123. (33.)

3.2K 173 12
                                    

Paskutinį kartą apsisuku prieš veidrodį su ta raudona suknele ir šypteliu. Pagaliau jaučiuosi su ja gerai.

- Tu verti mane būti lesbiete. Jei nebūtum pasidažius palaižyčiau tau žandą, - lepteli Sahar pažiūrėdama į mane nuo veidrodžio ir Madison prunkšteli.

- Sahar, - nusijuokiu ir paiemu iš jos rankų šepetėlį. - Iki galo nesutvarkei kontūro, - sumurmu ir suiemusi jos smakrą ir šepetėliu kelis kartus perbraukiu per jos skruostą.

Kažkur apie ketvirtą išsikrapštėm iš namų ir pasigavom taksi. Turbūt atrodėm kaip nesveikos atvažiuodamos su tokia transporto priemone, nes pagal mūsų išvaizdas mums reikėjo mažiausiai limuzino.

Nežinau, ar tai buvo galima pavadinti vakarėliu. Didelė prabangi patalpa, visur buvo staliukai su užkandžiais, ant scenos grojo kažkokia man nežinoma grupė. Buvo daug žmonių, visi apsirengę oficialiai.

Mes šiek tiek pavėlavom. Ir vos tik įėjus pirmas žmogus kurį pastebėjau buvo Dysn.

Šūdas, jam taip gerai tinka kostiumas.

- Ponia DeLoeara!! - surėkia išsišiepusi Madison ir link mūsų pradeda artėti moteris kurios veidas spindėjo nuo šypsenos.

Ji visiška Dysn priešingybė.

- Madison! - nusijuokia ji ir jos stipriai apsikabina. - Sahar, kaip tu pasikeitei. Kelsey, matomės pirmą kartą, - ji atsuka savo šypseną į mane ir aš kažko išsigastu.

- Man irgi malonu pagaliau susipažinti, - švelniai nusišypsau. - Gaila, nepavyko to padaryti anksčiau.

- Teisingai, reikėjo padaryti tai prieš tavo kantrybei pratrūkstant ant mano sūnaus šūdino charakterio.

Mano veidas staiga sudrimba. Taip ir maniau, kad ji manęs jau nekenčia. Staiga ji pradeda garsiai juoktis ir aš lengviau atsipūčiu.

- Aš pajuokavau, nepriimk to rimtai! Aš iš vis nesuprantu kokia stipria mergina reikia būti, kad jį pakęsti, mano visa pagarba skirta tik tau. Tu neįsivaizduoji kiek aš atjaunėjau jam išsikrausčius, jis tikra rakštis subinėj...

Ji toliau kalbėjo, Madison ir Sahar juokėsi. Aš irgi nesusilaikiau. Ji labai atsipūtusi ir nuoširdi. Man jos žodynas irgi patinka.

- Mama, gana jau, - suurzgia staiga atsiradęs Dysn.

- O, vilką mini vilkas čia, - šukteli ji piktai prunkštelėdama. - Kaip tik kalbėjau su tavo buvusia mergina kuri būtų nereali tavo žmona.

Gaila, bet kolkas man labiausiai sekėsi būti tik jo fuck buddy. Buvau tragiška mergina ir jis nebuvo laimingas, nes jis vis rasdavo geresnę. Kaip Camille ture.

Bet aš mielai dabar nuplėščiau nuo jo tą juodą švarką.

- Mama, gana, - jis pavarto akis ir sukandu savo apatinę lūpą tvardydama šypseną. Ji aiškiai jį nervino vos ne kiekvienu savo žodžiu.

- Gana? Ką turi omeny sakydamas gana? - ji piktai suprunkščia. - Stok šalia jos.

- Mam-

- Stok pasakiau! - liepia ji tuo motinišku balsu ir jis pavartęs akis atsistoja šalia manęs. - Jūs kartu atrodot nerealiai.

- Nori? Beveik negėriau, - jis ignoruodamas savo mamą atkiša man savo šampano taurę.

- Ačiū, - nusišypsau ir paimu ją.

Jis pastovi kažkiek laiko tylėdamas šalia manęs, akies krašteliu mačiau, kad vis nori kažką pasakyti, bet vos prasižiojęs iš kart užsičiaupia.

Tai buvo gan miela.

Gurkšteliu šampano ir pabandau įsitraukti į Dysn mamos, Sahar ir Madison pokalbį.

- Bet girdėjau labai skausminga, - susiraukia Sahar šiek tiek pasilenkdama į priekį.

- Ką tu, visai ne, - numoja ranka Dysn mama.

- Kas skausminga? - paklausiu įkišdama galvą tarp jų.

- Kalbam apie lūpos tatuiruotes, - nusišypso Madison. - ponia DeLoera turi vieną.

- Rimtai? - nustebusi kilsteliu antakius.

- Jo, žiūrėkit, - ji sukikena ir užkabinusi savo apatinę lūpą nutempia ją žemyn. Ant vidinės lūpos pusės buvo ištatuiruota "cool mom". - Pasidariau pažiūrėjus Stranger Things.

Ta moteris nėra tiesiog kieta, ji per daug kieta.

jis ir aš (npsštm 2) [✔️] (2018)Where stories live. Discover now