Titlu: Anotimpuri diferite
Autor: Stephen King
Genuri: ficțiune de groază, științifico-fantastic, mister, ficțiune fantastică, western, comedie horror
Nr. pagini: 487
Editura: Nemira
„Mă întrebați dacă m-am reabilitat? Nu știu ce-nseamnă cuvântul ăsta, cel puțin în ceea ce privește închisorile și instituțiile corecționale. Cred că e un cuvânt folosit de politicieni. S-ar putea să aibă și un alt înțeles și s-ar putea să am șansa să-l aflu, dar asta ține de viitor... ceva la care condamnații învață să nu se gândească." (pag. 14)
„— Ați spus juriului că între 24 august și 10 septembrie ați avut porniri suicidare.
— Da, domnul.
— Îndeajuns de suicidare ca să vă cumpărați un revolver.
— Da.
— V-ar deranja foarte mult, domnul Dufresne, dacă v-aş spune că nu-mi păreți deloc un tip cu porniri suicidare?— Nu, a replicat Andy, dar nici dumneavoastră nu-mi lăsați impresia unui om deosebit de sensibil şi mă îndoiesc foarte mult că, dacă aș simți dorința de a mă sinucide, aș veni la dumneavoastră să mă destăinui." (pag. 21)
„Uitându-mă la ele, am simțit căldura pe care orice bărbat sau femeie o simte când se uită la ceva frumos, ceva care a fost lucrat și prelucrat — ăsta e și lucrul care ne deosebește de animale, cred — și am mai simțit ceva. Un sentiment de admirație nețărmurită față de perseverența brută a omului." (pag. 36)
„Vă amintiți de vechea întrebare, cea al care răspuns ar trebui să vă definească perspectiva asupra vieții. Pentru Byron Hadley, răspunsul ar fi întotdeauna pe jumătate gol, paharul e pe jumătate gol. Pentru totdeauna și pe veci, amin. Dacă-i dădeai un pahar cu cidru de mere rece, se gândea la oțet. Dacă-i spuneai că nevastă-sa îi fusese întotdeauna credincioasă, îți răspundea că se-ntâmplase așa fiindcă era urâtă ca noaptea." (pag. 38)
CITEȘTI
Citate din cărți
DiversosCoperta a fost făcută de @M-astraea Poți recomanda o carte care ți-a plăcut, poate voi ajunge să fac un capitol cu ea. :) Program de postat: duminica În momentul de față fac curat în capitole. Deci capitolele care sunt postate nu sunt în ordinea în...