- Ačiū, - nusišypsau kai Ricci paduoda man į rankas kavos puodelį ir jis nusišypso atgal.
- Kelsey! - pakviečia mane Lauren ir aš nušoku nuo stalo. Kojoms šiek tiek sudrebėjus giliai įkvepiu ir nueinu pas ją į kambarį.
Viskam prireikė maždaug valandos. Prieš išeinant su Luke į pagrindinę salę, išitraukiu telefoną.
Nulis žinučių.
Mes vis dar esame niekas.
•Madison•
Dysn sedėjo ir bukai spoksojo į telefoną jo rankose. Tada pakelia akis į mane.
- Aš nežinau ką man daryti.
- Pasikalbėk su ja, - trukteliu pečiais.
- Neišeina taip lengvai, - atsidūsta jis ir perbraukia ranka sau per plaukus. - Ji nesukalbama.
- Arba tu toks.
- Ne, - jis pavarto akis.
- Va, matai? - kilsteliu antakius. - Čia ir yra problema.
- Madison, - jis ir vėl pavarto akis.
- Ne, Dys. Aš nesuprantu kame jūsų bėdos, ji myli tave, tu myli ją. Tiesiog susitaikykit.
- Madison, mes nesusipykę, mes išsiskyrę.
Stojo tyla. Girdėjosi tik jo kvėpavimas ir fone tyliai einantis televizorius. Akimirkai nustoju pjaustyti papriką.
- Tau reikia kalbėti, o ne rėkti ant jos, - tariu.
- Tada ji rėks ant manęs, - Dysn pavarto akis ir aš garsiai atsidūstu. - Nedūsauk! Aš nemoku su ja kalbėtis, ji tiesiog netiki manimi. Aš ją myliu, ji tai neigia.
- Kyle, - padedu peilį šalia pjaustymo lentos. - Jei ji tau svarbi, parodyk tai. Žmogus kuris tikrai tave myli žino koks jovalas tu gali būti, kokios nuotaikos tave apsėda, kaip sunkiai pakenčiamas tu esi ir vistiek nori tavęs savo gyvenime. Tokia yra Kelsey tau ir toks esi tu jai, Dys. Tu darei daug klaidų, ji vis dar čia ir laukia. Ji padarė daug klaidų ir žiūrėk, tu vis dar suki galvą dėl jos. Ten TA mergina, Kyle. Jūs abu laukiat, daryk pagaliau ką nors. Ten tavo Kelsey.
Dysn palinksi kietai sučiaupdamas lūpas ir nudelbia akis į stalą.
- Palauksiu kol ji grįš, - atsako jis. Po kelių minučių tylos atsistoja ir apėjęs stalą prieina prie manęs. - Tau reikia pagalbos?
- Taip, ačiū, - nusišypsau ir pastumiu jam padėklą su paprikom.
Jis pjaustė ir pasakojo apie senus ir dabartinius įvykius su Kelsey, kalbant apie ją jo veidas švyti, jis šypsosi.
Meilė keičia žmones.
•Kelsey•
Permetu švarką sau per petį ir pasižiūriu tiesiai į kamerą. Išlenkiu klubą, tada nueinu kitur ir atsigulu padėjusi galvą ant Ricci kelių.
- Aukščiau koją sofos atlošo, - sumurma Luke ir vėl pritūpia.
- Pasistenk labiau išriest nugarą. Ricci, žiūrėk į ją, o ne į kamerą, - pakomentuoja Brad ir Quav paeina šiek tiek į šoną.
- Pastumk kairį labiau į priekį! - surėkia jis ir vaikinas linktelėjęs pradeda stumti žibintą.
- Kaip sekasi? - paklausia Hara įeidama į tamsiai raudona spalva apšviestą patalpą.
O. Senai ją mačiau.
- Puikiai, - nusišypso Brad akimirkai dirstelėdamas į ją.
- Aš tikrai džiaugiuosi jūsų projektais, - taria Hara įdėmiai stebėdama kiekvieną mano ir Ricci judesį. - Žurnalas nuotraukų nori jau šįvakar, ilgai neužtrukit.
- Laisvai, - nusijuokia Quav ir atsisuka į Luke - Padaryk kelias iš apačios. Kelsey, aukštyn smakrą.
Laikas čia slinko greitai, jaučiausi kaip atsijungusi nuo realybės. Viskas baigėsi vėlai, nuotraukos buvo tikrai geros.
- Kada išeis numeris? - paklausiu apsivilkdama švarkelį.
- Nežinau, mėnesio gale turbūt, - nusišypso Ricci atidarydamas man duris ir mes išeiname į lauką. - Tavęs nereikia palydėti?
- Ne, - pakratau galvą. - Aš su mašina.
- Tada... iki? - jis nusijuokia ir aš nusišypsau patraukdama link laukiančios Jaxon mašinos.
YOU ARE READING
jis ir aš (npsštm 2) [✔️] (2018)
Romancetada, kai man reikėjo tavęs labiausiai. (2018)