Κωδικας προστασιας

6.4K 207 11
                                    

Κεφαλαιο 1

Μπηκα σπιτι, εβγαλα τα παπουτσια μου και ξαπλωσα στον καναπε. "Επιτελους Παρασκευη",σκεφτηκα και εβαλα μουσικη απο το κινητο μου. Εβαλα το "Don't deserve you", αυτο το τραγουδι με ηρεμουσε.

Με ξυπνησε ο ηχος του τηλεφωνου.

Μπαμπας:"Εβελινα θα αργησω να γυρισω. Αν θες πεσε για υπνο."

Εβελινα:"Ενταξει μπαμπα, τα λεμε."

Ομως θα τον περιμενα. Ηθελα να μαθω. Οταν ειμουν 5 η μαμα μου πεθανε σε ενα ατυχημα με το αμαξι. Με μεγαλωσε ο μπαμπας μου και δεν εχω παραπονο. Αλλα παντα γυρνουσε αργα. Μου ελεγε πως ειχα δουλεια αλλα ποτε δεν μου ειπε τι δουλεια εκανε. Ηρθε η ωρα να μαθω.

Κατα τις 2 ακουσα την πορτα να ανοιγει.

Εβελινα:"Μπαμπαα επιτελους ηρθες!"

Μπαμπας:"Εβελινα γρηγορα βαλε οσα περισσοτερα ρουχα μπορεις σε μια βαλιτσα. Δεν εισαι ασφαλης εδω."

Εβελινα:"Τι; Γιατι; Που θα παω; Εσυ δεν θα ερθεις;"

Μπαμπας:"Κανε αυτο που σου ειπα. Μη κανεις ερωτησεις δεν εχουμε χρονο!"

Αμεσως ετρεξα πανω. Δακρυα ετρεχαν απο τα ματια μου. Εβαλα οσα περισσοτερα μπορουσα σε μια βαλιτσα και κατεβηκα κατω.

Ο μπαμπας μου με πειρε απο το χερι και βγηκαμε εξω απο το σπιτι. Αμεσως με εβαλε μεσα σε ενα μαυρο αμαξι.

Οδηγος:"Εβελινα τι κανεις;"

Εβελινα:"Θειε Νικο; Που με πας;"

Θειος:"Δεν εισαι ασφαλης εκει. Θα μεινεις καπου αλλου για λιγο καιρο."

Εβελινα:"Γιατι δεν ειμαι ασφαλης;Που παμε;Σε παρακαλω πες μου!"

Εκεινος δεν απαντησε. Συνεχισα να τον ρωταω διχως να μου απανταει. Δακρυα κυλουσαν απο τα ματια μου.

Θειος:"Φτασαμε. Εδω θα μεινεις.",ειπε δειχνοντας μου ενα ομορφο σπιτι.

Εγω διστασα να βγω και αποφασισα να κατσω στο αμαξι.

Θειος:"Ρε Εβελινα, βγες κοριτσι μου."

Εγω δεν εκανα τιποτα. Απλως καθομουν εκει.

Ξαφνικα ο θειος μου ανοιξε την πορτα και με τραβηξε. Παρα την αντισταση μου τελικα αναγκαστηκα να βγω.

"Να προσεχεις",ειπε ο θειος μου. Εγω ακολουθησα τον πετρινο διαδρομο και οδηγηθηκα σε κατι πετρινα σκαλια. Αφου τα ανεβηκα αντικρισα μια μεγαλη πορτα. Χτυπησα το κουδουνι. Αμεσως ενας νεαρος γυρω στα 18 μου ανοιξε την πορτα.

"Αγγελος.",ειπε και απλωσε το χερι του.

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ :) δεν ξερω αν ειναι ενδυαφερον αλλα υποσχομαι οτι στα επομενα παρτ γινεται πιο romance :)

Κωδικας προστασιαςWhere stories live. Discover now