Evlilik

14.6K 371 39
                                    

Emrenin dudakları boynumu sömürürken yalvarmaktan başka birşey yapamıyordum.

"Emre yalvarırım dur. Bak seninde annen kız kardeşin vardır onlara böyle yapılsa hoşuna gider mi?" Ağlamaktan dediklerimle pek anlasilmasada Emre anlamış olmalı ki beni susturmak için boynumdaki dudaklarını çekip dudaklarima yapıştı. Miğdem bu hareket ile kalkarken hızla dudaklarımı birbirine yapıştırdım. Dili dudaklarımın üstünde gezinirken içeri sızmasına izin vermedim. Buda Emreyi sinir etmiş olmalı ki kafasını kaldırıp kızginca gözlerime baktı.

"Peki Canının oyun oynamak istiyorsa oynarız. " Üstümden kalkıp pantolonunu ve baksırını aşsağı indirdi. Alt kısmı tamamen çıplak olunca hızla gözlerimi kapattım. Gerçi göz yaşlarından Emreyi bile göremiyordum ama kazayla bile görsem şurda kalpten giderim zaten. Hıçkırıklarım odayı doldururken Emre çıplak hali ile üstüme oturup kiyafetlerimin üstünde gitgeller yapmaya başladı. Ayağımla tekme atmaya çalıştım ama pekte faydası olmadı öyle bir yere oturmuş ki kıkırdayamıyordum bile.

"Eger Miraç bunu öğrenirse seni sağ bırakmaz duydun mu beni?" Bu defa haykirarak konuşmuştum çünkü bu hareketten sonraki adımda Üstümu çıkarıp içime girecekti büyük ihtimalle. Son yakarislarımı veriyorum. Emrenin üstümden kalkmasiyla rahatlasam mi korksam mı bilemedim. Gözlerim hala kapalı olduğu için ne yaptığını göremiyordum.

"Kimse seni elimden alamaz. " Miraçın sesi kulaklarıma dolarken hızla gözlerimi açtım. Hayal değildi gerçektende karşımdaydi. Tıpkı Can, Mete , Çağlar ve Kaaninda karşımda durduğu gibi. Şuanki durumumdan utansam mı beni kurtardiklari için sevinsem mi bilemedim. Miraç yerde Emreyi hunharca döverken dönüp bakmadım. Yoksa kendime gelemezdim. Hızla sıradan kalktım ancak uzaklasamadim. Gerizekalı beni masanın ayağına kelepcelemişti. Can gelip bana sarılınca itiraz etmeden bende kollarımı ona doladım. Kendimi güvende hissettiğim için Hıçkırıklarım dahada çoğaldı. Daha bir dakika öncesine kadar umutsuzluk ile yalvarirken şimdi umutla bakıyordum geleceğe. Can benden ayrılıp Miraçın yanına gitti. Bu arada odaya giren polislerle Miraçta dahil hepimiz onlara döndük.

"Merhabalar şikayet üzerine burdayiz. Hademe bodrumdan garip sesler geliyor diye şikayette bulundu. " kafamı olumlu anlamda sallayıp ayaklandim ancak kelepçe yüzünden tekrar oturmak zorunda kaldım. Bu arada önde duran polisin kelepceleri görmesiyle kaşları çatıldı.

"Polis bey bende şikayetçiyim. Şu yerde yatan sapık beni kaçırdı. Saatlerce burda tuttu ve en sonunda da. "Daha fazla dayanamadığım için ağlamaya başladım. Bu arada Miraç yanıma oturup kollarını bana sardı.

"Tamam güzelim geçti. Bak yanındayım. Güvendesin. " kafamı olumlu anlamda sallayıp kafamı kaldırıp Miraçın mavilerine baktım.

"Eger o pislik bana birsey yapsaydin. Işte o zaman canıma kiyardim. " Miraçın kaşları çatılirken beni tekrardan kendine çekti. Bu arada Can Emrenin yerdeki pantolunundan anahtari çıkarıp kelepceyi söktü.

"Eger sen intihar etmek gibi bir girişimde bulunsaydin benimde yaşamak için sebebim olmazdı. " söyledikleri ile dahada çok ağlamaya başladım. Miraç gibi güzel seven birini bulmak için ne sevap isledim acaba.

"Hanımefendi bizimle birlikte karakola kadar gelmeniz gerek işlemleri halletmek için. " polisin dedikleriyle birlikte ayaklandim. Neyseki Emre'ye baksırını giydirmislerdi yoksa çıplak halde karakola gidecekti.

..................
Gülsümün ağzından.......

"Artık çıkabiliyor muyuz?" Hemşire hanımın onayı ile bakışlarım Merte döndü. Desene artık Merti görmek için bahanem kalmadı. Her ne kadar bu duruma üzülsemde dışa vurmadim. Hemşire odadan çıkarken bende yatağa doğru adımladım. Sonuçta birinin Merti giydirmesi gerekiyordu. Kimse Merte kıyafet getirmediği için bende buraya gelirken yırtık pırtık içinde olan kıyafetleri elime aldım. Eve kadar idare etsin diyecemde şimdi ben bu adamı nereye götürecem. Sonuçta annesi hala hastanede kendi evinde ona bakacak kimse yok. Neyse bi şurdan çıkalım da kalacak yer kolay bulunur. Merte iyice yaklaşıp hastane kiyafetinin arkasındaki çıt çıtları açtım ve direk üstünden çıkardım. Zaten vücudunun her noktasını ezbere biliyorum o yüzden utanıp sıkılacak değilim. Mertte sanki normal birsey yapıyormuşum gibi rahattı. Zaten baksırı altındaydı o yüzden yapacağım tek şey kazağını ve pantolonunu giydirmekti. Kazağın ilk önce kollarını geçirdim sıra kafasına gelince gözlerinde takılı kaldım. Öyle bir bakıyordu ki kendimi bakmaktan alamıyordum.

EKİM (Öğretmen)(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin