לגור איתו - פרק 4

10K 421 24
                                    

״ג׳ייק התקבלתי!״ רצתי בחיוך אל עבר שון.
הוא עטף אותי בזרועותיו והניף אותי באוויר תוך כדי שהוא מצחקק לצווארי.
״קלסי בייב אני גאה בך! את מבינה שהתקבלת לבית ספר לריקוד הכי גדול בניו יורק?״ הוא שאל בעודו מוריד אותי בעדינות לרצפה ומקרב אותי אליו אפילו יותר.
״אני לא מעכלת, בחיים לא הייתי מאושרת ככה״ חייכתי וקירבתי את המצח שלי לשלו.
שון נאנח במתיקות ונישק את מצחי ״קטנה שלי״.

״קאט! זה היה טוב, מישל עשית עבודה מעולה עם האיפור והתלבושות של קלסי, וגם דניאל שאחראי על הלוקיישנים היפים שלנו, אפשר לסכם את היום צילום הראשון בהצלחה!״ בן הבמאי אמר בחיוך וכל אנשי ההפקה מחאו כפיים.
שון שיחרר את החיבוק שלנו והתרחק ממני. נשכתי את לשוני בכדי לעצור את עצמי מלצעוק עליו, אני לגמרי לא הולכת לשתוק על מה שהוא אמר לי קודם.
״אנחנו עכשיו מוציאים את הרכבים אל היחידת דיור שבה כל ההפקה תישן למשך הצילומים, כולם משוחררים לילה טוב״. אנשי ההפקה החלו להתפזר, בן הסתכל עליי לרגע והוסיף ״שון ונואל בואו אליי בבקשה״.

כבר הכנתי את עצמי למה שהוא הולך להגיד ונשמתי עמוק כדי להירגע.
הדינמיקה ביני לבין שון לא טובה, בלשון המעטה.
המתח בנינו ניכר ומיד אחרי כל סצנה משותפת אנחנו מתרחקים אחד מהשנייה עם מבטים יריבים.
״תקשיבו חברה, אני לא יודע מה קרה בניכם אבל אל תכניסו את זה לסרט. בחרנו אתכם בקפידה ואני לא רוצה להצטער על הבחירה שלי, קחו את היתרון שתגורו יחד ביחידת דיור ותנסו להתחבר אחד לשניה. אני דורש שבצילומים הבאים המצב בניכם ישתנה״ הוא אמר בטון סמכותי ובחן את מבטינו.
״כבר הערב נעבוד על זה״ שון הסתכל עליי מחכה לאישור.
צבוע!
הנהנתי בהסכמה, הדבר האחרון שאני רוצה זה שהבמאי של הסרט יהיה מאוכזב ממני.
״יופי חברה לילה טוב נתראה מחר״ בן חייך אלינו.

מזווית העין שלי קלטתי את אשלי מחכה לי בזרועות פתוחות, רצתי אליה והיא עטפה אותי בחום ״אני גאה בך מתוקה! היית מצויינת״
הלכנו יחד לכיוון הוואנים הגדולים שיקחו אותנו ליחידת דיור.
״שמעתי מה בן אמר לכם ,דיברת עם שון לגביי אתמול?״
דיברתי? כמעט הרגתי אותו.
״כן הוא אמר לבן שהיום נעבוד על הקשר שלנו״ נאנחתי והתיישבנו במושבים של הוואן.
״מעולה״ היא ליטפה את ראשי, ״אני מתה שתראי כבר את היחידת דיור שלנו! אנחנו נגור בקומה הראשונה ומולנו שון וסקוטר הסוכן שלו יהיו, וכמובן שהסלון והמטבח משותפים״.
״אני לא יכולה לחכות לזה..״ מלמלתי לעצמי.
הנסיעה לא נמשכה הרבה והגענו לאחוזה ענקית ויפייפיה.
היחידת דיור מחולקת לכך שבחלקה המרכזי אני,אשלי,שון וסקוטר נתגורר ובחלקה האחורי שאר חברי ההפקה יתגוררו.

״וואו מדהים פה״ בחנתי בהלם את גודל האחוזה שתהיה רק שלנו, אפשר בקלות להכניס לכאן את כל ההפקה.
״ידעתי שתאהבי את זה!״ היא גררה אותי לתוך הבית המרהיב.
הסלון המשותף ענקי ומעוצב בגווני לבן אפור שחור. בצמוד אל הסלון יש מטבח שבמרכזו שולחן אוכל, ובקצוותיהם של הסלון יש יציאות לחדרים שלי ושל אשלי ובצידו האחר של שון וסקוטר.
״אהבתן את המקום בנות?״ סקוטר נכנס לסלון בחיוך יחד עם שון.
״כן לא תיארנו שזה יהיה כזה גדול״ עניתי בהתלהבות ,שון גילגל את עיניו בתגובה.
״אתה יכול להיות קצת יותר נרגש אתה יודע״
״הייתי קצת יותר נרגש אם את לא היית צריכה לגור כאן״ הוא ענה לי בזחיחות.
הרגשתי את הדם עולה לי לאוזניים ואיגרפתי את כפות ידיי.
״אתה יודע שון נזכרתי במשהו שרציתי להגיד לך קודם״ התקרבתי לעמוד מולו ונשענתי מעט לאחור בשביל להצליח להביט בעיניו, הוא כל כך גבוה.
שון הסתכל עליי עם גבות מורמות וחיכה שאמשיך.
״שכחתי להגיד כמה מתנשא עלוב ויהיר אתה״ פיו נפער והזכיר לי את ההבעה שלי כמה שעות לפני, ״אתה לא מבין כמה שאתה הולך להנות ממני בכל שנייה שנגור ביחד, אני מקווה שאתה מוכן לזה״ חייכתי אליו את החיוך הכי טוב שלי ושמעתי את סקוטר ואשלי מצחקקים ברקע.
הוא נשך את שפתיו והתקרב אליי ״מה את אומרת , כנר..״
״טוב ילדים זה מספיק להיום, קדימה להתפזר״ סקוטר קטע אותו לפני שיכל להמשיך.
גלגלתי את עיניי למראו הכועס של שון.
״בואי נואל נתמקם בחדרים״ אשלי תפסה בידי והפסיקה את קרב המבטים שלי עם שון.
לקחנו את המזוודות ונכסנו לחדרים שלנו, מה זה החדר עצום הזה !
בהחלט יותר ענקי מכל הדירה שהשכרתי עם אמילי. במרכז החדר ניצבה מיטה זוגית מלאה בכריות ושמיכות משי,מול המיטה נח לו ארון ענקי לכל הבגדים שלי. בצד ימין של המיטה עמדה שידת איפור, מלאה באיפור הכי יוקרתי שאי פעם ראיתי. נשמתי עמוק וקפצתי על המיטה בחיוך- זה חדר החלומות שלי!
אשלי באה לחדרי לעזור לי לפרוק את המזוודות והדברים שהבאנו כדי שהחדר ירגיש קצת יותר ביתי.
כמה שעות מאוחר יותר אחרי אמבטיית קצף מפנקת החלפתי לפיגמה קצרה והתיישבתי מול הטלוויזיה בסלון.
זאת טירה או יחידת דיור?
התרווחתי על הספה וזיפזפתי בין הערוצים.
אומייגד יש את הסרט הטוב שבי! הערב הזה לא יכול להיות מושלם יותר, חייכתי לעצמי וציפיתי בסרט בהנאה.
״ברצינות? גם לפה את באה?״ שון התיישב לידי וגלגל את עיניו הירוקות.
״יש לך טיק או משהו?״ בחנתי את פרצפו, הוא התקלח ולבש טי שרט עם מכנסי ספורט קצרים שבמציאות אחרת הייתי חושבת שהוא נראה מושלם בהם.
״טיקים?״ הוא ענה בלבול.
״כן טיקים של גלגולי עיניים, אחרי כל משפט שלי זה קורה. ואם יש לך בעיה אתה מוזמן ללכת״ עניתי מבלי להסתכל עליו.
שמעתי אותו נוהם בכעס ״אני לא חושב, את יכולה ללכת עכשיו״ הוא גנב את השלט מידיי והחליף ערוץ.
לא לא לא , לא יקרה.
״תביא לי את זה הייתי פה קודם״ נשענתי עליו וניסיתי למשוך בשלט חזק ממנו.
״אני ממש לא צופה בסרטי רומנטיקה עכשיו״ הוא משך את השלט ממני ועל הדרך נמשכתי אליו מהחוזק שלו.
״בעיה שלך היית צריך להזכר לפני שבאתי לפה״ חשקתי את שייני ומשכתי בחזרה את השלט.
״למה את חייבת להיות כזאת מעיקה?״ הוא אמר בכעס ופתאום שמתי לב כמה אנחנו קרובים זה לזה.
הידיים שלי החזיקו בידיים שלו שעטפו את השלט, גופינו נצמד כאחד ופניו היפות היו בדיוק מול שלי.
פתאום השתנה מבטו הכעוס, גם הוא הבחין בקרבה שלנו.
הוא פלט אוויר וליקק את שפתיו הנפוחות כשהוא מביט בשפתיי.
הוא כל כך יפה מקרוב חשבתי לעצמי.
רגע- יפה? אני מדברת על שון?
לאט לאט מצאתי את עצמי נמשכת אליו כמו מגנט וגם הוא התקרב אליי עד שמצחינו נפגשנו.
״אפשר?״ קולי יצא חלש הרבה יותר משרציתי.
״אפשר מה?״ הוא לחש בצרידות.
כחכחתי בגרוני ונגעתי בשלט רומזת לו בלי מילים.
תוך רגע פרצפו הזועם חזר והוא זרק על רגליי את השלט הארור ״תרדי ממני עלוקה״, הוא קם מהספה והתרחק ממני במהירות.
כל החמימות שהציפה אותי דעכה כשהתרחק.
מה זה היה?

——————————-
מה אתן אומרות על הפרק? אני אשמח שתגיבו שאוכל להמשיך, לילה טוב❤️❤️

לשחק עם שון קליWhere stories live. Discover now