*Tios pozicija*
Pramerkiau akis ir pajaučiau beprotišką skausmą savo žande ir galvoje. Ir kiek dar kattų turėsiu čia būti sumušta iki atsijūngimo? Pavarčiau akis ir be bandydama atsistoti pamačiau ant spintelės vaistus ir vandens stikline. Išgėrusi vaistus atsistojau ir iš lėto leidausi į apačia.
-Tia! Tu dar turėjai gulėti lovoje!- subarė Nora ir aš šyptelėjau.
-Nagi eime, tau dar reikia persirengti, ir poto eisi į John kabinetą.- pamojo ranka kad eičiau su ja.
-Ko man ten?..- pakėliau antakį be eidama su ja.
-Na nežinau, gal todėl kad per tave juos galėjo sučiupti?- suraukė antakius ir nusijuokė.
Atsisėdau ant suoliuko ir žiūrėjau kaip Nora ieško ką man apsivilkti.
-Negi tau čia patinka būti?..- paklausiau ir susiraukiau.
-Galima sakyti kad čia esu kaip ir savo noru- trūktelėjo pečiais. -Plius man čia patinka.- šyptelėjo ir padavė man paprasta, ilga, juoda maikę ir panašius šortukus kaip ir buvau apsivilkusi vakar.
-Galėsi pavaikščioti su aukštakulniais?- sunerimo ir aš linktelėjau.
-Na gerai, apsirenk ir eik į John kabinetą.- Padavė man aukštakulnius ir išėjo.
Apsirengusi susirišau plaukus į kasą ir atsisėdau prie stalelio.
-Šaunu... milžiniška melynė ant mano veido...- sumurmėjau ir ieškojau savo spalvos pudros. Pagriebusi panašiausią bandžiau užtaisyti šią gėdą.
Uždariusi pudros dežutę pažiūrėjau į veidrosį ir suinkščiau. Nekenčiu to sušikto Jake..
Išėjau iš rūbinęs ir ėjau link laiptų.
-Gerai atrodai- atsisukęs Jake pasijuokė ir išmėčiau jam vidurinį pirštą.
-užsikrušk.- Per dantis pasakiau ir Jake pradėjo juoktis.Patuksenau į tamsiai rudas duris ir išgirdusi leidimą įeiti jas atidariau.
-Nora sakė norėjai kad ateičiau.- nuleidusi akis stovėjau vidurį kambario.
-Pirma, sėsk.- atsirėmęs į stalą stebėjo mano kekvieną judėsį. Atsisėdusi tokiau klausiausi jo.
-Žinai, iš pradžių tavęs pasigailėjau, sakau pabūsi čia su mumis, atrodai karšta ir patikima mergina. Pasirodo ne.- atsidūso. -Dabar eisi dirbti į manoklubą kaip padavėja.- šyptelėjo ir mano akyse prisirinko ašarų. Dirbti ten ir būti stebima šlykščių iškrypelių akimis? Ačiū ne...
-Prašau, duok man dar viena šansą, prisiekiu nieko panašaus nebedarysiu.- zyziau ir mano žandais pradėjo ristis ašaros.
-Tu esi Tia ir?..- pakėlė antakį.
-Malik.- Atsakiau ir jo aky išsipūtė.
-Z..Zayn Malik dukra?!- sunerimo jis ir aš nedrąsiai linktelėjau.
-ne, tu nedirbsi klube, gali eiti, ir pakviesk man Jake...- numojo ranka kad galiu eiti ir visą nesuprantusi išėjau. Žinau kad mano tėvas turėjo mafijos verslą, bet jau nebe.-Tave kvietė John.- su pasibjaurėjimu pasakiau tam kiaulei kad jį kvietė ir jis atsistojo. Turėjome prasilenkti, bet jis man paemė už rankos.
-Žinau kad mane vistiek myli.- Nusišypsojo ir pakštelėjo man į žandą.
-Ką?! Niekada man nepatikai tu psiche! Atstok nuo manęs!- išsitraukusi savo ranką iš jo jį pastūmiau ir greitu žingsniu nuėjau pas Nora į virtuvę.
-Nekenčiu Jake, išvis pričiom aš čia esu?! Nieko blogo nepadariau!- rėkiau ir Nora susiraukė.
-Žinoma kad padarei.- nusijuokė ir aš susiraukiau.
-Ne nepadariau.-
-Taip, būti tokiai gražiai yra nusikaltimas.- sukryžiavo rankas ir suraukt antakius Nora ir aš nusijuokiau ir ją apkabinau. Jei ne ji, turbūt nežinau ar būčiau čia išgyvenusi su tais pedofilais.
-Pas Jake atvyks Zack ir turbūt Tom, turėsi juos aptarnauti.- šyptelėjo kai nuo jos atsitraukiau.
-Kodėl tu negali?- susiraukiau.
-Nes aš viską suruošiu ir eisiu tvarkyti visų kambarių. Turėtum džiaugtis kad tau reikia tik rūpintis maistu ir gėrimais.- pavartė akis ji ir suvaidino kad jai labai sunku.
-Na gerai, ar taip apsirengus bus gerai?- nusijuokiau ir apsisukau.
-užsivilk aptemptą maikutė, tą su anime, tuomet bus gerai.- paliepė ir nuėjau į rubinę užsivilkti tą maikutę.
***
Girdėjau Jake juoką iš svėtainės, dieve kaip jo nekenčiu. Sedėjau ir žiūrėjau kaip Nora tvarko visą maistą kurį turėsiu nunešti jiems. Pavogė mane kad būčiau jų tarnaitė.. Atsidūsau ir atsistojau.
-Nagi, neaimanuok, dar ne dabar.- pamerkė akį ir abi pradėjome juoktis.
paėmusi lėkštes į abi rankas ėjau iki jų. Į mane nekreipė dėmesio, dėl to buvau dievui visa širdimi dėkinga. Gdįžau atgal į virtuvę ir liko nunešti tik stiklines ir gėrimus.
-Tai turbūt jau miegosi kai aš pareisiu, o kai nuneši jiems gerti, paklausk ar nieko jiems nebereiks, jei ne galėsi eiti miegoti.- paaiškino ir išėjo tvarkyti kambarių į 2 aukšta.
Garsiai nuryjau seilės ir nuėjau pas juos. Padėjau visus gėrimus ir stiklines.
-A...Ar nieko nebereiks?...- tyliai pasakiau bet niekas negirdėjo ir mane ignoravo.
-A..Ar nieko nebereiks?- garsiau pasakiau ir visi atsisuko.
-Ne..-Pasakė John.
Jau norėjau suktis ir eiti bet mane sustabdė John.
-Nors pala, ateik, atsisėsk pas mane.- parodė kad atsisėščiau jam tarp kojų.
-A..ar būtina?..- pradėjau greičiau kvėpuoti. Taip, labai bijau būti nepažįstamų vyrų kompanijoje viena, o dar kai taip apsirengusi..
-Taip! Būtina.- griežtu balsu paliepė ir greitu žingsniu nuėjau ir atsisėdau ten kur liepė.
-Nebijok, atsiremk.- Tyliai pasakė kai sedėjau įsitempusi.
-Man ir taip gerai..- žiūrėjau į vieną tašką.
-Kaip nori.- papūrtė pečius ir toliau kalbėjosi su kitais.
Jaučiau Jake žvilgsnį visą tą laiką, o kai atsisukdavau jis jį nusukdavo lyg niekur nieko nebūtu. Vis nesuprantu, koks tikslas man čia sedėti? Nei kalbu, nei geriu, nei valgau. Taip ir sedėjau pasimetusi, bet prasedėjus 30 minučių man paskaudo nugara sedėti visados pasitempusiai ir John tai pastebėjo. Jis apkabino mane per pilvą ir taip atremė mane į save. Buvo gera atsiremti į jo tvirtą ir raumenynga krutinę kurią jaučiau per jo marškinius. Jo delnas šiltai laikė mano pilvą apglėbęs, ir jaučiausi gerai, lyg būčiau mylimo glėbyje.
Dabar nebuvo noro pykti ant John, visdėlto, jis tik ant manęs rėkė, nemušė manęs kaip tas debilas.
Buvo labai vėlu, todėl po truputi merkėsi akys, bet jiems nė nebuvo noro skirstytis. Delnu atsirėmiau į John krūtinę ir užmerkiau akis. Nebebuvo įdomu man ar jie žiūri, ar mato, tesiog užmigau.
*John pozicija*
Klausiausi Zack istorijos ir pažiūrėjau į Tia. Ar ji tikrai Malik dukra? Na taip, beproto panaši, keista kaip to neatspėjau. Ji taip mielai miegojo ant manęs, visa susigūžusi nuo šalčio. Tvirčiau ją apkabinau ir pastebėjau tą milžinišką melynę kurią įtaisė Jake. Prisiekiu, niekada nebeleisiu jam mušti mano mažylės, nors ji ir išskūstu mus.