Atsikėliau nuo šalčio, atsikėlusi pamačiau kad langas buvo praviras. Greit jį uždariusi pasirąžiau ir prisiminiau kad pas mane yra tie vaikinai. Iššokusi iš lovos nusiprausiau ir nuejau iki spintos.
-hmm, ką čia apsivilkus...- mąsčiau. Radusi pilka maikute ją pagriebiau ir prie jos pagriebiau paprastus pilkus šortukus juos apsivilkau ir atsirakinusi duris nusileidau į virtuvę. Tas vaikinas ant sofos vis dar miega o kitas turbūt irgi. Atidariusi šaldytuvą ištraukiau piena ir kiaušinius. Pagriebusi miltus ir cukru iš lentynos gaminau blynų tešla. Baigusi maišyti pradėjau kepti.
-labas rytas.- atsižiovaujes pasisveikink vaikinas nusileides laiptais. Nusišypsojau jam ir toliau kepiau. Akkk kokia aš durna!!!! Aš jų vardų net nežinau! O neee!!
-amm... aš Tia... o koks tavo vardas?- paklausiau.
-aš Tomas o ta mieganti gražuole Alanas.- nusijuokė Tomas ir atsisėdo ant sofos.
-umm, ok aš padarysiu blynu pavalgysite ir išeisite nes turiu išeiti iš namų.- nusišypsojau ir Tomas linktelėjo.
Po kokių 5 minučių Tomas pažadino Alana ir visi pavalgėme.
-na taigi mes būsime tau skolyngi už viską.- nusišypsojo Tomas ir padave man savo numerį.
-na iki Tia, paskambink kai bus nuobodu.- nusišypsojo Tomas ir išėjo o Alanas pamojaves ir nusišypsojęs išėjo paskui Toma.
-naa o aš lėkiuu ruoštiis.- užlipusi į savo kambarį atidariau spintą.
-užsivilksiu šituos aptemptus džinsus ir paprastus marškinukus.- nusišypsojusi juos apsivilkau ir paskambinau Jazz.*-labukaaa, gal varom pasishopint?*
*-jaas gurl man reikia rubų!!!*
*-ok lauksiu akropolyje*
Ir padėjau ragelį. Susidėjusi reikalyngus daiktus į kuprine ir užsidėjusi juodus nike batus užrakinau namus ir ėjau klubo link pasiimti automobilį.
Po 15 minučių įlipau į savo mašina ir važiavau akropolio link.-wazaaaaappp.- priėjusi Jazz nuskiuokė.
-labukaass, einam į Sinsėju pirma, jau žinau ką pirksiuos.- nusišypsojau ir nuėjome į parduotuvę.
Po 15 minučių padėjau drabužius ant prekystalio.
-eii Tia žinau kad nori į tūlika bet Matt laukia aikštelėje jis paduos man pinigus, reiktu nueit...- priėjusi pasakė Jazz.
-tai tu eik pas Matt o aš nueisiu į tuoletą, ir tada susitinkam prie AB iėjimo.- pasiūliau Jazzy ir ji linktelėjusi išėjo. Paemusi 2 maišus ėjau tuoleto link. Įsisukusi į kaire prasilenkiau su vaikinu kuris turėjo ant tiek tamsias akis, matėsi kad lešiai. Jis pažiūrėjo į mane šaltai lyg būčiau kokia nevertynga šiukšle. Nuėjusi į merginų tuoleta buvo tylu, nieko nebuvo tik aš. Padėjusi pirkinius ant žemės pagriebiau plaukų šepetį ir susišukavau plaukus. Pasitvarkiusi makiažą nusifotografavau. Realiai net nenorėjau į tuoletą :D. Atsisukusi į duris pamačiau tą pati vaikiną. Jis stovėjo atsirėmęs į staktą ir šypsojosi. Išsigandusi stovėjau ir spoksojau į jį.
-tai tu tęsk tęsk.- piktai nusišypsojo vaikinas.
-tai, umm... aš jau einu?...- išsigandusi kalbėjau.
-o ne.- nusišypsojo jis.
-tu niekur neisi kol tau neleisiu.- nustojo šypsotis kraupus bet gražus vaikinas. Staiga atsidarė durys ir iėjo sena moteriškė.
-ei! Jaunuoli tau čia negalima! Marš lauk!- pasipiktino moteris ir per tą laiką aš pabėgau. Tas vaikinas vis dar mane sekė. Be eidama į vietą gavau žinute nuo Jazz.
*Jazz- sveika, atleisk mane skubiai iškviete į darbą*Nieko neatrašiusi skubėjau link mašinos. Jis vis dar mane sekė. Ilipusi į mašina numečiau pirkinius į galą ir to vaikino nebemačiau. Atsidususi užkūriau automobilį ir išvažiavau iš aikštelės.
^Starbukse^
Gėriau šalta kava su ledukais ir naršiau telefone. Pamačiusi kad mane pakviete į draugus tas pats vaikinas nuėjau pažiūrėti jo profilį. Profilio nuotraukoje jis atsirėmes į stulpą naktį, užsidėjes kapišoną rūko. O viršelio nuotrauka buvo juodi teletabiai. Jis keistas but i like it ^-^.
Priėmiau jo kvietimą.
-sveikute galiu prisėst?- priėjo prie manęs vaikinukas su šviesiais plaukais ir tamsiai mėlynomis akimis.
Linktelėjusi siurbtelėjau gėrimo.
-tu tik neišsigąsk, bet aš tave stebiu jau ilga laiką, ir norėjau tavęs paprašyti kad dalyvautum mano laidoje. Pabūtum modelis.- nusišypsojo vaikinas ir gavau žinute nuo to keisto vaikino (jo vardas Jake)
*Jake- nesutik*
Suraukusi antakius toliau klausiausi ką kalbėjo vaikinas.
-tai ar sutinki?- kilstelėjo antakį vaikinas.
-naa.. nežinau...- abejiojau.
-na žinoma tau reikia pagalvoti, štai mano vizitine kortele. Paskambink jei persigalvosi.- pamerkė akį vaikinas ir išėjo iš kavinės. Įsijūngusi telefoną atrašiau tam Jake.
*Aš- kodėl? Išvis iš kur žinai kad jis šalia* išsiuntusi žinute pamačiau kad Jake sedėjo kavinės kampe, ten tamsiausia.
*Jake- patikėk tu tikrai nenori sutikti.*
*Aš- sutiksiu jei nepasakysi kodėl*
*Jake- daryk ką nori*
Ir juodaakis išėjo iš kavinės.
Ne, nesutiksiu, nežinai kuo gali baigtis..***
Užsivilkusi pižamą kritau į lovą ir mąsčiau apie tą Jake.
-jis paslaptyngas, bet delto man ir patinka. Fuu ką aš čia nusišneku! Jis iškrypelis! Gal net maniakas!- be kalbėdama užmigau.*John pozicija*
-tu privalai ją atgabenti čia gyva!!! Ar supratai!?!?! Jei jos nebus čia per 15 minučių! Tu gulėsi griovį leisgyvis!- įsiutes rekiau ant savo paveldinio.
Jis tik išsigandęs linktelėjo ir išlėkė iš mano klubo.
Po 15 minučių mergina jau gulėjo mano lovoje o aš masčiau kur ją įkišti.
-šokti jai būtų perdaug gerai, su tokia figūra galėtu būti mano mergina.- nusijuokiau.*Tios pozicija*
-šokti jai būtų perdaug gerai, su tokia figūra galėtu būti mano mergina- girdėjau kaip nusijuokia kažkoks vaikinas. Pradėjau markstytis ir vaizdas po truputi normalėjo.
-labas miegančioji gražuole.- nusišypsojo tas pats vaikinas ir pabučiavo man į žandą. Pastūmčiau jį, bet jėgų dar neatgavau.
-aweee, jis tau suleido narkotikų... tiu tiu tiu reikės nubausti tą blogą berniuką kad mano katyte svaigina.- apgabino mane vaikinas ir pakėlė.
Kas jis mano ęsas!?!? Kodėl jis mane taip vadina ir bučiuoja!?!?! NARKOTIKAI!?!?! KATYTE?!?!?!
-JASMINE!!!- surekė vaikinas.
-taip.- droviai priėjo mergina kokių 14 metų.
-atnešk jei šortukus ir sportini lemenuką. Ir umm...užsegamą adidas megstini ir kedus... hmm.. manau 39 dydžio.- patikrines mano pėda pasakė tas pats vaikinas kuris buvo kavinėje ir sedėjo šalia manęs. Vis dar nieko neprisimenų.
Po 10 minučių grįžo ta mergina ir padėjo visus daiktus ant lovos. Vaikinas pasodino mane ant lovos ir paliko mane viena kambaryje. Apsivilkau drabužius, vis geriau negu būt su ančiukų pižama.
Kažkas patukseno į duris ir iėjo tas pats vaikinas.
-štai ir mano pupyte- nusišypsojo vaikinas. Bijojiau kažką daryti, jei žinočiau kas vyksta, taip jam trenkčiau.
-aš einu į savo kabineta o tu eik apsidairyti.- nusišypaojo vaikinas ir išėjo. Lėtai išėjau iš kambario. Pamačiau ta patį juodaakį vaikina su kuriuo rašinėjausi. Priėjusi prie jo pradėjau kalbėti.
-kur aš esu? Prašau padėk, man labai skauda.- su skausmu pasakiau ir vaidinau kad man labai skauda šoną.
Jis tik žvilgtelėjo į mane ir toliau buvo prie savo telefono.
-prašau...- susigraudinau, bijojiau kad niekados neišeisiu iš čia.
-ughh. Ko tu nori iš manęs. Aš tave jau perspėjau, esi pati kalta.- pavartė akis.
-nu prašau pasakyk kur aš ir kaip pabėgti.- suinkščiau.
-atleisk.- nusijuokė.- su kalėmis nekalbu.- nusijuokė jis ir aš iškarto jam trenkiau per žandą. Vaikini akys tik sužybėjo ir jis įniršęs pažiūrėjo į mane ir trenkė man iš kumščio į veida ir spardė. Perkrtiau ant žemės ir jis su koja spyrė man ir spirdamas pastūme ir aš nusiridenau laiptais. Nenusiridenus nė puse laiptų praradau sąmone.