Ráno ma prebudili kroky okolo mňa. Lisa chodila po izbe a dávala si dohromady hry, ktoré sme včera porozhadzovali.
"Už si hore?" spýtala sa ma, keď som zaskučala.
"Hej," prikývla som a začala sa naťahovať. "Koľko je hodín?"
"Za päť desať."
"Budeme dnes niečo robiť? Nejaký plán, než nastane večer?" pretrela som si oči a zažmurkala, aby som zaostrila na ňu.
"Chceš niečo robiť, lenivec?" zasmiala sa na mne.
"Ja iba tak," pokrčila som plecami.
"Môžeme sa ísť prejsť, ale obed si musíme spraviť doma, keďže už nemám peniaze," sadla si na zem vedľa matraca.
"V pohode," prikývla som a zívla si.
"Tak vstávaj a prezleč sa," štuchla do mňa priateľsky.
"Heej!" zaskučala som a schúlila sa do klbka. "Hneď sa vymotám."Lisa sa zasmiala a potom pokračovala v upratovaní hier. Ja som sa pomaly vyvliekla z provizórnej postele na zemi a išla do kúpeľne s tým, že sa učešem.Zľakla som sa, keď som uvidela ten výbuch na hlave. Hneď na to som sa však začala smiať. Pribehla Lisa, že čo sa deje. Aj ona sa rozosmiala na mojom divokom účese.
"Takto poď von. Vyzeráš úžasne," smiala sa na mne, že sa už chytala za brucho.
"No to určite. By sa ma ľudia báli," uškŕňala som sa na svoj odraz.
"Ale ja budem mať zábavku z teba," potľapkala mi po pleci a odišla. Odfrkla som a ďalej sa usmievala.Skrotila som svoje vlasy a umyla sa. Vošla som do Lisinej izby, ale ona tam už nebola, tak som si to namierila do kuchyne.Našla som ju tam. Sedela na kuchynskej linke a podľa zvuku som usúdila, že dala zohriať vodu na čaj do kanvice.
"Chceš čaj alebo kávu?" spýtala sa ma hneď, ako som sa ukázala v kuchyni. Vystrúhala som grimasu, keď spomenula kávu. Škádlila ma tým vždy, keď mohla.
"Vieš, že kávu nepijem a je hnusná," podišla som ku kuchynskej linke a v horných skrinkách začala hľadať nejaký hrnček.
"Ale radšej sa opýtam. Či si náhodou nezmenila časom názor," v hlase jej bol počuť úsmev, ktorý mala na tvári vo forme úškrnu.
"No toto sa len tak nezmení," pokrútila som hlavou a usmievala sa ďalej.Zoskočila z kuchynskej linky, lebo kanvica sa vypla. Voda bola uvarená.
"Aký chceš čaj? Ovocný alebo čierny?" vybrala krabičky a posunula ich ku mne. Zobrala som si krabičku ovocného čaju a vrecúšku z neho šupla do hrnčeka, ktorý som si vybrala. Posunula som jej krabičky späť. Ona si tiež vybrala čaj, ale čierny.Sadli sme si za stôl so zaliatymi čajmi.
YOU ARE READING
(Ne)správna láska
RomanceMôj život bol bordel aj predtým, než sa zjavil on. Ten, ktorého nikto nehľadal, ale predsa vtrhol do môjho života. Zrazu som sa ocitla medzi dvoma mlynskými kameňmi. Buď on alebo on. Buď Arian alebo Natsukio. Koho vybrať? Volám sa Hachiko a som basg...