***Arielles pov***
-pyp... pyp...pyp....pyp...- atvėrusi sunkius akių vokus girdėjau kaip pypsėjo ligoninės aparatai. Aš vėl šitoi prakeiktoi ligoninėj?!
Ughhh tesiog leisk man numirt!
Pavarčiau akis ir į palatą iėjo daktaras su sesele.
-sveiki panele Styles- kažką rašėsi į užrašine daktaras.
-sesele jau galite atjūnkti aparatus.- mostelėjo ranka į mane ir toliau žiūrėjo į užrašine. Kai seselė viską atjūngė išėjo iš palatos.
-panele Arielle turime dvi geras žinias- nusišypsojo daktaras ir pagaliau pasidėjo užrašine ant stalelio.
-ir kokios jos- jau šyptelėjau.
-jūs laukiatės ir antra, peilis vaikelio neužkliudė.- šyptelėjo jis ir aš išpūčiau akis.
-bet...bet negaliu aš turėti vaiko! Man tik 17!!! -jau nerimavau.
-panele nusiraminkite. Pagal nurodymus jūs laukiqtes tik puse mėnesio o kaip žinome pagal dokumentus už 1 savaites jums sukanka 18 todėl jūs jau galite keliauti namo.
-bet aš tik dabar atsikėliau.- suraukiau antakius.
-pjūvis nebuvo didelis, padarėme jums operacija ir po jos iškart atsikėlėte bet vėl užmigdėme todėl sekmyngos kelionės namo.- šyptelėjo daktaras ir išėjo.
***Harry pov***
Kai daktaras išėjo iš paltos iškart su Zayn atsistojome.
-ar galiu užeiti? Aš jos brolis- šyptelėjau ir daktaras linktelėjo.
-ir aš einu aš jos vaikinas- taip pat ėjo Zayn pro duris.
-dėje ne, daktare jo neleiskite ji jo nepažysta.- piktai suraukiau antakius ir Zayn rūščiai pažiūrėjo į mane ir toliau sėdosi.
-sveika Ari.- paėmiau ją už rankos kai priėjau prie jos.
-sveikutis- nusišypsojo ji.
-kada tave išleis?- paklausiau.
-dabar pat.- nusijuokė ji.
-ar gali pakviesti Zayn?- paklausė ji ir aš sutrikes linktelėjau.
-Zayn.- mostelėjau galva ir kai Zayn iėjo atsisėdau į jo vietą.
***Arielles pov***
-taip?- iėjes Zayn pritupė prie manęs. Aš atsisėdau ir jį apsikabinau.
-aš tau atleidžiu.- smarkiai jį suspaudžiau ir jis taip pat mane apsikabino.
-ar žinojai kad aš laukiuosi?- nusišypsojau nors jis to nematė.
-kąąąą?- išsižiojo jis ir dar smarkiau mane suspaudė.
-Zayn dūstu... Zayn... Zaynn..-apdususi nusijuokiau ir jis truputi atleido.
-viskas, kraukis daiktus, gyvensime naujame name!- su ironija atsistojes Zayn pasakė ir aš nusijuokusi pradėjau krautis daiktus ir Zayn išėjo.
Užaivilkusi tuos pačius drabužius susirišusi plaukus į paprastą uodegą susikroviau daiktus kurie buvo tik telefonas ir keli centai.
-sveika sesut.- iėjes Harry pasisveikino.
-Zayn sake kad pagyvensi truputi pas mane kol Zayn suras gera nama.- šyptelėjo Harry ir įsikibau jam į parankę ir išėjome iš ligoninės.
-dabar gyvensi pas mane tik šia parą, nes Zayn jau rado namą bet dar nesumokėjo.- kai isėdome į Harry automobilį užsisegėme diržus ir važiavome vėl atgal į Harry manshion...
Po 2 valandų.
Žiūrėjome siaubo filma "Veronika" su Harry. Išties nebuvo toks baisus kaip galvojau. Bet Harry jis nepatiko.
-Naa... manau jau eikime miegot?- pasiražė Harry ir aš linktelėjus padėjau tuščia bliūdelį kuriame buvo popkornai. Abu atsikėlėme ir nuėjome į savo kambarius. Užsivilkusi labeijj miela pižamą, atsiguliau į lovą ir uždėjau ranka sau ant pilvuko.
-kaip greit tu atsiradai- nusišypsojau ir masažavau mažūūti ir užmigau.
Rytas
Atsikėliau nuo žvarbaus vėjo. Apsižvalgiusi pamačiau kad mano langas pavertas iki pat pat galo. Išpūčiau akis ir greit uždariau. Ir kaip tik į kambari iėjo Zayn.
-sveika pandute.- apsikabino ir pabučiavo man į žanda.
-labas ir tau- nusijuokiau ir taip pat apsikabinau.
-kraukis daiktus vyksime į naujus namus.- šyptelėjo Zayn.
-bet Zayn juk ir seni namai mums tinka. Nepirk naujų kas mėnesi.- pasakiau ir jis susimąste.
-tu tikrai nori gyventi sename name?- pakėlė antakį Zayn.
-yap- šyptelėjau.