Su Dysn mama bendravau tikrai daug. Net gi papasakojau jai dėl ko jis mane paliko, ir ji atsakė, kad tai yra nesąmonė, nes būdama girta ji dar ne tiek visko padarė. Aš jau dievinu tą moterį.
- Mano romanas pilnas sekso ir vulgurumo, - aiškino ji Madison. Ji atrodė sutrikus. Madison šventuolė.
- Nekantrauju nusipirkti jūsų romaną, skamba įdomiai, - išsiviepia Sahar.
- Jis ir yra įdomus, ten visa mano gyvenimo patirtis!
Nusijuokiu ir atsisuku į šokančius žmones. Norėjau eiti šokti, bet neturėjau su kuo. Jeigu tai nebūtų oficialus renginys, mes jau senai su Sahar taškytumėmes pačiam vidury.
- Nuotraukąą! - Sahar iškelia telefoną į orą ir aš iš karto įlendu į kadrą. - Koks jūsų instagram? - paklausia Sahar Dysn mamos kai norėjo įkelti nuotrauką. - Pala, man regis žinau... kodėl pas jus daugiau follower'ių nei pas Kyle?
- Vaikeli, pažiūrėk į jį, o tada pažiūrėk į mane, - ji prunkšteli. - Kas įdomesnis? Žinoma, kad aš, bruh.
Nusijuokiu ir ištuštinu nežinau kelintą taurę šį vakarą. Nervinuosi. Jausčiausi laisvai, jeigu be perstojo nejausčiau jo žvilgsnio. Dysn visada stovėjo visai kitame patalpos gale kartu su Jaxon, bet toks jausmas, kad jo akys nepalieka manęs nė sekundei. Iš dalies tai priežastis kodėl nesigailėjau užsidėjusi šios suknelės.
Man patinka, kad jis į mane žiūri, bet taip pat jaučiuosi nepatogiai.Pagaunu jo žvilgsnį ir jis staiga nudelbia akis žemyn. Kažkodėl tas priverčia mane parausti.
•Dysn•
Ji sušiktai mane erzina visą vakarą.
Ta suknelė rodo per daug, ji sulaukia per daug kitų vaikinų žvilgsnių. Raudona medžiaga pabrėžia jos akis, suknelė išryškina kiekvieną jos tobulą kūno įlinkį.
Kartais manau, kad turėjau reikalų su supermodeliu.
Ji juokiasi, kalbasi, linksmina mano mamą. Ji atrodo labai gražiai, sunku atitraukti akis. Man patinka, kad ji vis pasižiūri į mane. Matau kaip ji iš karto susinervina. Ji labai graži, bet tuo pačiu įaudrina mano fantazijas iki maksimumo. Norėčiau, kad tą raudoną suknelę ji vilkėtų tik prie manęs.
- Ji tavo mergina, tiesia? - paklausia prie manęs ir Jaxon priėjęs kažkoks vaikinas.
- Ne, - pavartau akis.
- Tada nesupyksi jei ją pakviesiu šokti?
- Tu tik sušiktai pabandyk ir kitą kartą susitiksim renimacijoj, - piktai į ji debteliu.
- Gerai, bro, tik klausiu, - jis pasiduodamas iškelia rankas ir nueina.
Pastatau tuščią taurę ant praeinančio barmeno padėklo ir sugražinu akis ant jos.
Toliau leidžiu jai vest mane iš proto.
•Kelsey•
Kai ponia DeLoera pasakojo mums, koks nevykėlis jos vyras, kelios vyresnio amžiaus moterys prieina prie mūsų.
- Cindy! - nusijuokia viena iš jų ir Dysn mama cypdama jas visas tris apsikabina.
Jos keturiese nueina kalbėdamos ne mums suprantamomis temomis. Pasiemu ir užlenkiu dar vieną taurę.
- Kiek jau išgėrei? - paklausia Sahar ir aš trukteliu pečiais. - Oh, puiku. Nes aš irgi pamečiau skaičių.
Pradedu juoktis, bet staiga sustingstu.
Dysn pasijudina iš vietos ir pradeda eiti link mūsų. Jo akys nė akimirkai nepalieka manęs.
Ko jam reikia? Kodėl jis čia eina? Gal jis tiesiog pasiims taurę ir nueis? Kodėl jis taip žiūri į mane?
Jis sustoja kai mus skyrė tik keli žingsniai ir aš akimirkai pamirštu kaip reikia kvėpuoti.
- Nori pašokti? - paklausia jis.
Negaliu su tavimi šokti, privalau atsisakyti.
- Tai aišku, kad ji nori pašokti! - surėkia skardžiu balsu Sahar klubu pastumdama mane.
- Gerai, - silpnai nusišypsau.
Šūdas.
YOU ARE READING
jis ir aš (npsštm 2) [✔️] (2018)
Romancetada, kai man reikėjo tavęs labiausiai. (2018)