Aynı yatak

12.5K 448 38
                                    

Miraçın homurdanmalarina göz devirdim. Haklı olmasına haklıydı ama bizimde malimiz ortada. Cana kim güvenipte anahtar almaya gönderdi biz. Asıl salaklık bizde. Size olayı en iyisi baştan anlatayım. Miraç Canı arayip dışarda kaldığımız için Baharlarda oturduğumuzu anlattı. Canda gidip anahtari getirmek yerine buraya damladi. Tabi onun amacı bizi görmek değil müstakbel eşini görmek. Herneyse Miraçın kovmasi üzerine  evden zorla gönderdik tabi bu arada kartimida verdim hatice teyzenin parasını yatırsın diye. Gitmesinin üstünden beş saat geçmesine rağmen Canı bulabilen yoktu. Miraçla aramalarımıza bile cevap vermemişti.

"Tamam gençler sorun etmeyin annem burda kalabilirsiniz dedi işte. Hem yatağınızda hazır. " Evet ikimize de aynı yatağı hazırlamışlardı. Bizi karı koca sandıkları için sabahtandir türlü türlü kılıklara girmiştik. Miraçın bilmem kaçıncı esnemesinden sonra içim cız etti. Dün gece annesinin başında bekleyecek diye uykusuz kalmıştı. Şimdide sırf onla aynı yatakta yatmak istemediğim için uyuyamiyordu. Hem aramıza yastık indirsek brikkte uyumak problem olmaz.

"O zaman biz yatağa geçelim. Miraç dünden uykusuz. " Miraçın bakışları bana dönerken şaşkınca baktı. Sabahtandir eve gitmek için debelenen benken bir anda fikrimi değiştirmiştim. Ne yapayım daha fazla uykusuz kalmasına dayanamamıştım.

"Tamam en sondaki oda benimki annem orayı size hazırladı. " Baharın cümlesiyle ayaklanirken Miraç hala yüzüme bakıyordu. Aklımdan neler geçtiğini anlamamıştı herhalde.

"Hadi canım uyuman gerekiyor. " kaşları havalanırken Dudağının sağ tarafı yukarı doğru kalkmıştı. Canım demem hoşuna gitmişti tipindeki ifadeden belli. Lafımi ikiletmeden ona doğru uzattığım elimin içine büyük elini kaydırdı. Baharın huyalı bakışları ikimizin üzerinde gezinirken Miraçla odadan çıktık. Arkamdan gelirken bakışlarını Sırtımda hissediyordum. Bu durum hem gerilmemi sağlarken hemde hoşuma gitmişti. Kendimi düğün gecesi gelini Gerdek odasına götüren damatlar gibi hissediyorum. Kapıyı açıp içeri girmemle sırtımın duvara çarpması bir oldu. Gözlerim şok içinde açılırken kapı cızırtılı sesiyle çarpıldı. Miraçın bakışları dudaklarima inerken kendi dudaklarını diliyle yaladi. Farkında olmadan yutkunup bende dilimi dudaklarımın üstünde gezdirdim.

"Hadi canım uyuman gerekiyor. " söylediğim kelimeyi tekrarlarken canım kısmının üstüne bastırmıştı. Halbuki ben bu kelimeyi söylerken Baharı inandırmak için söylemiştim. Tamam Külliyen yalan o an içimden geldiği için söylemiştim.

"Begenmediysen bir daha söylemem. " sesim anın yoğunluğu ile kısık çıkarken Miraç yine yandan gülüşünü dudaklarına yerleştirmisti. Ikimizde bu kelimenin hoşuna gittiğini biliyorduk. Anlını anlıma yaslarken kolumdaki elini indirmişti.

"Uyusak iyi olacak. " daha ne olduğunu anlamadan kendini geri çekip yatağın üstüne attı. Ben hala duvara yaslı dururken değişen ruh haline şapka çıkardım. Miraçı umursamak yerine gözlerimi devirerek odanın kapısını kitledim. Sonuçta dedikoducu kadının evinde kaliyorduk. Gece gelip bizi dikizlerse şaşırmam. Miraç Kolumu tutup beni yatağa çekerken kendide diğer tarafa doğru kaydı. Halbuki ben yatarken aramıza yastık koymayı düşünüyordum. Kollarının arasında ufacık kalırken boyuma birkez daha küfür ettim. 

"Kapıyı kitleyerek hata yaptın. " kaşlarım çatılirken neden böyle bir şey dedigini anlamaya çalışıyordum. "Seni gelip kollarımın arasından alacak kimse olmayacak. " dediğine gülerken aynı zamanda da kızarmıştım. Çocukta haklı ne zaman romantik bir an yaşasak ya da kaza eseri yakınlaşsak hep birileri mani oldu. En azından bu gece bizi rahatsız edecek kimse olmayacaktı.

"Belkide kilidi tekrar açmalıyım. " kollarının arkasından çıkmak için debelenirken Miraç biraz daha kollarını sıklaştırdı. Bu şekilde iyi anlaşmak aklıma sadece kötü şeylerin geleceğini söylüyordu. Belkide mutluluk bana haram olduğu içindir. "Tamam acmayacam kilidi. Miraç nefes alamıyorum. " Kahkaham evi doldururken Miraç sonunda kollarını gevsetti. Kafam hala sol göğsüne yasliyken elimde olmadan huzursuzluk hissettim. Daha önce hiçbir erkekle bu denli yakinlasmadığım için istemsiz gerilip huzursuz oluyordum.

EKİM (Öğretmen)(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin