"יפה שלי את חייבת להירגע אני לא מצליח להבין אותך" מישל ניסה לעצור את שובל הדמעות שיורדות מעיניי.
"הוא נישק אותי" התחלתי להגיד ושוב נכנסתי להתקף בכי.
"מון שרי..." הוא נאנח וחיבק אותי חזק.אחרי כמה דקות של בכי ניסיתי להרגיע את עצמי עם נשימות עמוקות, עיניו של מישל הביטו בי בדאגה והוא חיכה בסבלנות שאוכל להמשיך לדבר.
"הוא המשיך לנשק אותי אחרי הקאט של בן וגם אני המשכתי , לא שמתי לב עד ששמעתי את בן קוטע אותנו ואני זאת שעצרה את הנשיקה. הוא המשיך וכשהתנתקתי ממנו הוא צרח עליי שאני לא מסוגלת לשלוט בעצמי, הוא נגעל ממני" מלמלתי במבט מושפל כשהדמעות ממשיכות לרדת.
"את יודעת מה נואל? אני חושב שהוא פשוט פחדן" הוא אחז בסנטרי והרים אותו כך שאוכל להסתכל עליו כשדיבר.
"פחדן?" שאלתי מבולבלת.
"כן ,פחדן. שון בן אדם שלא מביע את הרגשות שלו, הוא תמיד בורח כשמשהו נעשה אמיתי והוא הרגיש אמיתי שנישק אותך לכן הוא עשה את מה שהוא הכי טוב , פגע בך וברח".
דמעה בודדה חמקה מעיניי "אתה חושב שהוא נגעל ממני?"מעולם לא הייתי מהבנות עם הביטחון העצמי הגדול , בטח שלא הייתי מרכז העניינים במעגל החברים שלי. כל חיי הייתי הילדה הקטנה השקטה שרק רוצה להראות לעולם מי היא באמת אך לא מסוגלת, כשהתחלתי ללמוד משחק משהו בי השתחרר הרגשתי שסוף סוף אני יכולה להיות פתוחה יותר עם אנשים והביטחון שלי עלה. כמה שנים אחרי זה שאימי נפטרה הביטחון שלי נסדק שוב, היא הייתה המשענת שלי , תמיד עמדה מאחוריי והרגשתי חסרת אונים בלעדיה.
"איך אפשר להיגעל ממך אהובה? את מדהימה ואם שון בוחר להתנהג ככה אז הוא אדיוט. אין לך מה לחשוב לרגע שאת לא בסדר בסיפור" הוא ניגב את הדמעות האחרונות שירדו ונשק ללחיי.
צעדים מהירים נשמעו מחוץ לדלת והיא נפתחה בסערה.
"נואל הנה את! חיפשתי אותך בכל מקום את בסדר?" אשלי עטפה אותי בחיבוק דואג ובחנה את עיניי האדומות.
"עכשיו אני בסדר" חייכתי חיוך קטן אל מישל.
"בן אמר שצריך להתחיל לצלם את הסצנה הבאה אבל אם את לא רוצה אני אדאג ל.."
"לא נואל תצלם את הסצנה הבאה כמו גדולה ,בואי שרי שבי על הכיסא אני אתקן את האיפור שלך" מישל קטע את אשלי ומשך אותי לשבת.
אשלי החליפה מבטים מבולבלים ביני ולבינו ונאנחה בהקלה. "נואל אל תקחי ברצינות את ההתנהגות של שון".
רק המחשבה על הנשיקה שלנו הרעידה את גופי ״אשלי אני לא רוצה לדבר עליו עכשיו".
היא הביטה בי בזהירות והנהנה "טוב מתוקה אני אלך להודיע שאת מסיימת להתארגן", היא העבירה בגבי ליטוף אחרון ויצאה מהחדר.
מישל עשה את קסמיו יבש את שערי, החליף את בגדיי ועם האיפור החדש נראתי בן אדם אחר מלבד העיניים האדומות שגם הוא לא יכל לתקן.
"איך אני אסתכל עליו עכשיו?" נשכתי את שפתיי בכדי לעצור את הדמעות.
"כמו גדולה שרי, אל תראי לו שהוא פגע בך. אני אעמוד בסט לוודא שהוא לא עושה עוד משהו מטופש", מישל חייך אליי וגרר אותי לכיוון הסט.
YOU ARE READING
לשחק עם שון קלי
Romanceשון קלי, חלומה הרטוב של כל נערה בעולם. זכה בתואר הגבר הכי סקסי ונמצא כיום בין השחקנים המצליחים ביותר בהוליווד. שון נבחר לשחק בסרט הוליוודי חדש לצידה של נואל סקוט, שחקנית מתחילה. השניים הופכים מיד ליריבים מושבעים על אף המתח המיני הגדול בניהם. שון ב...