102. (12.)

3.5K 158 1
                                    

Gurkšteliu kavos klausydamasi jų pokalbio, kuris man nebuvo labai suprantamas. Jei stovėčiau užsimerkus, galėčiau pamanyt, kad čia pletkina bobos.

Taip ir padariau, užsimerkiau. Bet kažkodėl galvoje pradėjo kurtis Dysn atvaizdas ir aš su savo fantazijom visiškai atsijungiau nuo realaus pasaulio.

- Kelsey, kaip tu galvoji? - paklausia Quav ir aš staiga atsimerkiu.

- Apie ką mes kalbam? - susiraukiu.

- Visur ji miega, bet tik ne lovoj, - pavarto akis Luke ir aš piktai debteliu į jį.

- Apie bendrą projektą su Ricci, - vypteli Brad ir aš susidomėjusi kilsteliu antakius. - Devynesdešimtieji. Motociklas.

- Nebesvaik, - nutraukia jį Luke. - Aš tokio šūdo nefotkinsiu.

Ricci garsiai nusijuokia, Luke rankomis apsikabina mane per pečius. Neprieštaravau, nenoriu dar vieno barnio viešai.

- O man patinka ta idėja, skamba panašiai kaip SZA albumo viršelis, - burbteliu ir paduodu Luke savo kavos puodelį.

- Nebenori? - paklausia jis ir aš linkteliu.
Gal jis ir visai nieko.

Išsitraukiu telefoną ir randu dar kelias žinutes nuo Dysn. Sukandu savo apatinę lūpą.

Dysn: kada tu baigsi ten, aš rimtai?
Dysn: tarkim aš dabar mielai išdulkinčiau tave taip kad nepaeitum savaitę
Dysn: :))))

Prieš man pradedant atrašinėt Luke ištraukia man iš rankų telefoną ir jį užrakinęs įsikiša į savo džinsų galinę kišenę.

- Ei! - piktai sušnypščiu.

- Bendrauk su žmonėm, o ne su telefonu.

- aš ir bendrauju su žmonėmis, - pavartau akis. - Telefone.

Jis nieko neatsako tik pavarto akis. Kietai sučiaupiu lūpas ir ištraukių iš jo kišenės savo telefoną. Jis sugauna mano ranką.

- Baik elgtis lyg vis dar būtum mano vaikinas! - surėkiu. - O geras, - kilsteliu antakius. - Šitą šįyt jau antram žmogui pasakiau.

- Prisipažink, Luke, Dysn turi daugiau šansų nei tu, - prunkšteli Quav.

- Ar galima neaptarinėt mano santykių, bent kartą? - pavartau akis sunerdama rankas ant krūtinės.

- Jie labai painūs todėl tai įdomu, - prunkšteli Brad.

Abėjingai kilsteliu antakius.

- Kas čia painaus?

- Na, tavo vienas ex dirba čia, su kitu gyveni ir dar mieg-

- BRAD MES ČIA TURIM NEPAŽĮSTAMŲ ŽMONIŲ! - surėkiu ir jis pradeda juoktis atsiremdamas Luke į petį.

- Aš ir miegojau su savo ex, - lepteli Ricci. - paskui nusibodo ir dabar net pagalvot apie vienas kitą negalim, nes vimdo.

- Matai, Kelsey. Tuoj tau irgi taip bus, - sukrykščia vis dar besijuokdamas Luke su Brad.

- Gerai, aš važiuoju iš čia, - burbteliu ir pradedu eiti link durų.

- Kelseyyy, nagi, - sukriokia nusivylusiu balsu Luke. Aš jį rimtai tuoj nudaušiu.

- Aš atvažiavau čia kaip į darbą, o ne kaip į mano lovos reikalų aptarinėjimą! - piktai surėkiu ir pradedu eiti atgal link jų. - Luke, o tu jiems pasakojai? Jis su manim nepermiegojo, nes sušiktai bijojo nors jis vyresnis!

- Galėjai šito ir nesakyt, - burbteli Luke sukeldamas tiems trims avinams dar didesnį juoko priepuolį.

- O ką, jeigu taip asmeniškai kalbam, tai kodėl gi ne, - nekaltai nusišypsau.

- Parvešiu tave namo, - sumurma jis pagriebdamas savo mersedeso raktelius nuo didelio stalo ir pradeda tempti mane už rankos link durų.

- Bet aš turiu dar ką papasakot!

- Ne, Kelsey, užteks.

- Tarkim apie tą kartą kai maloninai mane rank-

- Kelsey, patylėk, - pavarto akis Luke užtrenkdamas studijos dalis ir garsus juokas pasilieka už jų.

Tramdydama šypseną klusniai nuseku paskui jį iki automobilio ir įsėdu vidun. Nėra geresnio dalyko žemėj nei matyti Luke piktą ir susinervinusį.

Važiuojant užsuku radijos garsą ir pradedu staugti iš visos gerklės priversdama jį kruptelėti.

- Aš nesuprantu kaip mes su tavim seniau rasdavom bendrą kalbą, - suurzgia jis išjunkdamas radiją.

- Aš irgi, tai gal pagaliau pasiduosi ir nebenorėsi būti su manim? - naglai išpūčiu akis nusišypsodama.

- Tai nėra taip paprasta, - sumurma jis.

jis ir aš (npsštm 2) [✔️] (2018)Where stories live. Discover now