דייט עם כריסטיאן גריי - פרק 9

9.8K 400 21
                                    

הדבר הראשון ששמתי לב אליו מאז שפקחתי את עיניי היה האיקי המרוח על צווארי.
לרגע הרגשתי כמו נערה מופרעת בתיכון שאין לה מעצורים.
״נו באמת״ מלמלתי לעצמי אחרי שמרחתי כמה שכבות של מייקאפ בכדי לתקן את הנזק, אני ממש לא רוצה שיתחילו לשאול שאלות או גרוע מכך- שדניאל יראה את זה.
בקושי הצלחתי לישון בלילה מרוב מחשבות, התנהגתי אתמול בטיפשות. דניאל היה כל כך מקסים אליי שזה נבזי מצידי לנשק את שון שכמה רגעים קודם לכן סיפרתי כמה אני שונאת אותו.
״נואל קדימה הארוחה מתקררת״ אשלי צעקה מהמסדרון.
הסתכלתי שוב במראה לוודא שלא רואים את האדמומיות שעל צווארי והלכתי אל המטבח.

״ראיתי את הדובי החדש שלך, תני לי לנחש מאיפה הוא הגיע״ אשלי דחקה בכתפי כהתיישבתי בשולחן.
חייכתי אליה חיוך קטן וחתכתי את החביתה שלי, שומרת על זכות השתיקה.
״אתה צריך עוד כדור? אתה נראה רע ממש״ סקוטר כיווץ את גבותיו אל שון.
״אני בסדר אבא תפסיק לדאוג זה רק כאב ראש״ שון מילמל ולראשונה מאז שהגעתי לארוחה הביט בי.
עיניו היו אדומות ונראו מותשות לגמרי. הוא היה נטול חולצה ועם מכנסי פיג׳מה קצרים, את פרקיי ידיו עטפו התחבושות ששמתי לו בלילה, אבל למרות הכל הוא נראה משגע.
עיניו עקבו אחר כל חלק בגופי עד שנעצרו על צווארי וגיחוך עלה מבין שפתיו.
״נו תספרי כבר משהו על הדייט אתמול!״ אשלי לחצה עליי.
״הלכנו לקוני איילנד, מדהים שם ממש האמת. עלינו על המתקנים והוא זכה בדובי שלי בדוכן חץ וקשת״ אמרתי לה והרגשתי את עיניו הבוחנות של שון עליי.
שון השמיע צחוק מזלזל וקר ״קוני איילנד? זה המקום הכי טוב שהוא חשב לקחת אותך לדייט?״.
״זה ממש לא משנה לאן הוא לקח אותי, היה לי כיף איתו וזה מה שחשוב״.
איך הוא מצליח לעצבן אותי תוך שנייה?
״באמת? היה לך כיף איתו לאורך כל הלילה?״ החיוך שלו החל לגדול.
״אולי די עם החקירה?״ אמרתי בייאוש.
״לא אני דווקא ממש רוצה לשמוע איך הרגשת כשחזרת לכאן״. הוא מתגרה בי ואני לא אתן לזה לקרות.
״תפסיק״ חשקתי את שיניי אליו והבטתי בו בכעס.
״ואת האיקי שעל הצוואר שלך הוא עשה?״ אשלי שאלה בדרך אגב וסקוטר פלט את המים ששתה בחזרה לכוס.
״מ..מה?״ מילמלתי והרגשתי את לחיי מאדימות.
״אל תראי אותה ככה, נואל יכולה להיות מופרעת״ שון נשך את שפתיו.
״אדיוט״ סקוטר אמר בכעס והרחיק את המים ממנו.
״אולי תפסיקו כבר לגונן עליי? אני לא ילדה בת 10, וזה לא עניינכם מה אני עושה בזמני הפנוי״ זעפתי וקמתי מהשולחן.
״נואל אנחנו רק..״ אשלי התחילה לומר.
״תעזבו אותי בשקט״ הלכתי חזרה לחדרי במהירות מבלי להסתובב לאחור.

יכול להיות שהתנהגתי בילדותיות אבל לא יכלתי יותר.
אני שונאת שמגוננים עליי ומוודאים כל הזמן שאני בסדר, גם לי מותר להיות לפעמים לא בסדר.
שון בכלל הרתיח אותי, מה הוא חושב לעצמו? הוא יודע בדיוק איך ללחוץ על הנקודות שלי ולשגע אותי.
דפיקות נשמעו על דלת חדרי.
״אשלי תעזבי אותי אני רוצה להיות לבד״ אמרתי ופניתי לשכב במיטתי.
שמעתי את הדלת נפתחת ולפתע ידיים חיבקו אותי מאחור.
״זאת לא אשלי״ שון לחש לאוזניי.
ליבי החל לדפוק במהירות והדפתי אותו ממני ״מה אתה רוצה?״ שאלתי בארסיות.
״תירגעי כבר רק באתי לבדוק שלא נעלבת יותר מידי״ הוא החזיר את ידיו למותניי.
״אני צריכה להרגע? אולי אתה היית צריך להפסיק להציק לי כל הארוחה״ אמרתי וניסיתי להשתחרר מהאחיזה שלו אך הוא לא איפשר לי.
״מה חשבת נואל שאני באמת אשכח איך נישקת אותי אתמול?״ עיניו התכהו וזרמים נשלחו לכל גופי.
״אני נישקתי אותך? אתה רציני עכשיו?״ הנדתי את ראשי.
״רציני כמו גהינום״ הוא ליטף את הלחי שלי ״הכל בסדר נואל אם הייתי במקומך גם אני הייתי מנשק את עצמי״.
דחפתי אותו ממני בעצבים ״אתה נישקת אותי! ועוד ביקשת ממני לישון איתך! אני מתחרטת שבכלל זרמתי עם הטירוף שלך״.
מבטו השתנה והוא התחיל להתפקע מצחוק, אבל הוא לא צחק את הצחוק היפה שלו ,זה היה צחוק מריר ״אני יודע שנישקת אותי כי ריחמת עליי אחרי שסיפרתי לך על אבא שלי״.
החוסר ביטחון שלו הקרין ממנו אפילו שניסה להשאר בדמותו הקשוחה.
״אני ממש לא ריחמתי עלייך״ הסתכלתי לתוך עיניו שיראה שאני לא משקרת.
״אני גם יודע שאת חושבת שאני איזה מסכן שאבא שלו הרס לו את החיים אבל זה לא הסיפור שלי״ הלסת שלו התקשחה.
״אני לא חושבת שאתה מסכן״ הנדתי את ראשי וקיוויתי בכל ליבי שהוא מאמין לי, ״אני עדיין לא מסכימה עם הדרך שבה התנהגת אבל מסכן אתה לא״.
״ומי את בדיוק חושבת שאת כדי להגיד לי שלא התנהגתי נכון?״ הוא צעק עליי.
לחיי האדימו מתחושת העלבון שעטפה אותי ״אני לא...״
״את בסך הכל ילדה קטנה שחושבת שהיא מבינה הכל ויכולה להטיף מוסר לאנשים אבל את לא! ואם לרגע חשבת שאת הולכת לספר מה שסיפרתי לך אתמול את טועה״ הוא התקדם בכעס אליי.
דמעות צרבו את עיניי ״אתה באמת חושב שהייתי מספרת למישהו?״ אמרתי בלחש.
נראה לרגע כי הוא התרכך אבל תוך שנייה התעשת על עצמו ״ברור את הוצאת ממני בכוח את המידע הזה אולי כדי למכור אותו ולהרוויח כמה דולרים מזויינים על הגב שלי״.
הלב שלי דפק בחוזקה ודמעות חמקו מעיניי ״אתה פשוט אדיוט! אני בחיים לא הייתי מספרת שום דבר ובטח שלא מוכרת מידע עלייך, אני הייתי איתך אתמול כי אתה חשוב לי ודאגתי לך!״ אמרתי במהירות לפני שחשבתי פעמיים.
שקט הציף את החדר לכמה רגעים ״אני חשוב לך?״ הוא שאל כלא מאמין.
״עזוב אותי שון, בבקשה צא לי מהחדר״ אמרתי מובסת וניגבתי את הדמעות הסוררות.
״נואל...״ שון תפס את ידי.
״היי מתוקה אפשר להכנס?״ ראשה של אשלי הציץ מתוך הדלת.
״כן, שון בדיוק הולך״ אמרתי כשהיא נכנסה פנימה ומשכתי את ידי ממנו.
עיניו של שון שרפו אותי אבל לא נתתי לו את התענוג והסתכלתי על אשלי עד שיצא מהחדר בטריקת דלת.
״הכל בסדר בניכם?״ היא הביטה בדאגה בדלת ובפניי הדומעות.
״כן הוא סתם ילד קטן״ נאנחתי והתיישבתי על המיטה.
״תראי נואל אני יודעת שלפעמים אני מגוננת מידי אבל זה רק מתוך אהבה, אני לא רוצה שמשהו יפגע בך ותחזרי למצב שהיית לפני שנתיים״ אשלי ליטפה את גבי והתיישבה לצידי.
״אני לא אותה בחורה מפעם, השתנתי״.
״אני יודעת ואני גאה בך על זה״ היא חייכה אליי בחום.
״את יכולה להיות רגועה אם אני ארגיש לא בסדר את הראשונה לדעת״ אמרתי לה והתכוונתי לזה.
אשלי הרימה אותי מהמצבים הכי קשים שלי ואני חייבת לה הכל על זה.
היא חיבקה אותי חזק ״אני תמיד פה״.

״אוקיי חברה! נצא לעשרים דקות הפסקה ומיד נמשיך״ קולו של בן נשמע ברחבי הסט בסיום הסצנה שלי עם שון.
התרחקתי משון והלכתי לכיוונו של מישל.
מאז התקרית שהייתה לנו בבוקר הוא לא הפסיק להסתכל עליי בין הטייקים אך לא הוציא מילה ובטח שלא התנצל.
הגבר שהיה נראה לי הכי מלא בביטחון פתאום נראה באור שונה לחלוטין.
הוא דאג שאני אספר למישהו עליו כדי שלא יצא חלש, למרות שבחיים לא הייתי עושה את זה לא משנה כמה פעמים הוא פגע בי.
״מה את אומרת שהיום אני אבוא אלייך ונצפה בסרט עם גלידה? חמישים גוונים של שחרור יצא ואני לא מוכן להפסיד את כריסטיאן גריי״ מישל אמר בחולמניות.
צחקקתי קלות ונקשתי באצבעותיי מול פניו כדי לעורר אותו מהפנטזיות ״אני אשמח, אבל שתדע שלי ולכריסטיאן יש מערכת יחסים די רצינית״.
״מון שרי אני מוכן לחלוק איתך הכל רק לא את כריס הוא לגמרי שייך רק לי״ הוא אמר ברכושניות גורם לי להמשיך לצחוק.
״בחיי שזה הצחוק הכי יפה ששמעתי״ קול נשמע מעליי, סובבתי את ראשי וגיליתי את דניאל עומד מאחוריי.
״אתה חייב להפסיק להחמיא לי״ חייכתי חיוך נבוך.
״אני פשוט אוהב לראות אותך מסמיקה״ הוא העביר את ידו על הלחי שלי שעכשיו הפכה ליותר אדומה.
הוא צחק ומשך אותי לחיבוק ״ישנת טוב אתמול?״.
ישנתי טוב? איך אני אנסח את זה בקצרה? המוח שלי פשוט הוצף במחשבות על שון ואז על כמה מתוק אתה ושוב חזר לנשיקות של שון ושב אלייך..
״ישנתי כמו תינוק״ מלמלתי לעצמי.
״תהיי בעיניין שאני מחפש לנו מקום מושלם לדייט השני״ הוא אמר וחיוכו גדל.
״מחכה כבר לשמוע על זה״ נשכתי את שפתיי.
לרגע עיניו של דניאל עצרו על צווארי ועל פניו הופיע סימן שאלה , הוא פתח את פיו אך מישהו קרא בשמו וגרם לו להסתובב לאחור ״מצטער אני חייב לחזור, נדבר מאוחר יותר״.
הנהנתי בראשי בחיוב והוא נשק ללחיי לפני שהלך.
״אז את יכולה להסביר לי מה היה אתמול בלילה?״ מישל הסתכל עליי במבט של יודע דבר.
״מה קרה אתמול?״ עניתי בתמימות.
״ממה שאני ראיתי עד עכשיו שון לא מפסיק להסתכל עלייך מהשנייה שהגענו לסט, יש לך איקי על הצוואר שבטוח הוא לא מדניאל לפי ההבעה שלו ואת מסתירה משהו״.
הוא יכול להיות בלש קטן, חכמולוג.
״אני..״ התחלתי לומר.
״זה בסדר, היום יש לנו דייט עם כריסטיאן גריי שבסופו תספרי לי הכל״ מישל אמר בחיוך.
אני לא יכולה לצפות לזה.

——————————————————-
מצטערת על העיכוב, אני לא כל כך מרגישה טוב😌
אשמח לתגובות והצבעות, אוהבת❤️

לשחק עם שון קליWhere stories live. Discover now