103. (13.)

3.2K 148 2
                                    

- Aš atidar-

- Ačiū, aš rankas turiu, - burbteliu išlipdama iš automobilio ir užtrenkiu dureles. Palaukiu kol Luke nuvažiuos, ir tik tada pradedu eiti į pačius namus.

Išlipu iš aukštakulnių ir viena ranka masažuodama sau galvą bei tuo pačiu veldama plaukus įeinu į svetainę.

Tuščia.

Trukteliu pečiais ir išsitraukiu telefoną.

: na, aš namie.
Dysn: parvažiuoju

Kreivai nusišypsau ir numetu telefoną ant stalo. Atidarau šaldytuvą. Aš nesuprantu, kodėl pas mus amžinai turi nebūt nieko valgomo. Garsiai atsidūstu ir užtrenkiu šaldytuvo duris.

Ko jis taip ilgai, aš pasiilgau jo.

Vis dar jaučiuos lyg būčiau jo mergina, ir tas knisa. Kai seniau elgdavomės šitaip, nebuvo tokio jausmo. Vis dėl to negaliu laikytis nuo jo atstumo, tai tiesiog neįmanoma.

Pasigirdus rakinamų durų garsui atsisuku ir pamatau Dysn. Jis nusišypso ir nusiavęs batus atsiremia į stalą prieš mane.

- Kaip sekės? - linkteli.

- Puikiai, - pakreipiu galvą į šoną ir nagu pradedu braižyti stalo paviršių. - O tu kur buvai?

- Pas Mat, - jis nenutraukia akių kontakto.

- Tikrai? - kilsteliu antakį.

- Taip, miegu tik su tavim, - jis vypteli.

- Nesąmonė, - piktai prunkšteliu. - Tas kelias dienas gal ir taip.

Jis garsiai nusijuokia leisdamas man suprasti, kad tai yra tiesa. Kietai sučiaupiu lūpas ir užverčiu akis aukštyn.

- Važiuojam į parduotuvę, nėra nieko valgomo, - spragteliu pirštais ir jis kilsteli antakius. Jau galvojau, kad Dysn leptels kažką seksualinio turinio, bet jis tiesiog linktelėjo.

- Gerai, važiuojam.

Prieš išeinant pro duris, jis dar išsitraukė iš kišenės piniginę. Įsitikinęs, kad ji netuščia linkteli man duodamas ženklą, kad galiu rakinti duris.

Jis ir vėl man neatidaro durelių. Šypteliu. Kai kurie dalykai tiesiog nesikeičia.

Neesu pratusi žiūrėti į kainas, todėl tiesiog šlaviau viską iš lentynų kas bent kiek traukė akį ar atrodė reikalinga.

- Minutę, - taria Dysn staiga perstumdamas man vežimėli ir nueina.

- Tu turbūt juokauji, - burbteliu ir palikusi vežimėlį greitu žingsniu nuseku paskui jį.

- Kurie damą labiau traukia? - paklausia jis erzinančiu balsu nusukdamas žvilgsnį nuo prezervatyvų ant manęs.

- Kyle, tu šlykštus, - pavartau akis ir jis suprunkščia. Žiūrėdamas man tiesiai į akis jis paiema viena dėžutę ir sugriebęs man už rankos nutempia atgal prie vežimėlio.

Namo parvažiavom tada kai visi jau buvo grįžę, Sahar gana nustebusiai kilstelėjo antakius pamačiusi, kad grįžom kartu.

- Kodėl tai manęs nestebina, - nusišypso Madison nuo sofos.

- Nes visi žinojo, kad taip bus, - nutraukią ją Sahar ir drąsinančiai man nusišypso.

- Vou vou vou... vou, - susiraukiu pakratydama galvą. - mes tik buvom parduotuvėj.

Pasigirdo ironiškas mykimas ir Dysn slėpdamas veidą prunkšteli.

- Ir dar kelis kartus lovoj, - lepteli Jaxon ir aš nesusilaikau netrenkus sau per veidą. Jam reik tvardyt savo pavydo priepuolius.

- Ką pervežėt? - nukreipia temą Madison ir staiga pradeda knistis maišuose.

- KELSEY TU MAN DAR SKOLINGA KLUBĄ! - suklykia Sahar ir aš krupteliu.

- Moterie, prisimenu, neūbauk! - surėkiu ir ji garsiai atsidūsta.

- Kokį klubą? - staiga pakelia galvą Jaxon.

- Šeštadienį varom į klubą, - trukteliu pečiais ir staiga pajuntu Dysn ranką sau ant užpakalio. Piktai į jį debteliu ir jis vos susilaiko garsiai nesusižvengęs.

- Tai varom visi, - taria jis lyg niekur nieko.

Staiga nuskamba durų skambutis ir Madison visus sutrikusi nužvelgia.

- Kažkas kažką kvietė?

Visi pakrato galvas ir aš lėtai atsistoju.

- Atidarysiu, - sumurmu.

jis ir aš (npsštm 2) [✔️] (2018)Where stories live. Discover now