״מעולם לא הלכתי״
מילותיו של שון חלפו בראשי בזמן שהתקלחתי.
אחרי הנשיקה עם דניאל הוא חזר להיות קר ומגעיל, בין הסצנות הוא התעלם מקיומי וכשלא הייתה ברירה והוא היה צריך לפנות אליי הוא דאג לעקוץ אותי.
זה מרגיש שכל הזמן אנחנו לוקחים צעד קדימה וחוזרים שלושה צעדים אחורה.
סחטתי את שערי ועטפתי את עצמי במגבת, דניאל עוד חצי שעה אמור להגיע לאסוף אותי ואני כבר חייבת להזדרז.
הפעם בחרתי ללבוש שמלת מיני שחורה שבחלקה הקדמי נראת שמרנית וקלאסית ובחלקה האחורי הגב פתוח ונותן מראה סקסי יותר.
אחרי שייבשתי את השיער התאפרתי קלות ונעלתי את נעלי העקב בגוון הבורדו יין שלי.
״נואל את מוכנה? דניאל הגיע״ אשלי נכנסה לתוך חדרי ״וואו! תראו אותך! דניאל הולך להשתגע״ היא קרצה לי.בפתח הדלת דניאל עמד לבוש בחליפה יוקרתית בצבע כחול שהבליטה את עיניו האפורות, הוא לגמרי נראה כאילו יצא ממגזין אופנה נחשק.
מהמסדרון שמעתי את קולו המזהיר של סקוטר ״אתה מחזיר אותה בזמן, יש לנואל צילומים ותדאג שהיא תחזור בשלום לכאן״.
צחקקתי בשקט, לרגע תמונה של אבי מזהיר את החבר הראשון שלי עברה במוחי.
באיזה שהוא מקום סקוטר מאוד מזכיר לי אותו.
שון לא נראה נוכח בבית וזה קצת הוקל לי, לא רציתי עוד סצנה מביכה.
״נואל את יפייפיה״ דניאל בהה בי בפה פעור.
סקוטר תקע בו את אחד ממבטיו המאיימים גורם לדניאל מיד להפסיק לנשוך את שפתיו.
״תודה גם אתה נראה לא רע״ הסמקתי.
פניתי לחבק את אשלי ואחריה את סקוטר ״תודה על הדאגה, אתה לא יודע כמה זה מחמם לי את הלב. אפילו שאתה קצת מגזים״, לחשתי באוזניו שרק הוא ישמע.
הוא השיב לי חיבוק אבהי ונאנח ״תשמרי על עצמך״.
הנהנתי אליו ונופפתי לשלום כשיצאתי עם דניאל לכיוון האוטו שלו.״אז את חושבת שעברתי את מבחן ההורים הפעם?״ דניאל צחק כשהתחלנו לנסוע.
״סקוטר קצת מגונן אבל אני מתחילה לאהוב את זה״ חיוך עלה על פניי.
״יש לך תסביך אבא כלשהו?״ הוא התלוצץ.
האמת שאותי זה בכלל לא הצחיק ומצאתי את עצמי חסרת מילים ״ממש לא..״ גמגמתי.
״לא התכוונתי להביך אותך״ ידו הונחה על הירך החשופה שלי.
״הכל בסדר״ זייפתי חיוך ״לאן הפעם אנחנו נוסעים?״ החלפתי נושא שיחה.
״יש מסעדה מדהימה שאת חייבת לאכול שם, אחרת זה לא נחשב שהיית בניו- יורק״ הוא העביר את מבטו אליי ובחזרה לכביש.
״אני מצפה לזה, אני גוועת!״ הכרזתי בחגיגיות.שבלולים ברוטב עגבניות לצד פרחי שושנה זעירים, בשר עגל בנוסח יווני מוגש בתוספת עלי דפנה וזרעי חמנייה - מה לעזאזל?
מצאתי את עצמי בוהה בתפריט כבר מעל חמש דקות, למה אין משהו פשוט כמו המבורגר ממקדונלדס?
״החלטת מה את רוצה לאכול?״ עיניו של דניאל עברו על גופי וחזרו לעיניי.
״אמ.. אתה חושב שיש פה צ׳יפס או משהו?״.
צחוק עמוק יצא מגרונו ״צ׳יפס? נואל זאת מסעדת יוקרה אני לא חושב שמבשלים פה דברים כאלה״.
הרגשתי את החמימות מתפשטת על לחיי.
״שלום לכם, שמי ז׳אק אני אהיה המלצר שלכם הערב. מוכנים להזמין?״ המלצר שלנו עמד בחיוך מלאכותי מוכן עם הפנקס לרשום את המנות, נאנחתי והחזרתי שוב את מבטי לתפריט.
שבלולים, פרחים, עלים זה מסעדה או גינה?
״נואל מה תרצי?״ קולו של דניאל גרם לי להרים את ראשי .
״אני אקח מה שהוא לקח״ חייכתי בנימוס אל המלצר.
״אז מה זה היה הקטע עם התסביך האבהי באוטו?״ דניאל שאל כשהמלצר הלך.
״אין שום קטע, אני נמצאת פה ואבא שלי בוושינגטון״ עניתי קצת כעוסה.
דניאל הינהן ונראה לא מסופק מהתשובה שלי.
״ראיתי שאת ושון התקרבתם, הכל בסדר בניכם עכשיו?״ הוא מזג יין לתוך הכוס שלי.
״דניאל אני בדייט איתך לא עם שון, אני לא רוצה לדבר עליו״.
למה כל הזמן הוא מעלה את שון? זה מעיק.
״בבקשה חברים, בתאבון״ ז׳אק המלצר הניח מולי גוש לא מזוהה שמריח קצת חשוד.
״את תאהבי את זה תסמכי עליי״ דניאל חייך ואכל בהנאה את הגוש שעל הצלחת שלו.
העברתי את המזלג שלי על העצם הלא מזוהה וחתכתי חתיכה קטנה.
קירבתי אותה בזהירות אל פי ונגסתי.
״נכון שזה מצויין?״ הוא בחן אותי.
חייכתי אליו בכוח ״נפלא!״, כשהוא המשיך לאכול שתיתי מיד מהיין מנסה להעביר את הטעם הדוחה שנצרב בגרוני.
הארוחה נמשכה והפכה לגרועה מרגע לרגע.
מעבר לזה שנשארתי רעבה דניאל העיק עליי עם שאלות שבסופו של דבר חזרו אל שון.
התקדמנו בחזרה אל האוטו כשידו החזיקה בידי ״הכל בסדר? את נראת לא את הערב״.
״אני קצת עייפה״ זייפתי פיהוק.
״את רוצה שנלך לבר קרוב לכאן? זה ירים לך האנרגיות״.
לא בכלל לא, בא לי לחזור הביתה ״כן״ חייכתי ושינינו את ההליכה לכיוון הבר.״תשתי עוד כוסית״ דניאל העביר לידי עוד כוס מלאה באלכוהול.
הנדתי בראשי והחזרתי אותה אל הברמן ״אני מעדיפה שלא, יש לי צילומים מחר״.
״רוצה קצת לרקוד?״ הוא לא חיכה לתשובה וכבר משך אותי לרחבת הריקודים.
התאמתי את תנועות הריקוד שלי לקצב של המנגינה ולרגע סוף סוף נהנתי מהדייט הכושל הזה.
ידיו נכרכו סביב מותניי והוא רקד דבוק לגבי, אחרי כמה דקות של ריקוד צמוד הרגשתי את שפתיו מונחות על צווארי.
התחושה הייתה טובה אבל לא כמו התחושה של הנשיקות עם שון.
למה הוא רודף אותי בכל הדייט הזה!
ניסיתי להתעלם מהמחשבות שלי וסובבתי את גופי אל דניאל.
״חיכיתי לרגע הזה כל הדייט״ שפתיו התרסקו על שפתיי והוא נישק אותי בתשוקה.
בהתחלה הנשיקה הייתה כיפית אך מאוד מהר הרגשתי לא בנוח, ידיו החליקו במורד גבי אל כיוון הישבן שלי וניסיתי להתנתק ממנו.
״דניאל״ מלמלתי את הנשיקות.
הוא המשיך לנשק אותי לגמרי מתעלם ממני.
״דניאל די״ אמרתי בקול יותר ברור אך הוא לא עצר.
דחפתי אותו ממני בתנופה ״מה יש לך? אמרתי די״ ליבי החל לדפוק במהירות וצמרמורת לא נעימה עברה בי.
״מה יש נואל? את לא רוצה שאני אגרום לך להרגיש טוב?״ הוא התקדם אליי במהירות ונישק שוב את צווארי חזק.
״תפסיק אדיוט!״ משכתי בכוח את גופי ממנו אך הוא היה חזק ממני.
״די לצעוק כמו כלבה ותתני לי להנות קצת״.
דמעות צרבו את עיניי מהפאניקה שעטפה אותי וברפלקס מהיר בעטתי עם הברך שלי באזור הרגיש שלו.
״פאק את רצינית?״ הוא זעק והתקפל על הרצפה.
ניצלתי את ההזדמנות ויצאתי בריצה מהבר, אוויר קפוא חדר לעצמותיי בשנייה שיצאתי.
בהחלט לא המצב הכי טוב שלי בהתחשב בזה שאני עם שמלת מיני.
ניסיתי לשלוט בדמעות שירדו בלי הפסקה, הארנק שלי נמצא במכונית שלו ככה שאין לי כסף להזמין מונית, הרמתי את הפלאפון וראיתי שהסוללה מתה.
אוקיי נואל תחשבי בהיגיון.
האחוזה לא נמצאת רחוק מכאן, ואני לא מתכוונת לתפוס טרמפ עם דניאל. לקחתי נשימה עמוקה, חלצתי את נעליי והתקדמתי חזרה אל הבית.
״די לצעוק כמו כלבה״
אני פשוט טיפשה, הייתי צריכה לשים לב לכוונות האמיתיות שלו עוד שהוא פנה אליי בפעם הראשונה.
״אוץ׳!!״ צעקתי ונשכתי את שפתיי בכאב, הרמתי את הרגל ושובל של דם יצא ממנה.
צלעתי אל הבית כשהדמעות מתגברות והופכות לייפחות.
שיט! המפתח שלי נמצא בתיק שבאוטו של דניאל, אם אשלי תראה אותי ככה היא תתחרפן לגמרי.
דפקתי בשקט על הדלת, השעה הייתה קרובה לשתיים לפנות בוקר.
כשלא נשמע קול מתוך הבית הגברתי את חוזק הדפיקות שלי על הדלת, בכי בלתי נשלט יצא ממני.
בכיתי על הדייט הגרוע הזה, על אבא שלי שלא פה, על המפתח הארור ועל דניאל האדיוט.
הדלת נפתחה במהירות ״מה זה הרעש הזה?״ קולו של שון נשמע ישנוני.
״פאק נואל את בסדר?״ הוא פקח את עיניו במהירות למראה שלי בוכה עם רגלי המדממת.
רצתי אליו כמה מהר שרק יכלתי וחיבקתי אותו כשאני בוכה בטירוף לתוך חזהו.
הוא לא איחר ועטף אותי בחום בזרועותיו הגדולות כשהוא מלמל מילים מרגיעות אל תוך ראשי.————————————-
מצטערת על העיכוב, אוהבת❤️
YOU ARE READING
לשחק עם שון קלי
Romanceשון קלי, חלומה הרטוב של כל נערה בעולם. זכה בתואר הגבר הכי סקסי ונמצא כיום בין השחקנים המצליחים ביותר בהוליווד. שון נבחר לשחק בסרט הוליוודי חדש לצידה של נואל סקוט, שחקנית מתחילה. השניים הופכים מיד ליריבים מושבעים על אף המתח המיני הגדול בניהם. שון ב...