"Poď ďalej," pozvala ho Lisa dnu.Arian otvoril už dvere jemnejšie.
"Takže ste tu. Nikam ste dnes nešli?" spýtal sa nás s povzdychom.
"Nie. Hachi nemala náladu," pokrútila hlavou Lisa.Arianov pohľad zablúdil na basgitaru v mojom objatí. Pousmial sa. To bol signál, že z neho hnev opadol, ak tam nejaký bol.
"Myslím, že chápem," znova upriamil zrak na svoju sestru, potom ho presunul na mňa, aby bolo jasné, že hovorí na mňa.
"Za chvíľu pôjdeme, takže sa obleč, kým sa najem. Och, varili ste niečo?"
"Možno tam ešte zostalo niečo z mäsa a ryže," odpovedala mu Lisa s tým, že mávla rukou, aby už šiel.Arian nadvihol obočie, ale poslúchol ju a odišiel.
"Ešte raz," šepla mi Lisa hneď, ako sa zatvorili dvere.
"Nemala by som si skôr už zbaliť basgitaru?" zamračila som sa na ňu. Znova mávla rukou k mojej basgitare.
"Poď," posúrila ma.Síce som nechápala, ale znova som to zahrala. Tentoraz bezchybne. Náhle pri tom pokývala hlavou, že teraz to bolo fajn.
"Tak sa poďme pripraviť," vstala z matraca a ja som ju nasledovala.
"Ideš znova s nami?" bola som trochu zaskočená. Kývla hlavou, že áno.
"Dlho si takto neurobila. Že šla s nami viackrát a za sebou," poznamenala som trochu nedôverčivo.
"Tak chcem ťa potom odprevadiť domov," uprela pohľad na to, ako som si balila veci. "Aby všetko šlo hladko."Pozrela som jej do očí a pomaly prikývla.
"V poriadku."Ozvalo sa znova zaklopanie.
"Však ideme!" zahrmela Lisa.
"Fajn! Fajn! Nezabi ma!" skríkol Arian za dverami a nasledoval buchot po schodoch.Potom sme vyšli aj my. Batoh a basgitara si našli miesto na mojom chrbte.Arian nás čakal pred domom, opretý o plot.
"Že vám to trvalo," usmial sa, keď začul, že sa zatvorili dvere.Obidve sme po ňom hodili vražedný pohľad. Zdvihol ruky na znak mieru. Odfrkla som. Znova nás pred skúšobňou čakal nasrdený Ryan s cigaretou v ruke.
"Kámo, mal by si prestať fajčiť," položil mu ruku na plece Arian.
"Povedz to príčine, ktorá sa skrýva v skúšobni," zavrčal na neho.
"Možno by si naozaj mal prestať. Pre svoje dobro," poznamenala som pre zmenu ja. Ryan presunul svoj vraždiaci pohľad na mňa.
"Skôr si myslím, že fajčím pre dobro nášho klaviristu. Aby som do neho neskočil," teraz vrčal po mne.
ESTÁS LEYENDO
(Ne)správna láska
RomanceMôj život bol bordel aj predtým, než sa zjavil on. Ten, ktorého nikto nehľadal, ale predsa vtrhol do môjho života. Zrazu som sa ocitla medzi dvoma mlynskými kameňmi. Buď on alebo on. Buď Arian alebo Natsukio. Koho vybrať? Volám sa Hachiko a som basg...