ראש מלוכלך - פרק 33

8.2K 361 69
                                    

תמונות בלעדיות מסט הצילומים של הסרט החדש של בן מייז התפרסמו הבוקר.
בתמונות ניתן להבחין בזוג החם ביותר של הוליווד- שון קלי ונואל סקוט בפוזות רומנטיות.
לפני כשבועיים התפרסמו תמונות של נואל נסערת ואף בוכה מחוץ למועדון, אך התמונות מהסט הסירו את הדאגה מליבנו.
עדים מהמקום סיפרו כי השניים נראים מאוד רצינים בקשר בניהם ואף יש תוכניות עתידיות לחתונה.
תקופת הגבר המתהולל של קלי נראת רחוקה כאילו לא הייתה.
נואל סקוט, אנחנו בהחלט בעדך!

״מי לעזאזל צילם אותנו באמצע הצילומים?״ רתחתי מכעס בזמן שאשלי טיגנה את החביתות לארוחת הבוקר ואני חתכתי ירקות.
״זאת כבר חוצפה ואני אדבר על זה עם בן, כנראה שיש מספר עובדים סקרנים שרצו להרוויח עליכם כמה מזומנים״
הסט צילומים אמור להיות מקום בטוח, בסופו של דבר הסרט הזה הוא העבודה הנוכחית שלי ואין סיבה שאני ארגיש לא בנוח במקום העבודה הזה.
זאת חדירה לפרטיות, מעבר לכך שזה לא עסק של אף אחד מה קורה במערכת יחסים שלי עם שון.
מהשטויות שכתבו על חתונה התעלמתי, זה ניסיונות גרועים של כתבים למשוך את תשומת ליבם של הציבור.
אני לא מתכוונת להתחתן בקרוב, זה בטוח. כנראה שככה החיים עם פרסום נראים.
אני לא בטוחה עד כמה אני אוהבת את זה.
״למה הלכת בבוקר? לא שמחתי לגלות שאת לא איתי במיטה״ זרועותיו של שון נכרכו סביב מותניי מאחורה וגבי נצמד לחזהו החשוף.
זאת בהחלט הייתה משימה לא קלה להתנתק מאחיזתו ההדוקה בזמן שישן, רגלינו היו סבוכות אחת בשנייה וראשו נשען בשקע צווארי. הבטן המקרקרת שלי התחננה למעט יחס, אז מצטערת שון 1-0 לבטן שלי.
״הייתי רעבה״ פניתי הצידה והתרוממתי על בהונותיי בשביל לנשק את לסתו.
הוא כל כך הורס שהוא מתעורר, מושלם בלי להתאמץ.
״אני מכיר כמה דרכים מעניינות שבהם הייתי יכול להרגיע את הרעב שלך״.
הוא חיכך את ראשו בצווארי וגרר בו מספר נשיקות חמות.
״שקט!״ אטמתי את פיו עם כף ידי והצצתי אחורה על אשלי, לוודא שהיא לא שמעה אותו.
צחוקו נבלע מתחת לידי ושחררתי אותה, ״את מתביישת בי?״ הוא העמיד פני נעלב ושמט את ראשו מטה.
העברתי את ידי על הזיפים המעקצצים שלו ולחשתי באוזנו ״אני לא מתביישת בך, אני מתביישת בפה המלוכלך שלך״.
״בפה המלוכלך שלי? את בעצם אומרת שרמזתי על סקס?״
נחרתי בתגובה ״כן שון דרו קלי, זה בדיוק מה שאני אומרת״.
הוא הידק את זרועותיו על מותניי ולחש באוזני ״בייבי אני התכוונתי לדרכים תמימות מאוד להרגיע את הרעב שלך, מצטער אבל למי שיש ראש מלוכלך כאן היא את״ הוא נשך את תנוך האוזן שלי.
לחיי האדימו ללא שליטה והצרתי את עיניי לעומותו מה שגרם לו להתפרץ בצחוק. תחמן.

לשחק עם שון קליWhere stories live. Discover now