17) č.7/7 Kráľovná Iris

93 11 3
                                    

Keď sa Ren zvrtol, Monika nasledovala jeho príklad. Naskytol sa im pohľad na ženu so srdcovou tvárou a prenikavými žltooranžovými očami. Iris mala úzke bledé pery a krk až po líca jej pokrývali šupiny cez ktoré presvitala žhavá krv. Kráľovnin chladný nezaujatý pohľad zvýrazňovali jej dlhé čierne vlasy zapletené do voľného vrkoča, v ktorom vynikala zvláštna ozdoba. Na prvý pohľad vyzerala krásne naaranžovane až si Monika uvedomila, že hľadí na ozdobu z čiernych pazúrov.

Pohľad dievčiny padol na kráľovnine šaty. Mala na sebe červený vršok s hlbokým výstrihom, v ktorom postupne končili jej šupiny. Vršok mal dlhé zvoncové rukávy a siahal jej tesne pod prsia pričom odhaľoval Irisine ploché brucho, kde bolo znovu vidieť jej dračiu kožu – pyšne takto ukazovala svoju zvláštnosť. Okolo pásu mala omotanú červenú sukňu, pod ktorou bola dlhá jemná priesvitná čierna látka odhaľujúca jej štíhle nohy.

Pri Monikinom pohľade sa na tvári kráľovnej objavil jemný úškrn a tiež si dievčinu dobre obzrela. Síce bola prestrojená za Crofitu, no jej oči žiarili jasnozelenou farbou. Bola si istá, že má v sebe Sokarovu silu, aj keď ju cítila len slabo.

„Dúfala som, že prídeš," prerušila Iris napäté ticho, ktoré nastalo. Jej slová boli nežné, no zároveň chladné a adresovala ich Monike. „Musíme sa porozprávať," pokračovala kráľovná bez emócií na tvári, pričom z nej sršala krása a sila ohňa.

Ren sa pri jej slovách napol a privinul Moniku ochranársky k telu rukou, v ktorej ešte stále držal štít. Ich hlavy už takto neboli chránené, a tak kráľovná nezaujato kývla svojim lukostrelcom, aby sa stiahli.

„Čo od nej chceš?" precedil skrz zuby Ren a Monika odtrhla od Iris pohľad, aby sa na svojho spoločníka mohla pozrieť kútikom oka. Bol napätý, v rukách už nemal žiadne zbrane, ale bol pripravený bojovať.

Kráľovná Iris muža úplne ignorovala a venovala pohľad Kaiovi, ktorý sa za nimi chvel. Jednou rukou stále chránil svoju Astrin a snažil sa ostať silný, ale pri spomienke mučenia, ktoré na ňom Iris s vešticou prevádzali, nedokázal ovládnuť svoje telo.

„S tebou som ešte neskončila. Kam si myslíš, že ideš?" odvetila kráľovná tónom, akoby upozornila malé decko, ktoré len neposlúchlo.

„Opováž sa dotknúť čo i len jedného z nich a zabijem ťa!" odsekol napäto Ren a Iris k nemu otočila opovrhujúci pohľad, to bola prvá skutočná emócia, ktorá sa objavila na jej tvári. Muž v zbroji jej stráže ju ale nijak nezaujal.

„Dúfam, že si stráž, ktorá mala na sebe tú výzbroj, zabil. Ak nie, zomrie veľmi pomaly," povedala chladne. Muži, ktorí sa postupne objavovali za kráľovnou, sa pri jej slovách napli. „Ustúp. A nebudem ťa dlho mučiť," povedala kráľovná Renovi.

„Budeš ma musieť zabiť," pozrel na ňu pevne Ren, vystúpiac pred Moniku a ich skupinu.

„Ak si to želáš," odfrkla kráľovná a v momente vystrela pred muža šupinatú neľudskú ruku s dlhými žltými pazúrmi. Z jej ruky začali šľahať silné žhavé plamene, ktorým sa Ren bránil štítom, ktorý zvieral v ruke. Pod návalom tepla a tlaku sa jeho obrana ale rýchlo prelomila a Renove telo zahalili plamene. Miestnosťou sa ozval bolestivý výkrik a Monike zovrelo srdce. Dievčina s desom sledovala slabnúci stĺp plameňov okolo Rena až napokon šokovane vydýchla, keď ho tam uvidela stáť celého červeného, len s obhorenými šatami strážcu.

Ren sa vražedne pozrel na Ohnivého draka pred sebou a Monika vôbec nerozumela tomu, čo sa práve stalo. Len s vypúlenými očami sledovala, ako jeho telo pomaly naberá svoju normálnu farbu.

✔📖 DRAČIA PERLA - kniha prvá - Zelený drak Donde viven las historias. Descúbrelo ahora