17 dalis

29 6 0
                                    

Atsikėliau nuo triukšmo apačioje. Apsimiegojusi nuėjau į apačią ir pažvwlgusi į svetainę pamačiau daug vaikinų kurie nenustojo juoktis. Nuėjau į virtuvę ir pažiūrėjau į Norą kuri valgė jogurtą.
-Kas ten per susirinkimas?- susiraukiau ir patryniau akis.
-Ai nežinau, kai atsikėliau jie visi jau buvo ten.- trūktelėjo pečiais ir toliau žiūrėjo žurnalą.
-Ką čia skaitai?- paklausiau ir atsisėdusi ant kedės pagriebiau žurnalą iš jos ranku.
-Ai, visokias dramas.- nusijuokė.
-Na, aš einu apsirengti, nebūsiu taip kai yra tiek vaikinų!- tyliai sušukau ir abi nusijuokemė.
***
Užsidėjau aukšto liemens, džinsinius šortukus ir odos spalvos crop'top'a. Lengvai susigarbanojau plaukus ir norėjau eiti vėl į virtuvę bet mane pamatė John.
-Na va kur ji! Susipažinkit, čia mano mergina.- nusišypsojo John kai priėjau prie jo.
Pavarčiusi akis prūnkštelėjau ir visi nutilo ir sužiūro į mane.
-Nemanu kad ji tavo mergina John.- nusijuokė kažkoks nematytas vaikinas ir John pasipiktino.
-Ji tik juokauja, ar ne Tia?- sukandęs dantis žiūrėjo į mane.
-Aha.- nusijuokiau ir jis smarkiai suspaudė mano riešą. Banžiau kentėti bet jis iš visų jėgų jį spaudė.
-Paleisk, man skauda.- suzyziau ir man pradėjo rinktis ašaros. Jis vis nepaleidau ir aš bandžiau atitraukti jo ranką nuo savo.
-John, paleisk ją.- garsiau ir rimtai pasakė Jake ir jis paleido mane.
-Gali eit iš čia.- Su ranka pamojo kad eitčiau ir patrynusi tą vietą greit nuėjau į virtuvę. Jaučiuosi kaip mažas kūdikis..
-Kas buvo?- pažiūrėjo į mane Nora su pakeltu antakiu.
-John.- pavarčiau akis ir nusivaliusi šlapius paakius  atidariau šaldytuvą.
***
Kartu su Nora pavalgėme kiaušinienės su šonine.
-Buvo žiauriai skanu! Ačiū!.- padėkojo Nora ir išsiplovė savo lėkštę. -Turbūt einu išsimaudyti, nes poto tingėsiu.- atsidūso mergina ir išėjo.
Sedėjau ant kedės ir galvojau ką veikti. Visai namo norėčiau... Visų pasiilgau..
Praėjo gal 10 minučių ir išgirdau didelius trenksmus antrame aukšte. Greit nulėkusi į mūsų kambarį nieko ten neradau, tuoleto durys buvo truputi prąviros.
-Nora?- truputi pradariau duris ir įkišusi galvą pamačiau Nora ant grindų. Jos rankas laikė tas pats nematytas vaikinas. Pribėgusi prie jo greit jį nustūmiau ir pakėliau Nora kuri buvo tik su rankšluoščiu.
-Gal tu eik iš čia!- surėkiau ir Nora mane apsikabinusi verkė.
-Na žinoma, man smagu ir su dviem.- piktai nusišypsojo ir ėjo link mūsų. Kartu apsisukome bėgti bet jis pgriebė mano ranką ir patempė atgal. Kritau smarkiai ant žemės ir trenkiau galvą į spintelę. Nieko nebejutau ir kambarys vis tamsėjo, stebėjau tik vaikina kuris atsitūpė šalia manęs. Tamsa.
*Jake pov*
Girdėjau kaip kažkas skuodžia laiptais žemyn, visi sužiūrome į Nora kuri buvo tik su rankšluoščiu.
-Dieve Nora apsirenk..- nusijuokė Niall.
-Tia! Ir jis! Jie viršui! Padėkit!- Kažką sumalė išplėtusi akis.
Visi greit bėgome į tuoletą kai Nora viską paaiškino.
Pravėriau duris ir radau Zach kuris atsitūpęs žiūrėjo į atsijūngusia Tia, prie kurios buvo kraujo.
-Ką tu jai padarei!- surėkiau ir greit pritūpiau prie Tios.
-Ji pati kalta! Aš te norėjau padėti!- sušuko atsistojęs.
-Taip! Man irgi?! Išprievartaudamas mane?!- rėkė Nora ir ją nutildė John.
-Eik apsirenk, viską sutvarkysim mes.- patryne jos ranką John ir ji greit išėjo.
-Dink iš čia.- subarė John ir Zach stsistojęs kažką sumurmėjo John ir išėjo.
Pakėlęs Tia nežinojau ką daryti.
-Ligonine? Ar ką?- paklausiau kai visi žiūrėjo į mane.
-Alio?!- surėkiau ir John pradėjo kažkam skambinti.
***
Sedėjau ir žiūrėjau į nejudančia Tia.
Nekenčiu Zach, pamatysiu jį sudažysiu..
-Jake mes jau turime eiti.- Įėjo Nora ir aš atsidūsau.
-Negalime tesiog pasakyti kad kes jos draugai?- paklausiau.
-Juk ji pasinaudos šia proga...- nusiminė Nora ir aš atsisveikinau su Tia, nors ji to ir negirdėjo. Ištiesų gailą kad visą tai pasibaigė... Bet aš dar pas ją sugrįšiu...
***
*Tios pozicija*
Pravėriau akis, girdėjau tik pypsėjima. Baltas kambarys, daug aparatų ir visą kitą. Suprątusi kad esu lignonėje paspaudžiau mygtuką kad ateitu seselė.
-Kur mano draugai?- tyliai išlemenau įėjus blondinei.
-Jie išvyko, ir sakė kad nebegalės sugrįžti, nes išvyksta iš šalies, bet gavome tavo draugės numerį, ji jau pakeliui.- nusišypsojo, bet man šypsenos nebuvo. Žinoma džiaugiausi kad atvyksta Jazz, bet jie net nesulaukė kol atsikelsiu... Ir jie išvyksta iš šalies?! Smarkiai užmerkiau akis ir pradėjau verkti mintyse.
***
-TIA!- įbėgusi į palatą surekė Jazz ir mane apsikabinusi pradėjo verkti. -Jau galvojau kad niekada nebeatsirasi!- verkė ir aš nusišypsojau.
-Žiauriai tavęs pasiilgauuu!- surėkiau, nors vis nerimavau dėl jų...
***
-Jau po truputi galite krautis daigtus, išeidami užeikite pas daktarą, 135 kabientas.- šyptelėjo blondinę ir kažką pasižymėjusi išėjo.
Susidėjusi kelis daigtus į kuprinę, kartu su Jazs ėjome pas daktarą. Pakalbėję su juo, jis mane išrašė vaistus ir galėjome eiti.
Viskas buvo gerai, tik nesuprantu kur visą tą laiką buvo mano tėvai?! Gal jie net nežinojo...
Įsėdome į Jazz mašiną ir vykome į mano namus. PAGALIAU!
-Jazz?-ļa atsisukau į ją ir ji taip pat į mane.
-Ar mano tėvai žinojo kad buvau dingusi?- susirūpinau.
-Na... Taip... Ilgai jų laukiau, bet jie vis nepasirodė.- liūdnai pranešė ir aš išleidusi tylų garsą vėl žiūrėjau pro langą.
Grįžome į mano namus. Dieve pasiilgau šios vietos..
Įėjau į namus, jokios gyvos sielos, pilną dulkių.
-Na, ir kaip jautiesi?- Paklausė Jazz ir krito ant sofos.
-Kažinau.. Tesiog nesuprantu, negi aš taip jiems nerūpiu?..- susigraudinau.
-Tia! Nekalbėk taip! Dabar pat jiems paskambinsi,ir jie pasiaiškins! Viskas bus gerai, pamatysi.- nusišypsojo ir atėjusi mane apsikabino.
Tuojau pat paėmusi Jazz telefoną paskambinau savo mamai.
-Taip Jazz?- linksmai atsiliepė.
-Labas mama, senai girdėta.- atsidūsau.
-Tia!?- sušuko ji ir aš atitraukiau telefoną nuo ausies.
-Aha, jau parūpau kad atsiradau? Buvo ramu kai aš dingau.- pasakiau ir kelias minutes buvo tyla.
-Ne.. Mes tesiog su tavo tėvu.. Na...- bandė pasiaiškinti ji.
-Viskas gerai mama.- ramiai pasakiau ir ji nudžiugo.
-Visks gerai mam, nebeskambink man.- pasąkiusi tai padėjau ragelį ir pravirkau dar smarkiau.
Jazz mane apsikabino ir bandė mane paguosti.

Tadadadamm!

begėdisWhere stories live. Discover now