Bundan birkaç ay önce bölüm yazmayı bıraktığımı Söylediğimde izin vermemislerdi. Iyikide vermemisler. O gün bana destek veren herkese çok teşekkür ederim. Bu arada 10k olduk. Okuduğum kitaplarda hep böyle yazanlar oluyordu nasıl bir his olduğunu merak ederdim. Demek insanı bu denli mutlu ediyormuş.
Koluma dokunan parmaklarla hafifçe sıçrayıp kafamı kaldırdım. Denk geldiğim mavilerle birlikte gözümden yaş süzüldü. Miraçın kaşları çatılirken kolumdan tuttuğu gibi boş sınıfa çekti. Kesin bu Sınıftaki öğrencilerin benden dersi olduğu için boştu. Miraç bir eliyle kapı kulpunu tutarken diğer eliyle de benim Kolumu tutuyordu.
"Ne dedi o Nadir piçi?" Kafamı iki yana sallarken boşta olan kolumla da yüzümdeki yaşları temizliyordum. Miraç tuttuğu kolumdan beni çekerek güvenli kolları arasına aldı. Kafamı göğsüne yaslarken sıcaklığının Bedenimde can bulmasına izin verdim. "Hadi Ekim ne dedigini söyle bana yoksa gidip ağzını gözünü dağıtacam o serefsizin. " sesi sert çıkmasına rağmen sırtımı okşayan eli naif davraniyordu. Kafamı kaldırıp güvenle bakan gözlerine baktım. Destek almak istermişcesine.
"Benden iğrendiğini söyledi. Bizi derste gördü. Senin benim elimi tuttuğunu gördü. Eğer bunu birine anlatırsa neler olabileceğini düşünmek bile istemiyorum. " Miraç söylediklerimin üstüne gözlerini kapatirken zil sesi dört bir yanımızi cevreledi. Oda biliyordu bu durum okuldakiler tarafından öğrenilirse ikimizde rahat nefes alamayız.
"Tamam hadi sen dersine gir ben bu işi halledecem. " korkuyla koluna yapıştım. Bu işi kaba kuvvetle halletmeyi düşünmüyordu inşallah.
"Bu işi kaba kuvvetle halletmeyi düşünmüyorsun değil mi?" Elimi kolundan çekerken gözlerimin içine baktı. Sanki onu anlamamı istiyormuş gibi. Yapacaklarınin karşısında durmak yerine yanında durmamı istiyormuş gibi.
"Sevdiğim kadını bu denli üzdüyse elimden canlı kurtulsa iyidir. " beni bu denli savunması hoşuma giderken gözümdeki yaşlara rağmen gülümsedim. Seviyorum Işte bu çocuğu her yönüyle hemde.
"Peki madem okul dışında yap ne yapacaksan. " kafasını sallayıp sınıftan çıkarken son anda kolunu tuttum. Bakışları bana dönerken söyleyeceklerimi bekliyordu. "Dikkatli ol. " Kapıyı tekrar kapatıp anlıma öpücük kondurduktan sonra hızla sınıftan çıktı. Hemen arkasından sınıftan çıkmamak için biraz daha bekledim. Kolidordaki sesler azalınca bende sınıftan çıktım. Şimdiki dersim C sınıfına ve matematikti.
......
Miraçın ağzından.Piç herif. Ekimin yanında ne kadar kendimi tutmaya çalışsamda nafile. O iti buldugum yerde boynuna binsem haktır. Bahçede sigara içtiğini görünce hızlı adımlarla üstüne doğru yürüdüm. Tabiki bu herifi okulun içinde dövmeyecem. Arkamda kesinlikle tanık bırakmak istemem. Nadir ona doğru yürüdüğümü fark edince ağzındaki sigarayı yere atarak bana doğru döndü. Aklınca dayılanıyor. Kızgın boğa gibi burnumdan solurken bakışlarımı biran olsun bile yüzünden ayirmadim.
"Yürü seninle konusacaklarım var. " kaşları havalanırken alayla yüzüme baktı. Her ne kadar alaylı dursada gözlerinden ne kadar öfkeli olduğu belliydi. Nadir önden ben arkadan okuldan çıkarken kasinan avuç içlerime lanet okudum. Kesinlikle Nadiri ölesiye dövmek istiyorum. Sonunda tenha bir sokağa girince hiç vakit kaybetmeden Nadirin sırtını hemen yanımdaki duvara vurdum. Bu arada dirseğimle de boğazına baskı yapıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKİM (Öğretmen)(Tamamlandı)
Ficção GeralYürekleri titreten bir aşka sizde şahit olmak isterseniz doğru kitabı okuyorsunuz. Öğretmen öğrenci aşkı diyince ilk akla gelen sıradan şeylerden uzak sıradışı bir kurgu. Burda öğretmen olan bayanken öğretmenine aşık olan öğrencide erkek. Ikisinin a...