-5-

5.3K 390 170
                                    

-Hogwarts mı, güzelim?

-Evet.

Orta yaşlı adam ona üniformaları gösterirken bir yandan da seherbaza bakıyordu.

-Transfer öğrencisin sanırım.

Olivia, ilk ağzını açıp kapadı. Sonra hafifçe gülümsedi.

-Evet. Ilvermorny'den.

-Amerika?! -Adam onu baştan aşağı süzdü.- İngiliz aksanın çok kuvvetli tatlım.

Kız zoraki bir gülümsemeyle ona baktı.

-Erkek kardeşim de şuan orada yaşıyor. -Aiden'a baktı.- O da sizin gibi bir seherbaz.

Aiden, gülümsemekle yetindi. Bir an önce kurtulmak ister gibi bir hali vardı. Adam erkek kardeşiyle, Amerika ile ilgili anıları anlatmaya devam ederken aynı zamanda Olivia'nın ölçülerini alıyordu.

-Bitti, çıkarabilirsin.

Üstünden çıkarıp perdenin arkasından ona uzattı. Üstünü giyip çıktığında üniformaları hazırdı bile.

-Başarılar...

Aiden, onu çekiştirerek dükkandan çıkardı.

-Sonunda bir tek asanı almak kaldı.

-Aiden, bunları hangi parayla alıyoruz? Çünkü bende tek bir kuruş dahi almadın.

-Galleon ile.

-Ne ile?

Bakışları devirdi.

-Büyücü parası. Bu konuda endişelenme. Bakanlık yaptığı hatayı düzeltmek istiyor. Bir işe başlayana kadar sana burs parası yatırılacak,dedi ve Ollivanders'ın Asa Dükkan'ın kapısını açtı. Kızı kolundan tutup içeri sürükledi.

-Bay Ollivander?

Adam bir anda merdivende belirdi. Olivia, inanamayan gözlerle ona bakıyordu. Aslında meydana ayak bastıklarından beri böyle bakmadığı tek bir an var mıydı diye düşündü Aiden.

- Bu kız için bir asa alacaktık.

Ollivander, merdivenden indi ve onlara doğru yaklaştı. Ancak tüm dikkati Olivia'daydı. Aiden'ı görmezden gelerek Olivia'nın tam önünde durdu. Kıza garip bir bakış attı.

- Bana oldukça tanıdık geliyorsunuz genç bayan. Birini hatırlatıyorsunuz.

Olivia,kaşlarını çattı.

-Üzgünüm efendim, ama sizinle ilk kez karşılaşıyorum.

Adam şüpheli bakışlarını ondan ayırmadan birkaç dakika daha ona baktı. Üstü gümüş çizgili uzun bir mezura çıkardı cebinden. "Asa kolunuz hangisi?"

Olivia sağ kolunu adama doğru uzattı. Ollivander bileğini tutunca acıyla yüzünü ekşitti.

-Bir şey mi oldu Miss?

-Dawson,efendim. Hayır, sadece...

Bluzunun açık kalan kısmından morarıklıkları çoktan görmüştü. Kıza şaşkın ve acı dolu bakışlarla baktı bir an. Olivia bileğini çekti. Hafifçe gülümsedi.

-Ollivander, akşama kadar kızı mı inceleyeceksin?  Hogwarts'a dönmemiz gerek, acelemiz var.

Adam gözlerini kırpıştırdı.

-Oldukça güçlü olmalısınız, Miss Dawson.

Birkaç dakikalığına kutuların içinde kayboldu. Elinde bir asayla geri döndü. Olivia'ya uzattı.

Sil Baştan (Tom Riddle Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin