Časť Šiesta

3 1 0
                                    


Rýchlo som vyskočila u lavice a utiekla na záchod.


"No super," zašomrala som si pre seba, ako som sa snažil uhladiť si strapaté vlasy.


"Deje sa niečo, Hachi?" vošla na záchody aj moja spolužiačka, Lisa.


"Nie, nič. Iba som si neuvedomila, že včera bol štvrtok a nie piatok, ako som si pôvodne myslela," zavrčala som a pozrela na jej odraz v zrkadle. Opierala sa chrbtom o zárubňu a so založenými rukami ma pozorovala. Lisa bola ako ja. Taký chalan, ale bláznivá baba. Milovala hry. Bolo jedno, akého druhu. Spoločenské, počítačové, videohry. Proste gembler a ešte skoro stále v nich vyhrávala.


"Také niečo sa ti stalo prvýkrát," začala sa smiať a jej smiech sa ozýval v miestnosti. Odfrkla som a rovno po nej zazrela.


"Ozaj, včera večer mi Ari niečo spomínal," tvár sa jej rozjasnila. Jedna ohromná nevýhoda. Je Arianovou sestrou, takže, čo sa stane, to jej rozpovie. Musel jej povedať o Natsukiovi, povzdychla som si v duchu. Keď som jej pozeral so tváre, vedela som, že mám pravdu.


"Čo také ti spomínal Arian" aj tak som sa spýtala, aby som to mala za sebou.


"Vieš, že si ani nepamätám? Viem, že len skoro celý čas nadával na nejakého chalana," premýšľala nahlas. Nadvihla som obočie v otázke.


"Ako vieš, že to bol práve chalan?" zaujímalo ma, i keď som vedela, že Arien určite nadával na Natsukia. Lisa pokrčila plecami.


"Podľa jeho nadávok už viem rozoznať na aké pohlavie nadáva," mávla nad tým rukou, akoby to nebolo dôležité. Pozerala som na ňu s otvorenými ústami.


"No čo?" všimla si môj zmätený pohľad.Zazvonilo na hodinu.


"Radšej nič," pokrútila som hlavou. Ešte posledný raz som pozrela do zrkadla, či mám dobre vlasy a išli sme s Lisou do triedy, aby neboli problémy, že sme aj cez hodinu na záchodoch. Hodiny ubiehali dosť pomaly. A hlavne nudne. Pozerala som von oknom, kým ostatní sa zabávali, než príde triedna na hodinu. Zrazu všetci stíchli, tak mi bolo jasné, že triedna vošla do triedy. Potom sa rozľahlo, po triede, šepkanie. To sa mi nepodobalo, tak som sa obzrela. Zarazila som sa a udivene pozerala na Natsukia. Tak fajn, tento deň začína byť čoraz horší, podráždene som v duchu zavrčala a rozvalila sa po lavici.


"Ľudia, možno trochu neskoro, ale máme nového spolužiaka," oznámila pokojne položila ruku Natsukiovi na plece. Triedna je dosť priateľská k nám.


"To je kto?" šepkali si po celej triede spolužiaci.Mňa to moc nezaujímalo, teda aspoň som sa tak tvárila. Štuchla do mňa Lisa z lavice predo mnou. Otrávene som na ňu pozrela. Tá sa však stále pozerala po Natsukiovi.


"Čo je?" zavrčala som po nej. Lisa bola ešte chvíľu ticho, potom pokrútila hlavou, akoby vyháňala zlé myšlienky.

(Ne)správna láskaWhere stories live. Discover now