Atidarau duris ir mane užpuola trys spiegiantys kūnai.
- K-ką jūs čia veikiat? - sumikčioju netramdydama per daug plačios šypsenos.
- Vanessa staiga pasiūlė aplankyt Kaliforniją, Eilsa pritarė, tada visi nusprendėm aplankyt tave, - nusijuokia Isak.
- Tu savižudis, - sušnabždu jam į ausį tramdydama juoką.
Ir tik įėjęs vidun Isak žiobteli.
- O tai vis dėl to tu gyvas, - sarkastiškai suprunkščia Dysn pamatęs Isak.
- AR TAS MAROZAS IR VĖL MANE BANDYS NUDĖT? C'MON! - surėkia Isak paplonintu balsu pavartydamas akis.
Nekokie prisiminimai.
- Isak, aš tavo fanė, - taria rimtu balso tonu Sahar sugriebdama jam už rankos. - Todėl tu dabar keliausi su manim.
- Sahar, dar tik minutė kaip jis čia, o tu jį jau prievartauji, - prunkšteli Madison.
- Ne minutė! Aš jį kelis kartus mačiau per kamerą! - pasiteisina ji ir jie abu greit dingsta viršuje.
Gerai.
- Taigiii, - nutęsia Vanessa sunerdama rankas ant krūtinės ir lėtai pasilenkdama link manęs. - Kuris iš jų Dysn?
- Tas su kuriuo kalba Eilsa, - burbteliu šiek tiek susierzinusi dėl jos klausimo. - Kiek laiko liksit?
- Nežinau, kiek leisi, - nusijuokia ji. Vos tik kažkam susidomėjus Dysn, mane tas žmogus pradeda nervint.
- Jie gali gyventi svetainėj, - pasiūlo Madison.
- Vanessa gali miegot su manim, - vypteliu ir ji užšoka man ant kupros. - Tau kažkas sakė, kad tu sunki?- Tu, - atsako ji ir aš prunkšteliu. - Kyle! - staiga surėkia Vanessa. Staiga užsimanau ją numest ant žemės ir dar pati ant jos atsisėst.
- Dysn, - jis ją pataiso ir kilsteli antakius laukdamas.
- Nenori mūsų apvežti per geriausias Kalifornijos vietas?
Ar ji rimtai ką tik to paklausė. Ne, jis nenori apvežti jūsų per geriausias Kalifornijos vietas.
- Žinoma, - jis trukteli pečiais ir Vanessa nušokusi man nuo kupros nuseka paskui Dysn į lauką.
O galėjau vis dėl to ją numest.
- Tu nenori? - kilsteli antakius Jaxon pažiūrėdamas į Eilse. Ji sumišusi linkteli ir jie abudu išėjo.
Likom dviese su Madison.
- Kaip netikėta, - burbteliu atsisėsdama šalia jos ir Madi lėtai linkteli.
- Galėjo bent pranešti... - sumurma ji susikeldama savo kojas man ant kelių. - Kaip tau su Dysn sekas?
- Taip kaip ir pačioj pradžioj, - vypteli.
- Rimtai, Kelsey? - ji garsiai atsidūsta ir išplėčia akis. - Rimtai?!
- O kas čia blogo, - prunkšteliu ir Madison trenkia savo kaktą man į petį. - Kolkas man smagu, jaučiuosi nuostabiai. Paverksiu paskui.
- Tas tavo požiūris tai žinai, - Madison kietai sučiaupia lūpas ir pasiema telefoną. Padarau tą patį.
Dysn: tavo draugė užknisanti
Aš: tai kaip pavėžiot sutikai?
Dysn: ar tu pavydi?
Aš: visai ne.
Dysn: 🕺
Aš: žinai, galvoju apie vaikino susiradimą
Dysn: haha puikus bandymas
Aš: ir galimai veiksmingas
Dysn: sėkmės tau;))
Aš: tau irgi!!Pavartau akis ir numetusi telefoną ant sofos, atsistoju. Dabar su smarkiai susinervinus. Tikrai smarkiai.
- Nenori nuveikti kažką? - paklausiu vis dar gulinčios Madison.
- Neee, - ji pakrato galvą apsiversdama ant pilvo.
- Damn ma, that ass, - nusijuokiu ir ji pajudina klubus taip pat sukrizendama. - Mes galime pažiūrėti filmą, - staiga pasiūlo ji.
- Galvojau apie ėjimą apsipirkti, bet galim pažiūrėt ir filmą.
- Aš tikrai per daug tingi, kad lipčiau nuo sofos, Kelsey, - atsidūsta Madison ir dalis jos plaukų nuslysta nuo sofos.
- Tą jau supratau, - burbteliu ir įjungusi Netflix pradedu ieškoti ko nors nematyto.
Kyle dabar supyko ant manęs, ar ne? Aš tik pajuokavau. Nors žinant jį, mes dabar turėtumėm nesikalbėti kelias dienas o tada staiga nejučia sugult į lovą.
Taigi, viskas gerai.
- MADISON MADISON MADISON MADISON! - staiga pradedu cypti.
- KAS?! - suklykia ji staiga pašokdama nuo sofos.
- NAUJOS STRANGER THINGS SERIJOS!!
Abi pradedam spiegti ir vėl sugulam ant sofos.Dysn: gal tu teisi, mums geriau būti tik draugais.
Aš: smagu, kad pagaliau supratai!
YOU ARE READING
jis ir aš (npsštm 2) [✔️] (2018)
Romancetada, kai man reikėjo tavęs labiausiai. (2018)