane teta kai atidarė duris.
-Carlai nusileisk mūsų sausainukas grįžo!- šuktelėjo mano teta.
-ką?! O dieve marija šventoji mano aukselis grįžo!- apsikabino mane dėde.
-kokia proga?- Pakėlė antakį Carlas.
-jokia, tesiog man reikia pagalbos, ar galių pas jumis apsigyventi? Suprantu kad tai negražu bet tai labai svarbu, ir negaliu to pasakoti.- jau maldavau ju.
-viskas gerai, tu čia visados laukiama.
-galėsi miegoti savo pusbrolio kambaryje kol jis išvykes pas draugą jis grįž po 4 dienų.- meiliai nusišypsojo teta. Nusišypsojusi pasisėjau daiktus laikiname kambaryje ir atsiguliau į vandenine lova nes neišėjo pamiegoti lauke.
***Zayn pov***
Jau sedėjau klube apsuktas apsinuoginusiu merginų.
-ohh sveikas Zayn! Umm... kur Arielle?- kilstelėjo antakį Harry ir gurkštelėjo savo gėrimo.
-man poxui apie ją! Ji mane vis palikinėja ir palikinėja! Nebesiruošiu jos ieškoti, jei ji nenori ir nereikia! Nebesiruošiu būti jos sėkliu, durna ta tavo sesė!- susinervines tėškiau stikline ant grindų ir atsistojes nuėjau į mašina. Atsirėmes į vaira jį daužiau ir verkiau.
-viskas! Nustok Zayn! Pažvelk į ką tave ji pavertė! Nebesi blogiukas, dabar jau meilus padariukas( oi kaip gražei susirimavo😃) palik ją ramybei nebegalvok apie ją.- greit užkūres automobilį nuvažiavau į kažkokį tankų miška prie ežero. Atsisėdes ant kelmo žiūrėjau į tolį.
-vakar ją turėjau, šiandien jau nebe...Taiiigi čia viskas šiai daliai taip pat trumpa bet pagal mane įdomi turėtu būt😂. Dar noriu pranešti kad ši isto nebus ilga, gero skaitymo!!!