Dienos vėl ėjo lyg niekur niekas. Atrodo viskas ėjo tas pats per tą patį. Įdomu, ar manęs kažkas ieško? Ar bent kažkas pasigędo manęs? Mano mintis atitraukė Jake.
-Kaip tu manai Tia?- paklausė manęs klausimo.
-Uhh?..- sudvėjojau taip parodydama kad nesupratau apie ją jis kalbėjo.
-Kokio maisto užsisakom?- pakartojo.
-Man nėra skirtumo.- atsakiau.
***
Baigus valgyti susitvarkiau savo šiukšles ir nuėjau pas John į kabinetą. Jis ten sedėjo visą dieną, net nevalgė.
Pasibeldenau ir išgirdusi tylų 'užeikit' pravėriau duris.
-Kažko reikia?- surukė antakius ir toliau žiūrėjo į popierius.
-Valgyti nenori? Gal ką padėti?- atsisėdau prieš jį ir jis papūrtė galvą.
-Aš turbūt jau eisiu miegoti.- iš oro tai jam pasakiau ir jis pakėlė akis.
-Gerai?- toliau kažką skaitė.
-Tu neini?- paklausiau ir jis vėl papūrtė galvą. Na ir gerai, nebendrauk. Nieko nebesąkiusi atsisojau ir išėjau.Prisipyliau pilną vonią karšto vandens ir prisidariau dauug putų. Iš lėto įlipau į karštą vandenį. Atsipalaidavau įmerkusi visą kūną, svajojau apie tai jau visą dieną.
***
Atsikėliau šioje nepatogioje lovoje. Taip, miegojau savo, nesiruošiu miegoti su juo kai jis nenori bendrauti su manimi.
Kaip ir visada, atlikau ryto rūtina, paprastai apsirengiau ir atsigėriau kavos. Mano mintys vis nenustojo galvoti apie savo šeimą ir Jazz. Juk jis sakė kad galėsiu su jais susitikti, bet jau praėjo daug laiko..
Baigusi gerti kavą radau tik Jake ant sofos, nėra nei Noros nei John.
-Sveikutis, kur jie?- atsirėmiau į atlošą ir jis pakėlė galvą kad pamatytu mane.
-Jie vėl išvyko kaip ir praeitą kart.- toliau žiūrėjo televizorių.
-Aišku, ką žiūri?- atsisėdau šalia ir jis parodė pavadinimą per televizorių. Tokias neįdomias nesąmones?...
Pavarčiau akis ir atsidūsusi žiūrėjau tą nesąmonė.
***
Nuobodžiai sedėjau ir žiūrėjau kaip per televizorių bučiuojasi vaikai.
-Dieve! Jiems kokie 12!!!- surėkiau ir Jake nusijuokė. Po kelių minučių pajutau šiltą vaikino delną ant savo kojos. Sutrikusi bandžiau nekreipti dėmesio. Jo ranka vis kylo aukštyn ir žemyn.
-Nebaigsi?- Neiškentusi atsakiau ir jis neatitraukęs akių papūrtė galvą. Pasislinkau toliau kad jis manęs nepasiektu, mintyse nusijuokiau, bet jis prisislinko arčiau ir padėjo ranką aukščiau.
-Tu čia susijaudinai nuo tų vaikų ar kas tau yra?- susiraukiau, jis nusijuokė ir staigiai mne apsižergęs žiūrėjo man tiesiai į akis ir į lūpas.
-Ei!.. Ką dar...- nespėjau baigti sakinio ir jis pradėjo mane bučiuoti. Ilgai netrukus atsakiau į jo būčinį. Galiu pasakyti kad jis gerai būčiuojasi. Apsikabinusi jį per liemenį pagilinau būčinį. Atsikvepėme ir jis vėl mane pabučivo. Sugalvojusi jį paerzinti pradėjau judinti klubus ir jis suraukė antakius. Atsiguliau ant sofos ir jam ant manęs atsisėdus visdar būčiavomes.
***
Įėjus John ir Norai nustūmiau Jake ir jis krito ant žemės.
-S..Sveiki.- nusišypsojau ir nusivaliau lūpas.
-Aha.- sukandęs dantis Pasisveikino John ir iškart nuėjo į viršų. Jake atsistojo ir nusijuokęs nuėjo paskui John.
-Kas čia buvo?- lėtai pribėgo prie manęs Nora.
-Aš net nežinau, jis tesiog pradėjo mane bučiuoti ir na...- pasimečiau ir ji nusijuokė.
-Žinai tau reiks apsispręsti.-
-Žinau...- atsidūsau. -Einam valgyti?- paklausiau ir ji linktelėjusi ėjo į virtuvę, aš iš paskos.
-Kaip ir nieko nėra..- uždąriusi šaldytuvą atsisuko į mane ir aš susiraukiau.
-Kažkas yra?- laimyngas Jake įėjo į virtuvę.
-Taip! Nėra maisto!- suriko Nora ir Jake nusijuokė.
Jie kalbėjo apie maistą, o aš be klausydama užsigalvojau.
***
-Tia kaip tu galvoji?- Paklausė Nora bet nekreipiau dėmesio.
-Tia!!!- sušuko ir aš pašokau.
-Pakartok klausimą.- paprašiau ir ji pavartė akis.
-Nuvažiuosi į parduotuvę su Jake? Aš negaliu, turėsiu padėti John po kelių minučių.- paklausė ir aš linktelėjau.
-Puiku! Tik nupirk normalaus maisto, turėsi paruošti tu, ir pasiskubink, labai noriu valgyt.- suzyzė ir išėjo.
-Eime?- Paklausė Jake ir aš sekiau jį.
Užsisęgusi diržą atsirėmiau į langa ir stengiausi nežiūrėti į Jake pusę, visdar buvo gėda iš po šiandienos. Net nežinau kas man užėjo, miegu su John, būčiuojuosi su Jake, pati savęs nesuprantu.
-Kažkas tau yra.- pasakė ir aš išpūčiau akis. Whoa protingas, bet vistiek tylėjau.
-Ar tai dėl šiandienos?- Jutau kaip atsisuko į mane ir aš nežymiai linktelėjau.
-Juk viskas gerai, nepadarei nieko blogo.- trūktelėjo pečiais ir vėl padėjo savo ranką man ant šlaunies. Pasikuisščiau kad jis ją nuimtu bet jis tik smarkiau suspaudė.
-Juk viskas yra gerai, nebent tu su John.- patraukė ranką.
-Ne, ištiesų ir pati nežinau.- susiraukiau ir jis išleidęs nežymų garsą ir toliau padėjo ranką ten pat.
Atvažiavę į didelį prekybos centrą išlipome iš mašinos. Bevažiuodama galvojau apie praeitą kartą kai vykome į parduotuvę, dabar negersiu jokių gėrimų, vėl narkotikų pakiš.
-Tu paimk vežimą- nusišypsojau ir jis atsidūsęs įkišo eurą į vėžimėlį ir pradėjo jį stumti.
Vaikščiojome po parduotuvę ir tesiog dėjau maistą, nežinojau kiek išleisiu pinigų, bet juk čia maistas!
-Gal jau užteks?- pavargęs atsakė Jake ir aš atsisukau į jį.
-Tuojau, dar reikia pieno.- šyptelėjau ir jis suinkštė.
***
Jau vykome namo, buvo pilną maišų su maistu gale.
-Ką šiandien darysi?- paklausė ir aš trūktelėjau pečiais.
-Galėsiu padėti?- pažiūrėjo į mane su šuniuko akytėmis.
-Na gerai, be tu labai ilgai ruoši maistą!- nusijuokiau ir jis nuliūdo, bet tuomet taip pat nusijuokė.
Grįžome namo ir per kelis kartus atsinešėme prekes į vidų.
Dėliojau produktus į jų vietas ir galvojau ką gaminti.
***
-Ką man daryti?- atsiraitojo megstinį Jake ir dairėsi.
-Tu gali nulupti bulves- piktai nusišypsojau nes nekenčiu to darbo.
-Nu gerai...- atsidūso ir paemė bulvę į rankas.
***
Jau baiginėjau virti sriūbą. Norėjau atsisukti ir paimti druskos bet atsitrenkiau į Jake krūtinę. Pakėlusi akis žiūrėjau į Jake ir susiraukiau.
-Tai gal gali pasitraukti?- paklausiau ir bandžiau jį praeiti bet jis vėl užstojo kelią.
-Ne, nebent kaiką padarysi.- nusišypsojo ir aš pavarčiau akis.
-Ir ko gi ponas norėsite?- su pašaipa paklausiau.
Parodęs pirštų į žandą prisilenkė.
Atsidūsau ir užsidengiau veidą rankomis. Vaidinau kad jau ruošiausi jį būčiuoti bet staigiai prabėgau pro jį ir jis išsigando.
-Heyy!...- sušuko ir mane pakėlė ir iškart apsivyjau jo liemenį kojomis kad tvirčiau laikyčiaus.
-Visdar laukiu būčinio į žandą.- nusišypsojo savo balta šypsena.
-Ugh!- garsiai suinkščiau ir lenkiausi prie jo bet jis staigiai pasuko galvą ir mano lūpos pasiekė jo. Taip.. Ir vėl pradėjome būčiuotis, ir prisiminusi ką dariau praeitą kart, pajudinau savo klūbus ir jis vėl suraukė antakius. Tyliai sukikenau ir atsitraukusi kažkaip ištrūkau ir įdėjau druskos į sriubą.
-Baigta.- atsisukau į jį, nusišypsojau ir jis vėl mane pabūčiavo. Nesuprantu kas jam negerai, nesusilaiko ar kas?! Neatsakiau į būčinį ir jį atstūmiau.
-Aciprašau?- Pasakiau ir nusivaliau lūpas.
-Atleisk, tesiog neatsilaikiau nuo tokių lūpų.- bandė ištaisyti padetį bet aš pavarčiau akis ir ištraukiau bliūdelius.Sveikii! Labai atsiprašau kad laabai ilgai nebuvo dalies. Buvau išvykusi ir nebuvo progos pratęsti, bet pažadu, pasistengsiu kelti dažniau!