שון קלי - פרק 3

10.1K 419 47
                                    

אם הייתי יכולה לבחור רגע אחד שהיה המביך ביותר בכל חיי זה היה הרגע הזה.
אני לא מאמינה שהקאתי על הנעליים של שון קלי.
אני כל כך נבוכה. 

״מזה הדבר הזה?! יש לך מושג בכלל מי אני??״ שון הסתכל עליי בזלזול.
״היי בן אדם תירגע״ הגבר השני הניד בראשו והושיט את ידו כדי לעזור לי לקום מהרצפה.
״אני כל כך מצטערת! אני לא התכוונ..״ גימגמתי במבוכה.
״תהיי בשקט כבר את עושה לי כאב ראש, תעשי לי טובה ותתרחקי ממני״ שון זרק לעברי מבט נגעל אחרון והלך משם כשהוא מקלל לאורך כל הדרך.
מה לעזאזל?
״אני באמת מצטערת, הטיסה לא עשתה לי טוב. לא התכוונתי שזה יצא ככה״ קולי נסדק כשדמעות איימו לפרוץ.
״תתעלמי ממנו הוא לא אוהב אף אחד לא אותך ספציפית, אני סקוטר הסוכן שלו״ הוא חייך אליי בחמימות והושיט את ידו ללחיצה.
ניסיתי להחזיר חיוך קטן משלי ולחצתי את ידו, הוא לפחות נראה נחמד לעומת שון.
״מחר יהיה יום טוב יותר אני מבטיח לך״ הוא לחץ על ידי כשזיהה בדיוק את התחושות שלי.
״בואי מתוקה נסע אל המלון״ אשלי החוותה בראשה אל הוואן שלנו.
נופפתי לשלום לסקוטר שהמשיך לבחון אותנו עד שנסענו משם.

ברגע שהגענו אל המלון כבר היה לי קשה להחזיק את הרגשות.
הדמעות צרבו בעיניי ולא יכלתי יותר לשמור אותן לעצמי.
״אשלי הרסתי הכל״ והדמעות הפכו לייפחות.
״נואלי הכל בסדר, שון יתגבר על זה״ היא ליטפה את ראשי בחום.
״לא רציתי להרוס את הסרט ולהתחיל ככה איך אני אסתכל לו בפנים מחר?״
״אל תדברי שטויות מחר תעמדי מולו כמו גדולה , את חיכית המון זמן לסרט הזה אל תתני לשום דבר להרוס לך״ היא ניגבה את דמעותיי והורתה לי לישון.
הקשבתי לה ונשכבתי על המיטה לא טורחת אפילו להכנס להתקלח, הייתי זקוקה לעצום את העיניים לכמה שעות לשכוח מכל מה שקרה.
מחר יהיה טוב יותר, נזכרתי במילותיו של סקוטר לפני שנפלתי לשינה.

                                        •••

״שלום לך מון שרי אני מישל ואני הולך להיות הסטייליסט והמאפר שלך לאורך הצילומים!״ הוא נישק את שתי לחיי כמו צרפתי אמיתי.
״אני נואל״ מלמלתי ביישנות לאור ההתלהבות שלו.
״אוי שרי אל תתביישי אנחנו הולכים להיות החברים הכי טובים״ הוא מחץ אותי בחיבוק דוב וציחקקתי לתוך גופו.

אחרי הדרמה של אתמול הגעתי היום לסט קצת יותר בטוחה בעצמי, בכל זאת זה היום הראשון של הצילומים והולכת להיות תקופה ארוכה עם שון.
בסופו של דבר אני אצטרך להתמודד איתו.
אחרי שהתעוררתי אתמול והתרעננתי אמילי התקשרה וסיפרתי לה את כל הסיפור מחדש, כמובן שזה גרר אחריו כמה קריאות תדהמה מצידה וכמה דמעות מצידי.
אבל הסכמנו שתינו שהכי טוב בשבילי ובשביל העתיד של הסרט שאני אתנצל בפניי שון ונפתח דף חדש בנינו.

״רוב האיפור שיהיה לך בסרט הוא קליל, יש לך עור מדהים וככה אני מעדיף שהוא ישאר. האאוטפיט של הצילומים היום זה גינס קצר יחד עם החולצת פסים ,את הולכת להראות מדהים!״ מישל החל לטפל בשערי ולעצב לו גלים טבעיים.

״טוב כולם הקשבה אליי״ בן הבמאי משך את תשומת ליבנו.
״אנחנו מתחילים עכשיו בסצנה 54 נואל ושון נמצאים בחדר השינה שלו כאשר נואל נמצאת מחובקת בין רגליו. תשמרו על מבטים מאוהבים מתמיד, קדימה״ הוא טפח בידיו בכפיים.
לקחתי נשימה עמוקה והתקדמתי לעבר המיטה שם כבר ישב שון בפישוק והתיישבתי בין רגליו.
״שון תחבק את המותניים שלה ותקרב אותה אלייך, אל תראו כל כך מתוחים״ בן הורא לנו וידיו של שון עטפו אותי.
עיקצוצים עברו על המקום בו הוא נגע והתחושה המוזרה מאתמול שוב עברה בגופי.
פתאום להיות מחובקת בין זרועותיו השריריות והגדולות גרם לי להרגיש בטוחה יותר מאי פעם.
התחושה של ידיו החזקות על מותניי וסנטרו שנוגע קלות בקצה ראשי חימם לי את כל הגוף והטמפרטורה בחדר עלתה לפחות במאה מעלות.
אוקיי זה הזמן שלי ליישם את השיחה עם אמילי אתמול.

סובבתי מעט את ראשי אליו ופגשתי את עיניו הירוקות, לא הצלחתי לשלוט בפרפרים שפרצו להם ממני וגימגמתי לרגע עד שהתאפסתי על עצמי ״שון תראה אני באמת מצטערת על אתמול, אני לא רוצה שתהייה אווירה כזאת בנינו״.
כל הכבוד נואל! זאת התנהגות בוגרת! טפחתי לעצמי בדמיון על השכם.
שון נעץ את מבטו בי ונשאר שקט למשך כמה שניות עד שענה בטון קר וריק ״נואל בואי אני אעשה לך קצת סדר בדברים. אני נבחרתי לקדם את הסרט הזה, בלעדיי כנראה קריירת המשחק שלך לא הייתה מתקדמת לשום מקום אז תעשי לי טובה ומעבר לסצנות שלנו אל תפני אליי״
זוכרים את התחושה ממקודם? טוב היא התנפצה לחלוטין.
פי נפער בהלם, מי הוא חושב שהוא חתיכת שחצן מתנשא!
עמדתי להגיב אך בן החל לספור לאחור לתחילת הסצנה.

״3 2 1 אקשן!״
״קלסי אני לא יכול לדמיין את החיים שלי בלעדייך״ שון הביט בי בכנות וליטף את פניי ברוך.
פאק הוא שחקן טוב, כמעט האמנתי לו.
״ג׳ייק..״ הסמקתי והשפלתי את מבטי.
״קלסי אני רציני לגמרי״ הוא משך את סנטרי להביט בו , ״את הכל בשבילי ,את כל העולם שלי ובלעדייך העולם קצת פחות מואר״ הוא נשק לראשי.
״גם אתה הכל בשבילי , אין לי דרך להסביר כמה אתה יקר לי״ הנחתי את ידיי סביב ידיו שעטפו אותי. הוא הביט בעיניי במלוא העוצמה והרגשתי את הבטן שלי מתהפכת.
״ו..קאט! זה היה מעולה חברה! חמש דקות הפסקה לסצנה הבאה״ בן צעק לעברינו.
שון דחף מעט את גופי , קם מהמיטה והשאיר אותי המומה ומבולבלת כמה רגעים נוספים.

———————————-
מקווה שאהבתן, אתן לא יודעות מה מצפה לכן בהמשך💖

לשחק עם שון קליWhere stories live. Discover now