8 dalis

37 4 0
                                    

*Tios pozicija*
Atsikėliau nuo beprotiško karščio. Prasimerkusi nustūmiau adijalą nuo savęs.
Atrodo lyg viduje būtu +40! Girdėjau balsus virtuvėje, todėl ten ir nušlemenavau.
-Sveiki, kaip mieg...- nebaigiau tęsti sąkinio ir mane pertraukė John.
-Tia, juk supranti kad tai nėra šiaip paprastas gyvenimas? Neįsipatogink taip, lyg niekur nieko nebūtu! Miegi ant sofos, darai ką nori, esi paprasta eilinė šliūndra kuri čia dirba, ir to nepamiršk! Yra taisyklės kurių privalai laikytis kaip laikosi Nora. Baik savo nesąmonės ir pagaliau susiprask kur esi nes nesibaigs labai gerai!- susinervinęs išlekė iš virtuvės John, o aš stovėjau visa sustingusi ir nesupratau kas katik įvyko.
Net nesuprantu ką tokio blogo padariau, Nora taip pat miegojo ant sofos, bet dabar tikrai žinau kad man čia tikrai ne vieta, ir tai buvau užmiršusi.
-viskas gerai Tia, jam tik siaubynga nuotaika nuo pat ryto, nieko blogo nepadarei. Eik persiręnk, paruošiau tau pusryčius.- nusišysojo Nora ir aš linktelėjus lėtai ėjau savo 'kambario' link.
Pradėjau šukuotis plaukus ir mano akies kamputį užkliudė švieselė. Ant Noros lovos buvo padėtas telefonas, ir jai katik atėjo žinutė.
Į žinutę nė nekreipusi dėmesio surinkau policijos numerį, bet pagalvojus jį ištryniau ir įvėdžiau Jazz numerį.
-Klausau?- atsiliepė Jazzy.
-Jazz? Tai aš Tia!- apsidžiaugiau išgirdusi jos balsą.
-Tia! Kur tu dingai! Pasakyk savo adresą tuojau pat atvažiuosiu!- pradėjo džiaugtis ji.
-Aš net nežinau kur esu, mane pagrobė kažkokie vaikinai, prašau padėk...- nebaigus sąkinio įsiveržė į kambarį Jake.
-Ką tu darai?!- pradėjo rėkti jis ir greitu žingsniu eiti link manęs.-Tuojau pat padėk telefoną!- bandė atimti iš manęs telefoną bet neleidau jam. -Jake! prašau baik!- pradėjau verkti ir jis išplėšęs telefoną iš rankų metė jį į sieną.
-ar tu supranti ką darai?! Nesupratai ką tau sakė John!? Dabar tikrai pasigailėsi kale!- užsimojęs ranką trenkė man į žandą iš kūmščio, nuo smūgio kritau ant žemės, mačiau tik Nora ir John stovinčius tarpdury ir viskas užtėmo.
*Jaz pozicija*
-Jake! prašau baik!- surekė Tia per telefoną ir nutrūko signalas.
-ne, ne, ne- per ašaras bandžiau perskambinti jai. Rankos drebėjo, jeigu ją dabar nužudys? Jeigu aš esu kalta? Kad tik jos tėtis greičiau atvyktu ir surastu tuos niekšus kurie ją pagrobė..
Atsidūrusi žaibišku greičiu mašinoje ją užkūriau ir skubėjau nuovados link, žinodama kad jie beveik niekuo nepadės.
*John pozicija*
Žiūrėjau kaip Tia krinta ant grindų ir Nora puola prie jos.
-Nora, žinai kad už viską esi kalta tu?!- surėkiau ir ji ašarotomis akimis palinksėjo. -Susitvarkyk čia su ja, ir kai ji atsigaus, pasakyk kad ateitu į mano kabinetą, Jake eime.- susinervinęs skubėjau į kabinetą, Jake sekė mane.

-Žinai tau nebūtina trankyti visas merginas už tokius menkniekius!- vaikščiojau po kabinetą.
-Nepasakyčiau kad tai buvo menkniekis! Mumis galėjo susekti!- rėkė atgal.
-Aš taip pat nenoriu turėti šlubuojančių merginų! Tvarkyk savo pykčio problemas, tuomet gal ir galėsi dirbti su manimi! O dabar Dink ir grįžk normalus!- išrėžiau, nors ir žinojau kad jis turi pykčio ir smurto problemu, ir kad jų neįmanomą suvaldyti.
-Kaip tu man siūlai tai sutvarkyti!?- suspaudė kūmščius.
-nežinau, važiuok į klubą atsipalaiduok ir visą kitą!- pavarčiau akis atsisėdęs į kėde.
-Man būtu smagu ir su taviškėm atsipalaiduoti.- nusijuokė ir aš atsidūsau. Taip jis mano gėriausias draugas.
-Gerai, koks skirtumas.- trūktelėjau pečiais. -Tik prašau, baik daužyti visas paneles, nes tikrai man nebedirbsi.- parodęs kad gali eiti taip atsisveikinau ir atsilošęs patryniau savo akis.
*Jake pozicija*
Ėjau iš John kabineto ir nusijuokiau. Dabar galėsiu atsipalaiduoti su Tia. Taip, ji man patiko, bet dabar sėdi toje pat pozicijoje kaip ir visos kitos merginos 'kekšės'. Kritau svėtainėje ant sofos ir pagriebiau telefoną.
-Nora atnešk man kažko išgerti.- pamojau ranka ir paskambinau Zack.
-Sveikas, ką veiksi vakare?- paėmes gėrimą iš Noros rankų jo gurgštelėjau.
-nori kad atvykčiau, nes užsiėmęs nebūsiu.-
-žinoma- pakėliau lūpų kamputį. -lauksiu 22- padėjau ragelį ir įsijūngiau televizorių.

Žinau trumpa dalis, bet šiandien visai nėra nuotaikos nes mirė mano katytė. Bet pažadu kad kita dalis bus 1000+ žodžių.

begėdisWhere stories live. Discover now