12 dalis

30 4 0
                                    

Su Nora jau baiginėjome puoštis.
-Rodos lyg tau kažko trūksta.- susimąstė ji.
-Pavyzdžiui?- pasisukinėjau.

-Pavyzdžiui?- pasisukinėjau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Noros suknelė buvo juoda.
-Ach!- ji sušuko ir aš nuo to krūptelėjau.
-Na va.- Užsegė man nuostabų vėrinį.
-Dabar atrodai nuostabiai!- pradėjo šokinėti ir cypauti Nora.
***
Lipome laiptais į pirmą aukštą kur jau svėtainėje laukė Jake su John.
-Whoa...- sužibėjo John akys pamąčius mus.
-Atrodote nuostabiai.- Pagyrė Jake ir aš jam šyptelėjau.
-Žinom.- Nusijuokė Nora. -Gal jau vykime? Juk toli važiuoti.- Negalėjo nustovėti vietoje. Iškur ji tiek daug žino?
Įsėdome į 2 skirtingas mašinas.
Jake su Nora kartu, važiavo prieš mus juodame jeep.
-Lauki?- paklausė ir primerkė akis.
-Nelabai...- nutėsiau ir jis atsisuko į mane. -Kodėl gi? Juk bus linksma.- Nusijuokė.
-Linksma? Linksma būna tuomet kai einam į vakarėlį su aptemptomis blizgančiomis suknelėmis, galime daryti ką norime, gerti, šokti ir visą kitą, linksmą būna tuomet kai tau neįdomi kitų nuomuonė.- atsidūsau ir prisiminiau save ir Jazz darant lygiai tą patį ką pasakojau. Dieve kaip jos pasiilgau.
-Hey, John?- Abėjojau ar jo to klausti, bet sukaupiau visą drąsa ir išlemenau.
-Man su jumis patinka būti, jaučiuosi saugiai ir visą kitą. Bet ar bent galėčiau pasimatyti su drauge ir šeima, ar bent jiems pskambinti?- sunkiai kvėpavau. John ilgai galvojo atsakymą.
-Su draugė galėsi susitikti, apie šeimą pagalvosiu, visdėlto esi Malik dukra. Bet tikrai ne artimu laiku.- Mane sutrikdė 2 'punktas'.
-Ir ką tau tai sako?- Kilstelėjau antakį ir jis susiraukė.
-Ką sako kas?- pavarčiau akis.
-Kad aš Malik dukra, juk jis jau baigė savo mafijos darbus.- Suraukiau antakius kai John nusijuokė nuo mano sąkinio.
-Mafijos neatsisakysi brangūtė, arba miršti, arba gyveni su tuo visą savo gyvenimą.-
-Tai kaip supratau, mano tėtis visdar valdo šio miesto mafiją?- bandžiau kažką susigaudyti, bet nepavyko.
-Dėja, dabar paėmė jo mafijos vietą,  bet jis kaltas kad išvyko ir paliko savo gaują vienus, apgailėtina kaip taip gali palikti tau ištikimus draugus.- Pasišlykštėjo.
-Nekalbėk taip apie mano tėvą!- surėkiau ir sukando dantis.
-Dar parėksi, gerai nepasibaigs. O apie tėvą kalbėsiu ką norėsiu, dėja, visa pagarba jam, kada su juo susitiksi, perduok linkėjimus, nes tik su jo pagalba esu miesto gaujos vadas.- nusijuokė ir aš suprunkštelėjau.
-Kas čia juokyngo?- susierzino.
-'Miesto gaujos vadas'- parodžiau pirštais kabutes.- Lyg maži vaikau svajojantys būti kietais vyrukais.- juokiausi ir jis pavartė akis.
-Niekada nesuprasi.-
***
Visą kelią galvojau, ką reiks pasakyti Jazz. Mane pagrobė, bet man patinka. Bruh! Ne! na ir kas kad patinka! Tu pabėgsi, šiandien! Kaliau sau tai į galvą visą kelionę. Vykome gal jau valandą jr 30 minučių.
-Gal turi kažko atsigerti?- atsidūsau ir jis linktelėjo ir galva parodė į galą. Atsisegiau diržą ir visu kūnu persisukau į galą, vistiek niekaip nepasiekiau atsigerti. Normaliai atsisėdau ir suverkšlėnau.
-Nepasiekiu...- papūčiau lūpą ir jis nusijuokė.
-Moki vairuoti?- Paklausė atsisukęs į manę. Pasukinėjau galvą į šonus ir jis nusišypsojo.-Šaunu.- paleido vairą ir aš už jo čiupau.
-Heyy!- surėkiau ir bandžiau važiuoti tiesiai kol jis su savo ilgomis rankomis pasiekė man atsigerti.
Perėmęs vairą į savo rankas padavė man mažą buteliuką vandens.
-Daugiau taip nebedaryk!- subariau ir bandžiau atsukti buteliuką.
-Užteks ir ačiū.- šyptelėjo ir aš pagaliau atsukusi kamštuką gurkštelėjau vandens iš iškart susiraukiau.
-Kas vėl negerai?..- atsidūso pamatęs mane susiraukusia.
-Jis toks šiltas...- išpūčiau ora ir užsukau.
-Ko tikies? Juk visados mašinoje, neturiu mini Šaldytuvo.-nusijuokė ir aš padėjusi buteliuką šalia savęs vėl atsirėmiau į langą ir stebėjau kaip mes pasivyjame juoda jeep automobilį.
***
Įvažiavome į milžinišką ir tvarkyngą kiemą, vartai užsivėrė ir pasirodė visas gražumas.  Namas buvo baltas, milžiniškas, visur buvo sujūngtos šviesos. Pilną automobilių. Atrodo lyg čia būtu gyvenęs pasaulyje turtingiausias žmogus. Akys spindėjo nuo  šviesų kurios švietė tiesiai į mane.
-Nuostabu, ar ne..- nusijuokė ir sustojome prie durų. John išlipo ir man duris atvėrė kažkoks vyriškis. Linktelėjusi įsikibau į John parankę ir ėjome pro duris. Trūksta tik paparacių. Nusijuokiau iš savo minties ir John pažvelgė į mane.
-Kas tokio juokyno?- žaismyngai ir ramiai paklausė.
-Ne, ne nieko..- Nusijuokiau dar.
-Nagiii pasakyk mann.- suzyzė.
-Na gerai... Jaučiuosi lyg būčiau kokia didi pasaulio žvaigždė.- Su dantimis nėjaukiai šyptelėjau ir tikėjausi kad John bent kažkiek nusijuoks.
-Panašiai..- sukikeno ir kaip tik priėjome prie Noros ir Jake.
-Viskas taip kaip ir pamenu.- šypsojosi Jake ir John linktelėjo. Atrodo lyg jie būtu visiškai skirtyngi žmonės.
***
Patalpa buvo pilna pasipuošusių žmonių. Grojo rami, vos girdima muzika ir žmonių tylus šurmulys. Buvo malonu būti šalia John. Vis psijuokdavome iš menkniekių, ir žmonės į mus kartais žiūrėdavome, nes vis padarydome nedidukę nesąmone.
-Ei, John...- atkreipiau jo dėmesio kai jis gurkštelėjo kažkokio alkoholio.
-Taip?-
-Man reikia į tuoletą...- nutėsiau ir jis susiraukė.
-Tai eik?..- pasakė taip lyg ir buvo aišku.
-Sakei manęs nepaleisi iš akių.- pamerkiau akį ir šyptelėjau.
-Na, tuomet turėsiu eiti kartu.- Jo veidas priartėjo prie mano ir jis šyptelėjo. Kartu nuoėjome iki tuoletų.
-Palauk čia.- Pamerkiau akį ir jis nusijuokė. -Juokauji?- pravėręs moterų tuoleto duris įėjo iš mano paskos. Gerai kad nebuvo jokių moterų...
Keista bet buvo spyna, ir jis užrakino tuoleto duris. Priėjo prie manęs ir švelniai mane pabučiavo. Atsakiau į jo bučinį, ir įvėliau savo pirštus į jo plaukus. Prisiminiau tas dvi nuostabias sekūndės. Tik atrodė, kad šis bučinys trūko vos vieną sekūndė, bet jis buvo dar geresnis.

Ačiū kad skaitote!!^-^

begėdisWhere stories live. Discover now