״אני נשבע שאם עוד פעם אחת תצח..״ שון עוד לא סיים את המשפט והתרסק על משטח הקרח החלקלק.
מסתבר שהוא לא ביצע את הכישורים שהוא חשב שיש לו, הוא רחוק מהם שנות אור.
מה שיותר מפתיע שאני לעומתו תפסתי את זה במהירות והחלקתי כמו מקצוענית, טוב כמעט כמו מקצוענית.
נשכתי את שפתיי חזק כדי למנוע את מעצמי להתפוצץ מצחוק ״אני לא צוחקת יותר, אני מבטיחה.״
שון הביט בי בפרצוף של אני-לא-מאמין-למילה והרים את עצמו חזרה לעמידה.
״זה המשטח החלקה הדפוק הזה אני הייתי ממש טוב בהחלקה על הקרח״ קמט של זעף הופיע על מצחו.
״מתי החלקת בפעם האחרונה?״
״בגיל 10 ביום כיף שעשו בבית הספר, אני החלקתי כמו ברבור.״
החנקתי את הצחוק עד שדמעות כמעט יצאו מעיניי ״שון אתה לא החלקת כבר 16 שנים! ברור שלא תדע להחליק עכשיו״ כבר לא שלטתי בצחוק המתפרץ שלי.
״לא שוכחים איך להחליק כמו שלא שוכחים איך לשחות!״ הוא אמר בהתגוננות מה שהגביר את הצחוק שלי.
לחיו הסמיקו מעט ״אני מתחפף מכאן״ הוא החל להחליק לכיוון היציאה עד שנפל שוב וקללות נפלטו מפיו.
החלקתי אליו בעודי מנגבת את הדמעות ונושמת נשימות עמוקות בכדי להרגע ״אני מצטערת״ הבטתי בו במבט הכי מתוק שלי.
זווית פיו עלתה בחיוך ״יש לך מזל שאני אוהב את העיניים שלך בייב, תעזרי לי לקום״ הוא הושיט את ידו מעלה.
אחזתי בה ונשענתי לאחור בניסיון כושל למשוך אותו, גופו ענקי משלי לפחות פי שתיים.
לפתע שון שינה את כיוון המשיכה שלי ונמשכתי אליו עד שנפלתי יחד איתו על משטח ההחלקה כשאני שוכבת מעליו ״עשית את זה בכוונה!״ צעקתי והפעם הוא זה שהתפוצץ מצחוק.
״היית צריכה לראות את הפרצוף שלך!״ ידיו נכרכו סביב מותניי.
גלגלתי את עיניי, מנסה להשאר עם הבעת פנים רצינית.
ניסיתי לקום ממנו אך הוא משך אותי חזרה ועירסל את פניי בין כפות ידיו ״אני מת על זה שאת עצבנית, את אפילו יותר חמודה״.
הוצאתי לו לשון בהתגרות ״היי! זה לא נחמד לפתות אותי כשיש פה מלא ילדים קטנים, תתביישי לך נואל״
נשכתי את שפתיי ועפעפתי בריסיי בהגזמה, עיניו של שון התכהו וחיוך מגורה עלה בשפתיו ״זה אפילו יותר מפתה.״
הוא ליטף את לחיי באגודליו והצמיד את שפתינו יחד בנשיקה מתוקה , הרגשתי אור מסנוור בצד הימני שלי והתנתקתי ממנו. ״הרגשת את זה?״ אמרתי לחוצה.
״את הדפיקות לב שלך? כן בייבי עד קליפורניה אפשר להרגיש אותם״ הוא אמר בהקנטה.
״לא שון אני רצינית מישהו צילם אותנו״ העברתי את מבטי על זירת ההחלקה וניסיתי לראות מאיפה זה הגיע.
״בייב לא צילמו אותנו, בטח הסתנוורת מהנשיקה המדהימה שלי״ הוא קרץ לי בחיוך ענקי וזחוח.
״חמור.״
״ואת מתוקה אמיתית קדימה בואי נלך מכאן״ ידיו אחזו במותניי ובתנופה מהירה הוא הרים את שנינו חזרה לעמידה, תפסתי את ידו והוא נצמד אל גבי עד שהגענו אל הקרקע היציבה.
״בחיים לא שמחתי כל כך לראות רצפה״ הוא אמר בהקלה והסיר את נעלי ההחלקה.
״למה? החלקת שם כמו ברבור״ עניתי בציניות.
״שלוש שניות לברוח״ שון אמר והתקרב אליי כשהוא מנופף באצבעותיו באיום.
״ברצינות?״
״שתי שניות״
הפעם הייתי חכמה יותר ופתחתי בריצה אל הרכב שלו.
YOU ARE READING
לשחק עם שון קלי
Romanceשון קלי, חלומה הרטוב של כל נערה בעולם. זכה בתואר הגבר הכי סקסי ונמצא כיום בין השחקנים המצליחים ביותר בהוליווד. שון נבחר לשחק בסרט הוליוודי חדש לצידה של נואל סקוט, שחקנית מתחילה. השניים הופכים מיד ליריבים מושבעים על אף המתח המיני הגדול בניהם. שון ב...