הבחורה הכי ברת מזל בעולם - פרק 29

8.4K 384 85
                                    

איזה פעולה מיוחדת זאת לנשום.
מכניסים אוויר אל הריאות, החמצן מתפשט לו בחלל בית החזה ובשאיפה ארוכה נפלט לו החוצה.
רק שאני שכחתי איך עובדת הפעולה המיוחדת הזאת.
״אני חושבת שאני עומדת להתעלף״ נשענתי לאחור על הקיר הקר.
ארבעת הגברים חייכו אליי וצחקו. המתולתל בחבורה התקרב אליי בזרועות פתוחות ״היי יפיופה מה את אומרת שלפני שתתעלפי תתני חיבוק לגבר הכי שווה בלהקה?״
פאקינג הארי סטיילס קרא לי יפיופה.
אני חושבת שאני באמת עלולה להתעלף במצב הזה.
כמעט בריצה ניתרתי ממקומי וחיבקתי אותו חזק עד שהוא כמעט נחנק.
ליאם נחר מהצד ״הכי שווה בלהקה? אני בטוח שנואל יודעת טוב מאוד מי שווה באמת פה״ הוא קרץ לי והצטרף לחיבוק.
תוך כמה רגעים גם נייל ולואי הצטרפו לחיבוק המוחץ.
ותאמינו לי שמחצתי אותם.
אני לא מאמינה שהגברים שהפוסטרים שלהם מודבקים לכל קירות חדר הילדות שלי מחבקים אותי עכשיו.

״יש לנו כמה דברים להגיד לילדת היום הולדת״ לואי הכריז ומשך בידי אל הכיסא שהוצב בדיוק מול כלי הנגינה שלהם.
על הכיסא השחור נתפר ׳BIRTHDAY GIRL׳ באותיות כסופות.
ארבעת הגברים חזרו אל הבמה המאולתרת ואחזו במיקרופונים, ״מישהו מיוחד ומאוד עקשן פנה אלינו וסיפר לנו שאת מעריצה מושבעת של וואן דרייקשן כמה שנים״ נייל התחיל להגיד.
״הוא סיפר גם שאת חוגגת היום יום הולדת ושזאת מתנה שמאוד תרגש אותך, אז החלטנו להצטרף לחגיגות״ ליאם המשיך אותו.
״אני חושב שיש שיר שאת מאוד תאהבי, אז אנחנו נתחיל איתו. את מוזמנת להשען בכיף על המושב שלך ולשיר יחד איתנו״ הארי חייך והוסיף, ״יום הולדת שמח נואל״.
הסתכלתי על מישל, סקוטר, אשלי ושון שנעמדו בצידי השמאלי ליד הקיר וחייכו אליי. אשלי אחזה במצלמה ותיעדה כל רגע מהמתנה המדהימה הזאת.
ואז הנגנים של הלהקה החלו לנגן את המנגינה המוכרת.
פי נפער בתדהמה ובשנייה שהבנים שרו את המילים הראשונות הפכתי לשלולית של דמעות.
השיר שהם שרו היה Perfect.
פתאום נפל לי האסימון.
״מישהו מאוד עקשן״- ״שון בסידורים״- ״בגלל זה המטבח נראה כמו אסון״- ״סיפר שאת מעריצה״.
מי שהזמין את הלהקה האהובה עליי, מי שטרח לקום מוקדם בבוקר בשביל להכין לי את ארוחת הבוקר האהובה עליי, מי שקנה לי את השרשרת המדהימה הזאת, מי שאמר לבנים לשיר את השיר שלנו- היה שון.
ניסיתי להשתלט על זרם הדמעות שפרץ על לחיי בעוד הבנים ממשיכים לשיר את המילים שמתארות בדיוק את המערכת יחסים שהייתה לי עם שון. אני לא מאמינה שהוא עשה את כל זה בשבילי.
ברגע שהם שרו את התו האחרון קפצתי מהכיסא הגבוה. מבעד לכל הדמעות ראיתי את שון מביט בי בפרצוף מודאג.
לפני שהוא הבין נצמדתי אליו בחיבוק דוב, קברתי את ראשי בצווארו ונשמתי את הריח שלו.
הוא הלך טיפה אחורה מופתע מהחיבוק הפתאומי אך תוך שנייה זרועותיו החמימות עטפו אותי והצמידו את גופי אליו אפילו יותר קרוב.
״אני לא מאמינה שעשית את זה״ הרמתי את ראשי, עדיין אוחזת בו חזק והבטתי בעיניו הירוקות שזהרו ברגש.
״זה לא משהו רציני״ הוא מלמל נבוך ומשך בכתפיו.
כן בטח.
צחקתי ועמדתי על קצות אצבעותיי, הברשתי את שפתיי על הלחי שלו ואז על זווית פיו ״תודה על הכל״ לחשתי בחיוך.
ביד אחת הוא המשיך להחזיק במותניי וביד הפנויה ניגב את הדמעות שעדיין זלגו ״כבר אמרתי לך שאני אעשה הכל בשבילך״ הוא אמר ופניו הרצינו.
״מה אתם אומרים שנמשיך בהופעה?״ קולו של ליאם נשמע והחזיר אותי למציאות.
״כן!!״ מישל צעק וגרר אותי חזרה אל הכיסא, הבטתי בשון עוד כמה שניות לפני שחזרתי להופעה הפרטית שהוא אירגן לי.

לשחק עם שון קליWhere stories live. Discover now