Merhaba arkadaşlar sonunda merak edilen kinayla karşınıza geldim. Bu bölümü yazmak için baya çaba sarf ettim bu yüzden begenilerinizi eksik etmeyin. Bu arada bu bölüm için bana yardımcı olan @DenizBilge770 ve tugbacaliskan1 a çok teşekkür ederim. Eğer begenmediginiz birsey varsa lutfen yorumlarda belirtin bende kendimi düzelteyim. :)
4 gün sonra.....
Açelya,ben, Bahar ve Baharın kız kuzeni koştur koştur taksiye bindik. Sabahın köründe bu kadar Acele etmemizin sebebi tabiki Baharın kına gecesi. Dört gün boyunca Canın kız kardeşleri olarak benle Açelya düğün alışverişine yardım etmiştik. Baya yorucu bir serüven olsada çok şükür hersey yetişmişti. Kış düğünü olduğu için düğünü salonda yapmaya karar verildi. Gerçi Baharın hayali kır düğünüymüş ama daha ne yapalım. "Açelya ayakkabıları aldın mı? " Resmen sesimi üst kata duyurmak için kendimi yırtmıştım. Açelya binanın kapısından çıkarken elindeki poşeti salladı. Ben ön koltuğa otururken diğeride arka koltuğa yerleşti. Çok şükür sapa sağlam binmistik şu taksiye. Taksi hareket ederken benim gözlerim uzaklara daldı. Hala dört gün önceki hayal kırıklığını üstümden atamamıştım. Miraçın beni başka kızlarla aldatmayacağını bilsemde o kırmızı ruju hafizamdan silemiyordum. Çok sarhoş olmak istiyorsa gelip benim yanımda olsun. Elin şırfıntılarının yanında niye sarhoş oluyor. Tabi senin boynunu sömürürler. 4 gün boyunca Miraçın mavi gözlerini görmeden geçirmiştim. Annem evde olduğu için eve gelemiyordu. Aynı şekilde gün boyunca alışveriş okul derken yine bir araya gelememistik. Aslında Miraç bir çok fırsat yarattı ancak ben içimdeki öfke dinmeden onunla konuşmak istemiyorum. Onun yüzünden kaç gecedir aralıksız ağlıyordum. Neyseki annem bunları fark etmiyordu bile. Gülsüm kocasıyla kavgalı olduğu için bizde kalıyordu tabi annemlede iyi anlasinca bütün açıklarımı bir bir kapatır oldu. Taksinin durmasiyla girdiğim melankolik hallerden çıktım. Bugün benim en mutlu günüm olmalıydı. Sonuçta kardeşim dediğim çocuk evleniyordu. Parayi ödeyerek taksiden indim. Kızlar çoktan kuaföre giriş yaparken arkalarında kalmıştım. Içeri girdiğimde çoktan gelini makyaj yapımı için oturtmuşlardı. Elimdeki posetleri yere indirip kendimi Açelyanın yanına attım. Sabahtandir durmaksızın dönüyorduk.
"Abin aldığımız kıyafetleri görürse sana baya kızacak. " Açelya omuz silkerek umursamadığını gösterdi. Dört gün boyunca dükkan dükkan gezip Açelyaya ve bana kıyafet aradık. Tabi benim buldugum hiçbir kıyafeti almadı ve kendisi seçti. Benim kiyafetlerimi de kendisi seçtiği gibi. Eğer Miraç beni bu kıyafetler için görürse büyük ihtimalle kan çıkar. Yinede ona inat giymeye karar verdim. En azından onun gibi millete boynumu sömürtmüyorum.
"Umurumda değil. Meteye benim sahibim olmadığını göstermem gerek. Ben özgür bir kızım bunu herkes görecek. " kaşlarım havalanırken Açelyaya döndüm. Yani bizim bu kadar ugraşımız Açelya Meteyi kiskandırsın diye mi? Gözlerinde Işıldayan intikam duygusunu bizzat gözlerimle gördüm. Meteyi dibine kadar sevsede kabul etmiyordu işte. Ya da kabul etti de Meteyi süründürmenin peşinde.
........
Ben çoktan kiyafetimi giydigim için koltukta oturmuş kızların hazırlanmasını bekliyordum. Kiyafetim zaten patladığı için saçlarıma çokta önem vermedim. O yüzden Saçlarımın yapılması çokta uzun sürmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKİM (Öğretmen)(Tamamlandı)
Fiksi UmumYürekleri titreten bir aşka sizde şahit olmak isterseniz doğru kitabı okuyorsunuz. Öğretmen öğrenci aşkı diyince ilk akla gelen sıradan şeylerden uzak sıradışı bir kurgu. Burda öğretmen olan bayanken öğretmenine aşık olan öğrencide erkek. Ikisinin a...