Časť Dvadsiata

1 0 0
                                    

Prebudila som sa vystrašená na budík, ktorý som si nastavila na siedmu. Prehrabla som si vlasy a obzrela sa okolo seba. Bola som vo svojej izbe. Pomaly som to rozdýchala. Vstala som, prezliekla sa, skontrolovala peňaženku s batohom a šla sa poumývať. Cestou do kúpeľne som začula hrkot v kuchyni. Asi sa aj Natsukio prebral. Ale nezaujímalo ma to a pokračovala som do kúpeľne. Neprekvapovalo ma, že tam pribudla zubná kefka. Schmatla som tú svoju a umyla si zuby. Po chvíli do kúpeľne nakukla Natsukiova hlava.


"Ešte dlho budeš? Chcem ísť aj ja," zachripel. Pohľadom ma začal hltať. Tepláky a voľné tričko. Čo mohlo byť na tom už sexy, že si ma obzeral tak chtivo.


"Už," zavrčala som a chcela vyjsť z kúpeľne.Ocitla som sa natisnutá na stene. Zasyčala som, keď ma tak prirazil. Jeho pery sa priblížili k mojim...Ohol sa a držal sa za brucho, ako som mu vrazila.


"Nedotýkaj sa ma," zavrčala som nenávistne.


"Ty jedna," sykol a narovnal sa, že ma znova priklincuje o stenu. Nastavila som mu koleno. Zosunul sa na zem od bolesti. Otočila som sa na päte a šla do svojej izby.


"Suka," začula som iba od neho. Poriadne som plesla dverami. Z bytu som vystrelila ako stíhačka a vykašľala sa na svoje dvojča. Však je rovnako starý ako ja, nech sa postará sám o seba.Prekvapivo ma Lisa čakala pred vchodom.


"Čo tu robíš?" odvetila som namiesto pozdravu.


"Nazdar. Iba tak ťa skontrolovať," pokrčila plecami.


"No," zatiahla som. "Fajn, nie som proti."


"Ešte, aby si bola," odvrkla pobavene.


"Môžem byť," oponovala som s úsmevom.


"Nemôžeš," namietla. Nadvihla som obočie.


"Keď myslíš."Počastovala ma pohľadom, z ktorého mi naskočili zimomriavky.


"Nemyslím. Ja viem."


"Ok," kývla som.



"Včera večer bolo všetko v pohode?" boli sme už blízko školy, keď začala Lisa vyzvedať. Zamračila som sa.


"Tentoraz spal v sestrinej posteli. Hodila som do neho plnú tašku a vyhnala ho," hneď ako som to dopovedala, Lisa vybuchla smiechom.


"Stále lepšie, ako kopnutie do zadku."


"Možno."


"A dnes ráno?" vypytovala sa ma ďalej.


"Dnes ráno som ho zložila kolenom na zem," znechutene som zamrmlala.


(Ne)správna láskaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang