•Jaxon•
- O kaip tau su muzika? - paklausia Kelsey atsisukdama į mane. - Turi mūzą ar tiesiog rašai?
Vos nepaspringstu popkornu. Atsikosėju ir pasimuistau.
- Tiesiog rašau, - burbteliu ir dar kart kostėliu. Kelsey prisimerkia ir nusišypso ta savo iškrypusia šypsena.
- Ar tikrai?
- Taip, ar galim tiesiog žiūrėti filmą?
Mieliau toliau žiūrėčiau į ją negu į filmą.
- Bet tu seniau sakei kad turi simpatiją, ar tu dainuoji apie ją? - suzyzia ji patampydama už mano marškinėlių rankovės.
Pažiūrėk į veidrodį ir pamatysi.
- Taiiiip, - pavartau akis nutęsdamas i raidę.
- Muhahahahahha aš protinga, - nusižvengia ji storu balsu.
Nusijuokiu ir metu į ją popkorną, ji pagauna jį priekiniais dantimis.
- TALENTAS! - užbaubiu ir ji pradeda šokti vietoj su popkornu tarp dantų. Tada besijuokdama užgriūna ant manęs ir vėl atsisėda į vietą.
Kaip galima palikti tokią nuostabią būtybę?
- NUOBODU! - užrėkia Kelsey filmui įpusėjus.
- Shh! - sušnypščiu ir pasilenkiu arčiau televizoriaus.
- Žinai. Einam miegot, - burbteli ji ir ištraukia televizorių iš rozetės. Jai aiškiai per kelias sekundes dingo nuotaika.
- Panelei Calemine nuotaikų kaitos? - paklausiu paplonintu balsu uždėdamas ranką jai ant šlaunies.
Geriausia buvo tas, kad ji tokių gestų nesureikšmindavo. Aš jai buvau toks geras draugas, kad ji pati elgėsi lygiai taip pat visko nepriimdama rimtai, kai tuo tarpu man viskas buvo rimta.
- Taip, - ji piktai burbteli ir padeda galvą man ant peties, bet po kelių sekundžių ją pakelia. - Einam miegot.
- Einam, - atsistoju ir apžvelgiu prišiūkšlintą svetainę. - Madison sutvarkys, - numoju ranka ir Kelsey nusijuokia.
•Kelsey•
Niunuodama kažkokią seną dainą krentu į taip išsiilgta lovą ir apsiverčiu ant šono.
Anksčiau čia miegodavau su Dysn.
- sunny days where i loved you so, sunny days where did you go, - tyliai dainuodama palendu po antklodę. - fu, - burbteliu supratusi, kad kažkodėl dainavau Camille dainą.
Apsiverčiu ant šono ir susiraukiu.
Jeigu jis dabar su ja? Juk manęs nebuvo, puiki proga. Pakratau galvą ir stipriai užsimerkiu.
Man reikia mažiau galvoti apie jį.
•••
Atsikeliu nuo noro gerti. Lauke dar buvo tamsu. Naktimis dažnai atsikeliu, vis dar neišmokau miegoti ramiai. Tyliai uždarydama ir atidarydama duris nusileidžiu į apačią ir įjungiu šviesą.
Nuostabu.
- O tu šventas šūde, - susiemu už širdies ir jis kruptelėjęs atsisuka. - Ką tu čia? - sušnypščiu.
- Nesimiega. Ir vėl, - pavarto akis jis ir užrakina savo telefoną. Jo akys ir vėl nukrypsta į mane. - O. Mano palaidinė, - jis sunkiai nurija seiles ir akimirkai žvilgteli man į akis.
- Kartais pamirštu, jau pripratau prie jos kaip prie pižamos, - pakratau galvą sunerdama rankas ant krūtinės. Iš tikro nieko nepamirštu. Ramiau miegu su jo palaidine nei su normalia pižama.
Atrodžiau rami, bet viduje klykavau ir verkiau. Mes kalbamės.
Mes sušiktai kalbamės.
- A, - atsako jis trumpai ir atsistoja. Tuo metu ėjau pro tą pačią vietą link vandens ąsočio ir atsitrenkiu į jį.
_________________
should they fuck or nahbxjsjdbskbdskbe IK KAD ČIA MANO ISTORIJA BET AŠ KAŽKODĖL FANGIRLINU DĖL TO KAD JIE VIENI VIDURY NAKTIES VIRTUVĖJ
YOU ARE READING
jis ir aš (npsštm 2) [✔️] (2018)
Romancetada, kai man reikėjo tavęs labiausiai. (2018)