רעד בלתי נשלט תפס את גופי, הרגשתי זיעה מבצבצת על גבי והתקשתי לנשום כמו שצריך.
בתנועה כמעט בלתי מורגשת הוזזתי את ידו של דניאל מכתפי.
מבטו התרכך ועיניו נראו עצובות מתמיד ״אני יכול לדבר איתך?״.
״תתרחק ממנה מיד״ אשלי ענתה לו בזעם.
הגרון שלי הפך ליבש ולא הצלחתי להוציא מילה.
דניאל הניד בראשו בייאוש ״נואל אני לא התכוונתי למה שקרה, אני שתיתי יותר מידי, לעולם לא הייתי פוגע בך״.
״היא אמרה שתתרחק ממנה״ קולו של שון נשמע והוא נעמד מול דניאל.
אוי לא, אני יכולה לצפות את הסצנה שהולכת להתרחש.
״תפסיק להתערב בעיניינים שלא קשורים אלייך״ דניאל זעף אל שון והחזיר את מבטו אליי ״אני כל כך מצטער נואל״.
ידיו של שון התכווצו באגרופים וזה היה הסימן שלי לקום.
נעמדתי לפני שון ואחזתי בכף ידו, גורמת לה להשתחרר מעט.
״אין לי על מה לדבר איתך״ קולי יצא חלש.
הרגשתי את מבטיהם של שאר חברי ההפקה עלינו תוהים מה קורה פה.
״נואל..״ דניאל החל לומר אך שון קטע אותו.
״מה לא ברור בזה שאתה מפסיק עכשיו לדבר איתה?״ קולו של שון עלה.
הסתובבתי אליו והתחננתי בשקט שלא יריב איתו מול כולם.
״דניאל אני מבקשת ממך להפסיק״ אמרתי ובלי לחכות לתשובה חזרתי לשבת מושכת את שון בחזרה לכיסא, הפעם לצידי.
״אני מצטער״ דניאל מלמל בשקט מאחוריי והלך לשבת בצידו השני של השולחן.
״את בסדר?״ שון לחש לאוזניי כשהבחין ברעידות של ידיי.
הבטתי בעיניו המודאגות והנהנתי בחיוב, אנחה יצא מפיו והוא נשק למצחי.
לרגע מבטו של סקוטר נח עליי ועבר אל שון, הוא נראה כעוס?
לגמתי מכוס המים שלי בכדי להרטיב את הגרון היבש שלי. הארוחה עברה במהירות, מידי פעם שון לחץ על הירך שלי מזכיר לי שהוא פה וזה חימם לי את הלב.
כשיצאנו מהמסעדה לכיוון הרכבים ידו של מישל משכה אותי אליו ״אז מה הולך בין זוג הנמרים?״.
״אני מאוד מקווה שאתה לא מדבר עליי ועל שון״ הרמתי גבה למבטו המחוייך.
״אני בהחלט מדבר עליכם״.
״חבל כי אין בנינו כלום״ אמרתי מיואשת.
״אוי תספרי את זה לשפתיים שלך מון שרי, אני יודע מה ראיתי״ הוא דחק במותניי.
״אנחנו ידידים. הנשיקה שראית הייתה בגלל סערת רגשות, הוא לא באמת התכוון לנשק אותי״ קולי יצא שבור יותר ממה שהתכוונתי.
מישל הסתכל עליי מבולבל ״סערת רגשות? זה לא המקרה שלך מתוקה, אתם טרפתם אחד את השניה כאילו זה היום האחרון שלכם בכדור הארץ״.
״מישל!״ צעקתי והסתרתי את פניי האדומות.
צחוק מתגלגל פרץ מגופו והוא חיבק אותי ״תשנני את זה טוב טוב- מישל תמיד צודק״.
גלגלתי את עיניי וצבטתי את ידו ״תתעורר מהסרט, זה לא המקרה שלי״, הסתובבתי לאחור לוודא שלא שומעים אותנו ״שון לא יוצא לדייטים ולא מעוניין בחברה רצינית, אתה ראית בעצמך את התמונות שלו עם קייטלין ומעבר לזה הוא הבהיר לי שאנחנו רק ידידים. אני לא מוכנה להפגע שוב, זה יותר מידי אפילו בשבילי״ נשכתי את שפתיי מנסה לשלוט בסערה שמתחוללת בתוכי.
״אני לא אתן לאף אחד לפגוע בך שוב״ קולו הפך לרציני.
״ובגלל זה אתה החבר הכי טוב שלי״ חייכתי אליו.
YOU ARE READING
לשחק עם שון קלי
Lãng mạnשון קלי, חלומה הרטוב של כל נערה בעולם. זכה בתואר הגבר הכי סקסי ונמצא כיום בין השחקנים המצליחים ביותר בהוליווד. שון נבחר לשחק בסרט הוליוודי חדש לצידה של נואל סקוט, שחקנית מתחילה. השניים הופכים מיד ליריבים מושבעים על אף המתח המיני הגדול בניהם. שון ב...