Titlu: Narcopolis
Autor: Jeet Thayil
Genuri: ficțiune, istorie
Editura: rao
Nr. pagini: 320
★ Recomandată de un Pikachu
„Trebuie să te confrunți cu faptele și un fapt este că viața este o glumă, o glumă proastă dată dracului sau, mă rog, o glumă a dracului de proastă."
„Ea dori să ştie cum e să pierzi dintr-odată un război şi o patrie şi să călătoreşti multă vreme şi să ajungi într-un loc unde nu te cunoaşte nimeni. El îi spuse că era de parcă ai fi murit sau ai fi paralizat, un eveniment catastrofic căruia nu era nimeni pregătit să-i facă faţă, oricât de puternic şi antrenat ar fi fost."
„"Ce faci? Ai înnebunit?"
"Îmi tai părul pentru că fiul meu a plecat de-acasă."
"Spune-mi de ce ești treaz azi?"
"Am hotărât să renunț la băutură până când fiul meu se va întoarce în sânul familiei sale."
"Unde a plecat fiul tău?"
"Să cumpere mai mult vin.""
„Cât e de ciudat ca, de frică, să ceri ajutor exact de la cei care sunt sursa tragediei tale."
„" Spune-mi, vreau să știu. De ce ar avea încredere un hindus într-un musulman în privinţa unui dependent de droguri? Tu ești hindus, tu să-mi spui."
"Dependenții vor face orice."
"De ce-i scoți tu moț cocoț în față pe dependenți? Oricine ar face orice."
"Dependenții și-i dau în gât pe ai lor, chestie pe care nici măcar pungașii n-ar face-o.""
„— Gândeşte-te dacă ar face cineva asta în Washington, DC sau în Chicago sau New York, dacă ar incendia bibliotecile, ar fura obiecte antice, ar bombarda orașe şi localităţi. Ce s-ar întâmpla?
— Nu am ști niciodată cum se termină asta.
— În doi ani vor fi douăzeci de cărți şi filme despre incidentele astea, asta s-ar întâmpla."
CITEȘTI
Citate din cărți
RandomCoperta a fost făcută de @M-astraea Poți recomanda o carte care ți-a plăcut, poate voi ajunge să fac un capitol cu ea. :) Program de postat: duminica În momentul de față fac curat în capitole. Deci capitolele care sunt postate nu sunt în ordinea în...