Podvečer do reštaurácie vtrhla Lucia a okamžite strčila do Monikinej tváre obrazovku svojho mobilu. Monike chvíľu trvalo, kým sa spamätala z jej dramatického vstupu, pri ktorom jej kamarátka hlasno odtiahla stoličku a celá udýchaná klesla medzi ňu a Jackyho. Dokonca sa jej na tvári objavil pobavený úsmev, keď videla Luciine líčka – červené takmer ako jej kabát. Keď však konečne venovala pozornosť kamarátkinmu mobilu, zbledla. Bol to nákres tváre podozrivej osoby – Rena!
Monika schmatla telefón a naskrolovala na nadpis novinového článku:
Policie v Praze pátrá po podezřelém z vraždy. Svědci podali děsivou výpověď.
Dievčina sa ospravedlnila Jackymu a už aj šla s Luciou v pätách dozadu cez kuchyňu do zadnej predsiene reštaurácie.
Lucia za sebou zatvorila dvere a otázne sa pozrela na kamarátku. „Čo sa preboha stalo? Nemali ste náhodou s Renom ísť sem, aby ti pán Long vysvetlil, ako sa dostaneš do toho druhého sveta?" vybafla na ňu okamžite.
Monika ju však ignorovala a rýchlo očami prebehla úvod článku:
U Nuselského mostu dnes mladý pár zažil procházku hrůzy. V rozhovoru pro náš časopis uvedli, že nejenže našli mrtvé tělo, ale pravděpodobně se setkali i s vrahem. Zprávy o zakrváceném muži v dlouhém kabátu potvrdili i další.
Znovu naskrolovala na obrázok páchateľa a žalostne vzdychla. Napokon pozrela na Luciu a porozprávala jej o útoku ohyzdných oblúd pri moste i o mladom páre, ktorý Ren vydesil. Luciu zaujalo, ako hovorila o schopnostiach získaných od Zeleného draka, tak ju Monika ešte zasvätila do rozhovoru, ktorý mala v pivnici s pánom Longom.
„...a prečo sú v stopách Renovho brata?"
„On je dedič tejto moci, chcú ho zabiť predtým, než by sa k nej dostal. A teraz vďaka tomu, že Ren použil svoju krv, aby zlomil kliatbu na tebe, tak ho vedeli vystopovať. Ale myslela som si, že toto ti povedal, keď si sa prebrala."
Lucia len zaskočene pokrútila hlavou. Keď sa ráno zobudila v Monikinej izbe, tak jej Ren nejaké veci vysvetlil, ale to jej nepovedal, že ju zachránil na úkor svojho brata – zaskočilo ju to.
Vtom do predsiene vošiel zadnými dverami starý ušatý pán s vráskavým milým úsmevom. Cez červenú uniformu mal prehodený veľký hrubý kabát a v ruke zvieral malú zásielku.
„Slečna Monika, kto je toto?" opýtal sa hneď, ako si zavesil bundu na vešiak.
„Ou, prepáčte. Pán Long, toto je moja kamarátka – Lucia," ukázala na svoju spolubývajúcu, ktorá starcovi kývla na pozdrav. Pán Long k Lucii pristúpil a úplne nemiestne jej začal obzerať ľavú ruku. Dievčine to nebolo veľmi príjemné a snažila sa od starca nenápadne odtiahnuť.
„Už necítim prítomnosť kliatby, ale ešte tam je akési spojenie. Zaujímavé," zamrmlal pán Long skôr pre seba, ale Lucia sa vďaka jeho slovám prestala vrtieť. So zatajeným dychom čakala, čo zo starého pána vypadne – zase ju popadne chuť zabiť Rena?
„Môžem?" ukázal na farebný pletený náramok na ruke dievčiny a Lucia ho rozviazala. Pán Long si ho od nej zobral a venoval jej vrúcny úsmev.
„Nič sa neboj slečna Lucia, dám ti na náramok ochranné kúzlo, ktoré potlačí puto. Časom sa potom vytratí úplne."
„Pán Long. Už myslíte, že by sa dalo s Renom hýbať?" opýtala sa ho Monika ešte predtým, než stihol s náramkom odísť do kuchyne.
„Neviem, nebol som za ním. Ale už je skoro večer, mohlo by to ísť. Prečo?"
Monika mu na to ukázala obrázok páchateľa a starec pochopil obavy v jej hlase.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔📖 DRAČIA PERLA - kniha prvá - Zelený drak
FantastikUkážka: „Za týmto svetom, ktorý poznáš, sa nachádza veľa ďalších. V tom, ktorý je najbližšie, vládnu štyri kmene dračích potomkov. Vládcovia čerpajú moc priamo zo svojich praotcov, drakov, ktorí už nemajú hmotné telá. Vďaka sabotáži, bola prerušená...