Mert

9.8K 351 103
                                    

"Tamam o zaman senle Gülsüm polise gidin benim Fuat abiyle görüşmem lazım. " Fuat abi diye bahsettiği kişi otelin sahibi olan adamdı ve ben Miraçı kesinlikle oraya tek göndermiyorum. Gülsüm koltuktan kalkınca elimle durdum.

"Gülsüm tek başına polise gitsin ben seninle geliyorum. Oraya tek başına gidemezsin. " benim meydan okuyan bakışlarıma karşılık Miraçta kaslarını çatıp yüzüme baktı. Ona karşı durmam hoşuna gitmiyordu. "Gülsüm sen vakit kaybetmeden git ve polise anlat zaten Nazan ablanın ifadesini almak için bekliyorlardi. " Gülsüm bir süre tereddütle baksada gitti. Bu arada bakışlarımı Miraça çevirdim. Eğer aklından beni götürmemek geçiyorsa daha çok bekler. "Hadi bizde vakit kaybetmeyelim. " Miraçı beklemeden bende odadan çıktım. Arkamdan gelip gelmediğine bakmadım bile zaten yeri döven adım seslerinden peşimden geldiği belliydi. Miraç adımlarını hızlandırarak yanıma geldi. Arkamdan gelmeyi gururuna yedirememisti.

"Oraya gittiğimizde mümkünse sus. " gülümseyerek  Miraça döndüm. Tabiki Susup akıllı bir kız olacaktım. Efsunu görmediğim sürece. Kızın adı bile tüylerimi havaya dikmeye yetmişti. " Şöyle gülmeyi kes korkutuyorsun. " dediklerine karşın kahkaha attım. Tabi aklımdan Efsunu dövdüğümü geçirdiğim için bu durumun memnuniyeti yüzüme yansımıştı.

"Merak etme uslu bir kız olacam. " Tabiki dudaklarimdan dediğimin aksine sinsi bir gülümseme vardı. Miraç beni umursamak yerine önüne döndü.

.......
"Abi bir konuda yardımına ihtiyacım var. Biliyorum senin elin kolun uzundur. " Fuat oturduğu yerden dikleserek Miraça doğru yaklaştı. Neyle ilgili yardım istediğini merak etmişti adam.

"Söyle Miraç yapabileceğim birseyse biliyorsun ki hiç cekinmem yaparım. " Miraç kafasını olumlu anlamda sallayarak sıkıntı ile iç çekti.

"Abimi kaçırmışlar ama nerde olduğunu kimin kaçırdığını bilmiyoruz bana yardım et bulayim. " Fuat çenesini sıvazlarken oturduğu koltukta geri yaslandi. Aklından kim bilir kaç tane tilki dolasiyordu.

"Tamam koçum sen abinin adını söyle bi bizimkilere soruşturayım kimlerin eline düşmüş diye. " Miraç bariz şekilde rahatlarken oda koltukta geri yaslandi. Bu fuatta da her Bok var maşallah.

"Mert Demir. " Fuat kafasını sallayıp masanın üstündeki telefonu alıp bizden uzaklaştı. Tanıdıkları ile konusacakti eminim. Miraçın bakışları bana dönerken yüzündeki ifade iyice gevşedi. Kendisini Nasılda sıkmıştı.

"Merak etme abini bulacaz. " Miraç kafasını sallarken fuat abi yanımıza geldi. Ne çabuk bitmişti konuşması.

"Biraz burda bekleyin bakıyorlar etrafta böyle biri var mı diye? " Miraç kafasını sallayinca Fuat abi odadan çıkıp bizi yanlız bıraktı. Böylece rahatça Miraçla konusabilirim.

"Evlenmeden ilişkiye kimin girdiğini sormustun anlatacam ancak bununla ilgili kimseye birsey söylemek ya da soru sormak yok. " hemen kafamı aşsağı yukarı salladim. Zaten tüm gün boyunca meraktan ölmüştüm. Bir süre tereddütle yüzüme baksada derin bir nefes alıp konuşmaya başladı. "Abimle Gülsüm birlikte olmuş. Yani şimdi değil lise zamanında. Gülsüm bunun üstüne hamile kaldı. Neyse bir şekilde aradan dokuz ay geçti. Abim niye olduğunu bilmediğim bir sebepten Gülsüme yalan söyleyip Sınıftaki bir kızı sevdiğini söyleyip Gülsümü terk etti. Banada gitmeden önce dediği tek şey oğluma sahip çık. Onu kimsenin bulamiyacagi bir yerde koru. Eğer birazcık hatrım varsa diyip hayatimizdan çekip gitti. Onu Gülsümden bile korumami istedi. Bende doğumun olduğu gün yegenimi alıp onun yerine ölü bir çocuk bıraktım. Abim neden korumami istedi bilmiyorum ancak dedigini yaptım. Şimdi yeğenim sadece benim bildiğim bir yerde güven içinde yaşıyor. " ağzım beş karış açık kalırken gülmemek için kendimi zor tutum. Gülsüm ve Mert birlikte olsa Caner abi Gülsüm ablanın Bakire olmadığını bilirdi. Kim evleneceği  kadının Bakire olmadığını bile bile evlenirki. Hem Gülsüm böyle bir şey olsa bana söylerdi.

EKİM (Öğretmen)(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin