שובר לבבות - פרק 15

9.5K 384 19
                                    

המון לחשושים נשמעו סביבי אבל לא הצלחתי להתרכז בשום דבר.
תמונות עירום, סרטון סקס - ההבעה הקפואה של שון אחרי השאלה של הכתב.
זה לא יכול להיות, שון אולי מתהולל אבל הוא לעולם לא יפרסם תמונות כאלה של עצמו.
״אין תגובה״ סקוטר התפרץ לתוך המקרופון לפני ששון הספיק להגיב.
בן כחכח בגרונו ״מסיבת העיתונאים נגמרה, תודה לכולם״.
שורות הכתבים והצלמים יצאו מתוך האולם משאירים אותנו ישובים על הכיסאות.
״על מה לעזאזל הוא מדבר?!״ שון קם בכעס, מעיף את הכיסא רחוק בתנופה.
סקוטר נראה לא פחות עצבני ממנו ״אולי כדאי שתסביר לי מה חשבת לעצמך שהיית עם קייטלין? אתה לא יודע מי היא?״.
העיניים שלי רצו בין סקוטר לשון כשהם התרחקו מכולם והמשיכו לריב בפינת האולם.
זה ידוע שהרבה תמונות אינטימיות של קייטלין עם מפורסמים נמצאות באינטרנט, אבל אין סיכוי ששון לא היה נזהר.
״מה זה היה?״ מישל לחש לי כשנעמד לצידי.
״ז..זה לא יכול להיות״ מלמלתי עדיין מסתכלת על שון.
״חיפשתי על זה בגוגל תראי״ מישל העביר אליי את הנייד שלו.

השחקן שון קלי בן ה-26 שמוכר לכולנו בתור שובר הלבבות של מיליוני נערות בעולם נצפה בפוזות אינטימיות מחוץ למועדון יחד עם הדוגמנית קייטלין ריו.
על פי הדיווחים נמסר כי התמונות צולמו כבר לפני כחודש אך המפיץ שלנו בחר לפרסם אותם היום.
קלי משחק בסרט החדש שמביים בן מייז שעתיד לצאת בקיץ הקרוב.
האם התמונות הללו עלולות להשפיע על המשך הקריירה שלו?
אין ספק שהרבה אמהות מודאגות לא יהיו מעוניינות שהבנות הקטנות שלהן יצפו בו על המסך הגדול.
מפי סוכניו של שון נמסר כי אין תגובה, אנחנו מצפים לעדכונים בהמשך.

ביד רועדת ירדתי לסוף הכתבה לראות את התמונות.
בפירוש מזהים את שון, אין מקום לספק.
לדעת שבן אדם מרושע עקב אחריו וצילם אותו ברגעים כאלה מרתיח אותי לא פחות מהעובדה שהוא נמצא עם מישהי אחרת.
אבל אין לי זכות לכעוס על זה, הוא לא שלי.
אני מרגישה את הלב שלי נסדק עוד טיפה ונשיפה עמוקה יצאה ממני.
״אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל אפילו לשון זה לא מגיע״ מישל הכניס את הפלאפון חזרה לכיס.
״אני חייבת לדבר איתו״ הסתובבתי להסתכל על האולם, מחפשת לאן הוא וסקוטר הלכו.
״נואל אני חושב שכדאי שתתני לו להרגע קצת..״ ידו של מישל עצרה אותי.
״אני חייבת״ התרחקתי במהירות לפני שהוא הספיק לעצור אותי שוב.
בימים האלה אני ראיתי את שון האמיתי. הדואג, העוזר, זה שלא מפחד להראות את מי שהוא ומסתתר מאחורי דמות קשוחה ונטולת רגשות.
אני לא מתכוונת לתת לו ליפול לשם שוב.
הלכתי ברחבי האולם פותחת דלתות, עוברת בין מסדרונות עד ששמעתי את קולו.
״אני לא יכול לעשות את זה סקוטר״ שון נשמע נחרץ.
״זה לא נתון בכלל לדיון, אני מציב בפנייך עובדה. כדאי לך לטפל בזה לפני שאני אדאג לזה״ סקוטר הניח את ידו בצורה מנחמת על כתפו של שון.
״אתה כמו בן בשבילי, אתה יודע. אני לא אתן לאף אחד להרוס אותך גם לא לצלם מניאק, אנחנו ביחד בזה״.
אפילו ממרחק יכלתי לראות את גופו של שון מתקשח, סקוטר חיבק אותו ואז הבחין בי מבעד לכתפו של שון.
״תחשוב על זה״ הוא אמר והתקדם לכיווני, לפני שיצא הוא הנהן אליי בראשו.
נשכתי את שפתיי לחוצה פתאום והלכתי אל שון.

לשחק עם שון קליWhere stories live. Discover now