Először teljesen ledermedek szavai hatására, s alig bírom felfogni, mi történik velem, mikor is már nyakamhoz hajolva csókol fehér bőrömre, amitől megborzongok. Halk sóhaj szökik ki ajkaim résén át, s egy rövidke pillanat erejéig még le is hunyom szemeim, élvezve érintésének nyomát, majd csak aztán kapok észbe, mit művelünk. Szemeim a kétszeresükre nőnek, majd kapcsolva, abba az irányba fordítom fejem, ahol ő férkőzik hozzám, így meggátolva benne, hogy tovább kényeztethessen. Időben le kell vakarnom magamról, mielőtt még elfajulnának a dolgok, különben nem fogom tudni megállítani, de ami a legrosszabb, hogy biztos vagyok benne, hogy saját magamat sem fogom tudni visszafogni.
- Mit csinálsz? – remeg meg hangom, s közben hisztérikusan emelkedik is meg, amitől zavarba jövök, ugyanis már egyetlen kis csókjától a nyakamon annyira elbódított, hogy a saját hangomat se találom.
- Már mondtam – mosolyodik el haloványan. – Szeretkezni fogunk.
Szemöldököm ráncolom, majd nem is telik bele sokba, hogy kezeim megtalálják vállát, hogy félrelökjem, de ő erőszakosan kitart, hiába próbálkozom.
- Nem! – vágom hozzá, miközben tovább próbálkozom ficánkolva alatta, mire úgy tűnik, megelégeli a helyzetet, így először egyik kezem, majd a másikat is megfogva csuklómnál szorítja le, fejem két oldalára. – Engedj el! – figyelmeztetem, de meg se rezzen.
Újból lehajol hozzám egyenesen nyakam célozva meg, folytatva ott a munkálatát, ahol félbehagyta. Szám szorosan összezárom, szemeim is ugyanígy hunyom le, s megpróbálok nem arra koncentrálni, mennyire puhák az ajkai, viszont úgy tűnik, a testem nem akar együttműködni velem. Alhasam megremeg, s automatikusan húzom össze combjaim. Nem akarom, hogy rájöjjön, máris megmozgatott bennem valamit, mivel azzal ő győzedelmeskedne, tudná, hogy nyert ügye van nálam, amit nem engedhetek meg. Nem hagyhatom, hogy nyeregben érezze magát. Nem feküdhetünk le!
Újból megpróbálkozom a ficánkolással, hátha valahogyan kicsusszanhatok alóla, mire ő is helyezkedik, és immáron szűkebb helyen fogja lábai közé enyéim. Nem hagyhatom, hogy ez megtörténjen, tartanom kell magam, nem mehetek csak úgy bele, mint egy hímringyó! Tökéletesen úgy festenék, ha most nem tudnék változtatni, ezért is nem hagyom abba a mozgolódást, ami láthatólag nem tetszik neki, s ennek szó szerint nyomot is hagy. Érzékeny bőröm erősen szívja meg, mire nyomban tágra nyílnak szemeim, s ajkaim is elnyílnak egymástól, ahogy egy elhaló nyögés szökik ki rajtuk.
- Gyönyörű hangod van, Tae – suttogja, mikor egy gyöngéd csókot lehel az imént megszívott felületre, ami kellemes. – Engedd el magad, hadd halljam többször!
- Ne mondj ilyeneket! – pirulok el egy pillanat alatt, s el is fordulok az ellenkező irányba fejemmel, hogy ne kelljen ránéznem. – Engedj el inkább! – próbálom meg karjaim is kiszabadítani a fogságból, de azokat olyan biztosan tartja, mint az acél.
Torkom vonalára tér át, ott lep el csókjaival, mire újból gondolkodás nélkül döntöm hátra fejem, hogy kényelmesebben hozzám férjen, amit halkan megkuncog, de nem szólok érte. Egyszerre akarom, hogy megérintsen, csak engem kényeztessen, s azt, hogy menjen el innen, mert csak a rosszba csábít. Ezek az ellentétes érzések összezavarnak, s így mozdulni sem bírok egyik irányba sem, hogy mit tegyek. Lökjem félre vagy húzzam magamhoz? Melyik lenne a megfelelő megoldás?
Döntésképtelen vagyok, így hagyom magam sodródni az árral. Nem teszek semmit, csak hagyom, hogy ő azt tegyen, amit akar, amiben egyébként sem tudnám meggátolni. Gyenge vagyok hozzá képest, róla már ránézésre meg lehet mondani a ruha takarásában is, hogy mennyire izmos. Valószínűleg sokat edz, én viszont a kis nyurga karjaimmal tehetetlennek bizonyulok vele szemben, ami valamilyen szinten nem zavar. Jó érzés, hogy van valaki, akinek én kellek, aki vezetni szeretne, aki akar engem annyira, hogy elmenjen messzire. Gazdag, így ki is használja ezt a fölényességét, hogy felszedjen. Vásárolni szeretne nekem? Tegye meg, ha őt ez boldoggá teszi, habár engem nem tud felvásárolni, de tudom, hogy ez is nagy szerepet játszik. Ő maga is megmondta, hogy szeretne ellepni ajándékokkal.
YOU ARE READING
Stalker with love [BEFEJEZETT]
FanfictionTaehyung egy középréteghez tartozó 27 éves férfi, aki egy kávézóban dolgozik, ahová az egyik nap belép egy igazán elegáns férfi. Azonnal magával ragadja a kisugárzása, a külseje, de sugárzik belőle valami olyasmi, amitől rettegnie kellene. De vajon...