עד שחשבתי שהגעתי למצב שאני ושון יכולים להסתדר טעיתי ובגדול, מהשנייה שחזרתי מהשיחה עם דניאל הוא הפך שוב למפלצת מתנשאת. זה קצת מצחיק אותי למה הוא זעף ככה, זה לא שיש בנינו משהו ואני בחיים לא הערתי לו על כל הבנות שהוא שוכב וזורק אותן אפילו שזה צרם לי בכל חלק בגוף.
יום הצילומים הסתיים וחזרנו ליחידת דיור שלנו, כמובן ששון מתעלם ממני לחלוטין.
״היום אני מכין ארוחת ערב תתכוננו למנות של מסעדת חמישה כוכבים״ סקוטר אמר בגאווה כשנכנסנו לדירה וגרם לשון לצחקק.
״כן השף המהולל אני מחכה לזה״ הוא השיב לו ובתמורה קיבל חבטה קטנה על הראש מסקוטר.
״איזה כיף! לא אכלנו ארוחה נורמלית מאז שהגענו לכאן״ אשלי ענתה בהתלהבות.
״עכשיו אני בטוח הולך להפציץ״.
הלכתי לכיוון המקלחת שבחדרי והורדתי סוף סוף את כמויות האיפור והספריי לשיער שהיה עליי. אני לא מהבחורות שמתאפרות בכבדות , אני אוהבת לשמור על מראה נקי.
לקחתי את הזמן במקלחת ושקעתי במחשבות, מחר מצלמים את הסצנה הראשונה שאני ושון מתנשקים ואני לא יודעת מה אני חושבת על זה.
אני לא אשקר ואגיד שלא מתחשק לי שלפחות יהיה נשקן גרוע ביחס למראה שלו.
מעצבן אותי שאני בכלל חושבת עליו, אחרי כל הפעמים שהתייחס אליי דוחה.
יצאתי מהמקלחת ומרחתי את הקרם גוף החדש שמישל המליץ לי עליו, הוא אומר שכל גבר שיריח אותי התהפנט באותו רגע.
כבר הלילות החלו להיות קרירים יותר אז בחרתי בפיגמה ארוכה ונעימה וסירקתי את שיערי הרטוב.
נעלתי את נעלי הבית שלי והלכתי בעקבות הריחות המדהימים מהמטבח.
״וואו סקוטר הריחות משגעים!״ הבטן שלי קירקרה יחד איתי.
״אני יודע , אני יודע״ סקוטר ציחקק.
פתאום הרגשתי משב רוח שגרם לי צמרמורת בגוף, סובבתי את ראשי וראיתי את שון עומד מאחוריי נועץ בי מבט שהיה קשה לפרש.
יופי עכשיו אני גם מרגישה אותו שהוא נוכח בחדר.
״היי שני עצלנים אתם יכולים לסדר את השולחן? הארוחה מוכנה״ סקוטר קרא לעברנו.
״מישהו פה לקח את תפקיד השף ברצינות״ שון אמר בגיחוך.
נתתי לו מכה עם המרפק שלי והוא התכופף בדרמטיות כאילו שזה באמת הכאיב לו ״וזה למה?״
״הוא השקיע בארוחה אל תהיה גס רוח״ לחשתי אליו כדי שסקוטר לא ישמע.
הוא הביט בי בכיווץ גבות והלך להוציא סכו״ם .
עכשיו כשהוא היה עסוק שמתי לב שהוא תמיד אחרי מקלחת מבריש את שיערו הרטוב לאחור ונותן לו מראה סקסי יותר.
הוצאתי מהארון ארבע צלחות והתחלתי לסדר אותן על השולחן לצד הסכו״ם ששון הניח.
״אז מה את עכשיו בקטע של דניאל?״ שון בחן כל תנועה שלי.
״מה הקשר?״ גלגלתי את עיניי.
״ראיתי שהוא דיבר איתך, הוא בעיניין״ הוא לא הסיט את עיניו ממני וגרם ללבי לדפוק במהירות.
״הוא לא בעיניין וגם אם כן זה ממש לא העסק שלך״ זעפתי אליו.
שון התעלם מהכעס שלי ואמר ״הוא לא בחור טוב נואל, תתרחקי ממנו״.
״אתה לא חושב שאתה קצת מגזים? אני לא אומרת לך שום דבר על הפרחות הזולות שאתה שוכב איתן אז אל תטיף לי מוסר ותגיד מה טוב ומה לא טוב בשבילי״ הוא כזה חוצפן! מי הוא שיקבע שדניאל לא בן אדם טוב? פשוט שון מלאך.
״אל תבואי אליי בוכה אחר כך שהוא יפגע בך ותביני שסתם היית כלבה טיפשה שלא חשבה״ הוא סינן אליי.
השפה התחתונה שלי החלה לרטוט והרגשתי את הדמעות עומדות להתפרץ.
״אתה פשוט אדיוט״ דחפתי אותו והתחלתי להתרחק.
״פאק נואל זה לא מה שהתכוונתי״ הוא משך בזרועי שאביט בו.
״אני חושבת שהבנתי בדיוק למה התכוונת״ דמעה אחת ירדה מעיניי לפני שהספקתי למחות אותה.
מבטו מיד התרכך והבחנתי בחרטה על פניו. ״נואל זה ל...״
״אתם לא שומעים? אני כבר שעה קורא לכם הארוחה מוכנה״ סקוטר קטע אותו לפני שיכל להמשיך לדבר שטויות.
עקפתי את שון והתיישבתי ליד אשלי.
״היי את בסדר?״ היא שאלה בלחש למראה עיניי האדומות.
״כן״ השפלתי את מבטי ושיחקתי עם המזלג באוכל.
״נו מה אתם אומרים על האוכל?״ סקוטר שאל בהתלהבות.
״הוא מצויין אתה בהחלט יכול להיות שף״ אשלי ענתה לו בצחוק.
הרגשתי את עיניו של שון קודחות בי אבל לא הרמתי את מבטי מהצלחת.
הם המשיכו לדבר אך לא הייתי מסוגלת להתרכז בשיחה, רק העברתי את המזלג מעלה ומטה על גביי האוכל.
הוא כזה אדיוט, מי הוא שידבר אליי ככה? ולמה דווקא המילים שלו הם אלה שהכי פוגעות בי?
לפתע הרגשתי רטט בכיס והוצאתי את הפלאפון - שיחה לא מזוהה הופיע על הצג.
״מי זה?״ אשלי הסתכלה על המסך.
משכתי בכתפיי ועניתי לשיחה ״הלו?״ שאלתי בתהייה.
״היי נואל זה דניאל מה שלומך?״ עיניי ישר מצאו את עיניו הבוחנות של שון.
״הכל בסדר, מה איתך?״ הרחקתי את הכיסא מהשולחן ויצאתי מהמטבח אל הסלון.
״אני מצטער על השעה אבל הייתי חייב לשאול אותך שאלה לפני שתלכי לישון״ נשכתי את שפתיי למשמע קולו הלחוץ.
״אתה מוזמן לשאול״ עניתי בחיוך.
״מה את אומרת שמחר נצא לדייט? אני יודע שאת לא מניו יורק ואני מוכן לקחת על עצמי את תפקיד המדריך טיולים למענך״.
לא יכלתי שלא לצחוק מהמתיקות שלו.
תתרחקי ממנו מילותיו של שון הדהדו בראשי.
״האמת שאני אשמח״ שון האחרון שיקבע לי מה לעשות.
״מעולה אז אני אאסוף אותך מחר בשבע?״ יכלתי לשמוע את החיוך שלו מבעד לפלאפון.
״קבענו בשבע״ אמרתי וסגרתי את השיחה.
חזרתי אל השולחן עם יותר מצב רוח ממה שהייתי קודם לכן.
״מי זה היה? סקרנת אותי״ אשלי אמרה.
״דניאל״ אמרתי ישירות לפרצוף של שון, עיניו התכהו והלסת שלו התקשחה.
״נואלי מתחילה לחגוג״ אשלי צחקה וקרצה לי.
הנדתי בראשי והשפלתי את מבטי חזרה לצלחת, גם ממרחק שולחן מבטו של שון שרף אותי.״אוקיי חברים אנחנו מצלמים את סצנה 14 הנשיקה הראשונה של ג׳ייק וקלסי. הלוקיישן הוא רחוב השדרה השישית , יום גשום בשעות הערב״ בן הוביל אותנו לעבר הרחוב ומיקם אותנו.
״זאת סצנה שבה אתם נרטבים לגמרי אז אני סומך עליכם שבטייק אחד נסיים עם זה״ הוא אמר.
״שקט על הסט!״ הוא הורא וכל האנשים שלא היו קשורים לסצנה השתתקו.
הלב שלי החל לדפוק בחוזקה , מאתמול התחמקתי משון.
אפילו לא צפיתי בטלוויזיה בסלון כפי שעשיתי כל לילה.
הוא רתח כששמע שדיברתי עם דניאל ולא שכחתי לרגע את המילים הדוחות שאמר לי אתמול.
ניסיתי להשאר חזקה אך בשנייה האחרונה הבטתי בו, הוא הסתכל עליי במשך כל הזמן הזה.
היה לו מבט שאי אפשר לפענח, הוא פשוט מומחה בלהסתיר את הרגשות שלו.
פתחתי את פי כדי לדבר איתו אך בדיוק ספרו לאחור לתחילת הסצנה.״ 3 2 1 אקשן!״
״קלסי אל תלכי ממני״ שון משך אותי לחזהו כשהתרחקתי.
״למה אתה מדבר אליי ככה? בשביל מה המשחקים האלה?״ ניסיתי להשתחרר מאיחזתו אך הוא לא איפשר לי.
״אין שום משחקים שזה נוגע אלייך״ הוא ליטף את הלחי שלי בכזאת רכות כאילו אני הולכת להשבר.
״מה?״ מלמלתי מופתעת.
״עוד לא הבנת שאני אוהב אותך?״ המבט שהיה על פניו גרם לדמעות שלי לעלות, לפתע נשמעו ברקים וגשם שטף אותנו.
״אתה אוהב אותי?״ הרמתי את ראשי אליו.
״אני אוהב כל חלק וחלק שבך, מהחיוך היפה שיש לך כשאת צוחקת, המבטים התוהים שאת לא מבינה משהו, הקמט הקטן במצח שאת מעוצבנת , עד השפתיים האלה שאני מת להרגיש מהיום הראשון שפגשתי אותך״ הוא העביר את אצבעו על השפה התחתונה שלי וכשהוא הביט בי בעיניו היפות האמנתי לכל מילה.
״למה אתה מחכה?״ שאלתי בלחש ועצמתי את עיניי.
הוא התקרב עד שמצחינו התנגשו , ואז זה קרה.
הוא הטיח את השפתיים שלו על שלי.
יום העצמאות , זיקוקי דינור, גשם באמצע יום שימשי
זה מה שהרגשתי שהוא נישק אותי.
השפתיים שלנו נעו בקצב מושלם כאילו נועדו זו לזו.
הוא הצמיד אותי חזק לגופו, לא יכלתי להתרכז בשום דבר רק בכמה ההרגשה הזאת טובה.
הוא העביר את ידו על גבי מחזיק אותי ברכשוניות והלשונות שלנו נלחמו על השליטה.
מהבטן שלי התעופפו מיליוני פרפרים, יכול להיות שבן צעק קאט? שון המשיך לנשק אותי במלוא העוצמה ואחזתי בצווארו כדי להתקרב אליו יותר קרוב.
״קאט! חברה אתם איתנו?״ בן צעק לעברינו והחזיר אותי למציאות.
שון המשיך לנשק אותי בשפתיים המדהימות שלו כאילו רק השתוקק לזה. הרחקתי אותו בעדינות והוא נשק נשיקה אחרונה ומתוקה על שפתיי.
״בפעם המאה קאט! את הרומנטיקה תשמרו לאחר כך קדימה תתייבשו לסצנה הבאה״ בן אמר לנו.
הבטתי לעיניו של שון שהפכו מרכות לכועסות ברגע.
הוא דחף אותי ממנו וצעק ״את לא יכולה פשוט לשלוט בעצמך?״ ידו ניגבה את שפתיו בגועל והוא מיהר להתרחק ממני.
את הדמעות האלה לא יכלתי להחזיק , רצתי מהר לחדר של מישל שלא איחר וחיבק אותי בחוזקה כשבכיתי לחזהו.——————————-
מה אתן אומרות על הפרק? ❤️
YOU ARE READING
לשחק עם שון קלי
Romanceשון קלי, חלומה הרטוב של כל נערה בעולם. זכה בתואר הגבר הכי סקסי ונמצא כיום בין השחקנים המצליחים ביותר בהוליווד. שון נבחר לשחק בסרט הוליוודי חדש לצידה של נואל סקוט, שחקנית מתחילה. השניים הופכים מיד ליריבים מושבעים על אף המתח המיני הגדול בניהם. שון ב...