Časť Šesťnásta

3 0 0
                                    

U nej doma sme zahrali nejaké tie multiplayer hry, ktoré si kúpila dnes. Ani neviem koľko času ubehlo, alebo skôr rýchlo to ubehlo s Lisou, lebo Arian otvoril dvere na Lisinej izbe.

"Ahojte," znel dosť unavene. Trochu si pomasíroval ramená, ako stál vo dverách.

"Nazdar," ozvali sme sa s Lisou naraz.Tá však hľadela stále na obrazovku svojej televízie, kde prebiehala hra.


"Len sa prezlečiem a pôjdeme," slová boli určené pre mňa.


"Jasné. Myslím, že to stihneme aj dohrať," prikývla som zľahka.


"Už sme to aj dohrali," pripomenula sa Lisa. A naozaj, na mojej strany obrazovky svietilo "You lose".


"No, tak aj skončili," mykla som plecom a pozrela na Ariana.


"Tak ma počkaj," pousmial sa.


"Dnes pôjdem s vami," vypínala hru Lisa.


"Hej?"


"Hej," prikývla. "Chcem počuť vaše zlepšenie. Dlho som nebola na skúške."


"No, dobre. Mne je jedno," pokrčil plecami a zmizol za dverami.

Ponaťahovala som sa, ako som bola stuhnutá po dlhých hodinách sedenia a hrania hier.


"Tak čo? Ideme?" obrátila som sa na Lisu. Tá sa medzitým začala prezliekať z domáceho. Ja som zostávala v tom istom, už v čom som predtým šla do mesta.


"Jasné. Môžeme," prešla okolo mňa a čakala ma pri dverách, kým som schmatla puzdro s basgitarou.


"Arian?" zakričala Lisa na druhé dvere vedľa svojich.Vykukla hlava spoza dverí. Bolo vidieť, že ešte nemá na sebe tričko, tak som odvrátila pohľad od neho.


"Počkáme ťa pred domom?" spýtala sa ho jeho sestra.


"Ako chcete. Za chvíľu som dole," odpovedal jej a zatvoril dvere. Pred domom sme čakali ledva pár minút. Arian bol rýchly a cez plece mal prehodené puzdro.


"Ideme?" spýtal sa nás. Prikývli sme a pohli sa.Od Arianovho a Lisinho domu to bolo do skúšobne veľmi blízko. Pred vchodom fajčil Ryan.


"Čus," zahuhňal s cigaretou v ústach. Kývli sme mu.


"Je niekto už vo vnútri?" opýtala som sa ho.


"Hej. Je tam náš obľúbený klavirista," odvrkol mi. Arian sa zasmial.


"Znova si prepol klávesy na klasiku?" uškrnul sa a Ryan jednoducho prikývol. Potichu sme sa s Lisou zachichotali, až nás bubeník prepichol pohľadom.

(Ne)správna láskaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin