24 dalis

109 8 3
                                    

Greit pradėjusi bėgti užbėgau kažkokiais laiptais. Iėjusi į ilga kolidorių iėjau į pirmas duris.
Na žinoma čia  buvo lova, stulpas ir  pilna condoms...
Ew. Pasislepiau už durų.
Įsiskverbias Zayn į kambarį pažiūrėjo po lova ir išėjo.
Nubraukusi prakaita nuo savęs išėjau iš kambario ir iškart buvau priremta prie sienos.
-paleisk.- bandžiau nustūmti jį nuo savęs.
-būsi su manim per prievarta, nes esi vienintelė mano gyvenime.- griežtai pasakė Zayn ir jo akys pajuodavo.
-ne! Tu man niekas!- nustūmusi jī nuo savęs pradėjau greitai eiti. Jis grubiai pačiupo mano riešą ir atsukes į save trenkė į žanda ir aš nukritau ant Zayn rankų.
Rytas.
Atsikėliau Zayn kambaryje.
Atsistojusi pamačiau kad esu su tais pačiais drabužiais, nuėjau prie lauko durų ir išėjau pro jas.
-sakiau lieki su manimi! Nori tu to ar ne!- grubiai pagriebes mane Zayn įstūmė į vidu ir aš nukritau ant grindų.
Zayn užrakino duris ir priėjes prie terasos durų jas taip oat užrakino.
-eik persirenk atrodai kaip kalė, ir padaryk konors valgyt.- priėjes Zayn pažiūrėjo su panieka į mane.
Pradėjusi verkti atsistojau ir nubėgau į kambari kuriame atsikėliau.
Zayn atleisk man, aš myliu tave.... kas tau pasidare?
                 ***Zayn pov***
Ji neišeis iš šių namų. Paskambinau šunų pardavėjui.

Pardavėjas: sveiki! Pitbulių veisėjas klauso.

Aš: norėčiau nusipirkti du piktus išresuotus, suaugusius pitbulius. Paruoškite atvyksiu vakare.

Pasakes padėjau ragelį ir atsistojes nuo sofos įleidau šunis į kambari ir surinkes jų žaislus sumečiau į nama.
-tu ką ten?! Nevėkšla net nemoka apsirengti!- surėkiau.  Nieko jei nebejaučiu. Nebejusiu...
Po kelių minučiu nusileido Arielle su ilgu pilku mėgstiniu ir tympomis.
-pagaliau. Dabar staigiai eini konors paruošt.- pažiūrėjau į ją piktu žvilgsniu.
Ji nedrąsiai linktelėjusi pradėjo imti maista iš šaldytuvo. Ugh kokia ji bailė.
Pasiemes mašinos raktus išvažiavau pasiimti pitbuliu.
Po 15 minučių.
Jau važiavau namo su šunimis. Jie visa kelia pralojo ir prasidraskė. Thats good.
Grįžes paleidau šunis ir nuėjau vidun.
Jau buvo padėti karšti sumuštiniai ant stalo.
-Arielle ateini čia!- surėkiau ir ji greit nusileido laiptus.
-kaip manai kaip aš turėčiau valgyti sumuštinius?! Jie šalti! Juk jie turi būt karšti debile tu išmeti juos ir darai išnaujo!- numėčiau sumuštini ant grinsų ir praeidamas užmyniau.
-sūrio nebėra.- nedrąsiai prakalbo Ari.
-tai daryk kažko normalesnio! Ai žinai ką? Užsisakysiu maisto, vistiek nevalgysiu tavo pagaminto šlamšto nusišypsojau ir paskambines į piceria užsisakiau pica. Palaukes prie vartų susimokėjau ir pasiemes pica su grybais nusinešiau į vidų.
-ateini valgyt.- pašaukiau Arielle.
Ji tyliai nusileido ir ataisėdo šalia.
-valgyk.- valgydamas pasakiau ir įsijūngiau televizoriu.
-n...ne... nenoriu.- vos vos išlemeno.
-valgai nes daugiau negausi.- subariau ir ji pasiemusi viena gabaliuka nuėmė grybus ir padėjo juos ant stalo.
-arba sutvarkai arba suvalgai.- parodes į grybus surėkiau.
-pavalgysiu ir sutvarkysiu.- toliau neklausė ji. Paėmes grybus visus sumėčiau ant jos ir tskes pica ant grindų išėjau į terasa parukyti. Gerai kad šunys nepuola manęs.
Užsideges cigarete atsisėdau ant kedės.
Pažiūrėjes ką daro Arielle pamačiau kad ji tvarko netvarka ką pridirbau.
Po 8 su puse mėnesio.
               ***Arielles pov***
Jau turėjau dideli pilva bet pas daktarus man neleido eiti Zayn. Nė nežinau vaiko lyties... išvis niekur nebuvau išėjusi. Per visa tą laiką. Nė karta mane sumušė Zayn bet pilvo nepriliesdavo.  Bet prieš kelias dienas jis mane nustūmė nuo laiptų. Klausiat dėlko? Ai šiaip, jam nebuvo ką veikt. Vis dar nesuprantu kas jam nutiko...
Staiga man nubėgo vandenys.
-Zayn!- greit surėkusi atsakymo negavau. Atsigulusi ant lovos. Giliai kvėpavau.
-nu ko tu nori, nestauk!- iėjes Zayn tik pamates mane paeme ant ranku ir nunešes į mašina nuvežė į ligonine.
Po gimdymo.
Yay man gime mergytė. Bet jos mušti Zayn neleisiu! Tik oer mano lavona!
-kaip mes ją pavadinsim?- kai visi daktarai ir seselės išėjo paklausė Zayn.
-kaip ją pavadinsiu aš, ji ne tavo dukra o mano!- patraukusi vaika nuo Zayn suraukiau antakius.
-ughh... lauksiu kolidoriuje....- nuliūdės išėjo Zayn. Ot vat man visiškai nesvarbu. Dabar kentėk.
-tu būsi Tėja.- nusišypsojusi ankstukei pasakiau ir ji nusišypsojo. Ji turėjo tamsiai rudas akis, ilgiausias blakstienas pasaulyje. Ji buvo tokia smulkutė. Ji jau turėjo kelis plaukiukus. Kurie buvo tamsiai rudi kaip pas Zayn. Ugh...
-tu vistiek laaabai graži.- nusijuokusi pasakiau ir mergyte žiūrinėjosi aplink.
-panele, jūs jau galkte vykti namo, štai užrašyta kas reikalynga ankstukei.
Bėje jūsu dukryte yra nustebinamk grožio.- pagytrė daktaras ir aš jam nusišypsojusi  atsisėdau ir įdėjusi į vaiko lovyte trumpam pasupau ir persirengusi paėmiau mažyte ir išėjau į kolidorių.( turbūt jums įdomu kodėl taip anksti išledžia tsg tng rašyt tuos ligoniškus dalykus).
-pasiruošusi?- ataiatojo Zayn.
-taip, vežk mane pas mano teta.- piktai pažiūrėjau į Zayn ir jis nuleides akis ėjo link mašinos o aš paskui jį.
Isėde į mašina paieškojau kokių įdomiu dalyku ir žaidžiau su Tia.
-tai kokį vardą uždėjai.- paklausė Zayn išvažiaves iš aikštelės.
-Tia, o kam tau rūpi?- vis neatkreipiau dėmesio nuo Tios.
-šiaip, o ką negalima? Juk ji mano dukra ir tai ryškiai matosi.- pavartė akis Zayn ir toliau vairavo.
-suk į kaire ir 2 įsisukimas į dešine 76 namas.- pasakiusi kur važiuoti Zayn mane ten nuvežė. Keista kad jis geras...
Sustoje Zayn užrakino dureles.
- ar bent galiu ją palaikyt?- su kibirkštele vilties pažvelgė į mane Zayn.
-bijau kad sumuši.- pasakiau.
-baik, pasakyk kodėl išėjai.- pradėjo kalba Zayn.
Davusi jam Tia prakalbau.
-man kažkoks numeris parašė kad jei tavęs nepaliksiu tave nužudys.- nusiminusi pasakiau.
-ughh... Edvardas...- supykės pasakė Zayn.
-kodėl nebenori gyventi pas mane, juk ten ir vaiko kambarys yra įrengtas.- pasiūlė Zayn.
Pasiemusi Tia pasakiau.
-nes tu monstras- ir atsirakinusi mašinos dureles išlipau ir pasibeldžiau į tetos duris. Zayn pamelavo jiems kad eabar gyvensiu su juo.
-brangute! Ohhh! Kas čia! Ji tavo?! Kokia ji miela!  Galiu palaikyti?! Būsiu atsargi tikrai.- užtikrintai pasakė teta ir aš nusijuokusi padaviau jai Tia. Be uždaranti duris žvilgtelėjau į Zayn kuris buvo atsirėmes į vairą.
-Carlai pažiūrėk į mūsų anūkelia!- šūktelėjo teta ir labai greit atlekė mano dėde.
-baigit rėkt kažkas bando užmigt!- surekė pusbrolis iš antro aukšto. Aš greit nubėgusi į antra aukšta įsiskverbiau į pusbrolio kambari ir jį apsikabinau..
-labaas!- apsikabinusi jį pasisveikinau ir jis mane apkabines pakėle ir apsisuko.
-tu tokia pasikeitusi! Į geraja puse.- nusijuokemė.
Po 2 valandų.
Teta maitino Tia kūdikiu maisteliu, dėde taip pat  buvo prie Tios o mes su pusbroliu Jeikobu žiūrėjome kaip jie džiaugiasi.

Tikiuosi patiko☺. Keičiasi planai bus tik 30 dalių bet užtat 2 sezonas!!! Teijgi tikiuosi patiko bayayyaya

begėdisWhere stories live. Discover now