...Diğer 3 büyücüde öldükten sonra arkalarında büyülü bir tüylü kalem bıraktı. Onlar öldükten sonra bu tüylü kalem 11 yaşına basan her büyücüyü büyük parşomen kağıtlı bir deftere adları ve soyadlarını yazarak Hogwarts’ta kimlerin öğrenim göreceklerini yazıyor. Her yıl bu defter Hogwarts Müdürü tarafından kontrol edilerek, onlara baykuşlarla Hogwarts okuluna davet edildikleri hakkında bir mektup gönderilir. Bu 3 büyücü ölmeden birde seçmen şapkayı bırakmışlardır. Bu şapka gelecek öğrencilerin hangi binaya seçileceklerini söyler. Ölmeden önce şapkanın içine kendi beyinlerinden ve özelliklerinden bir parçasını şapkanın içine atmışlardır. Ve öğrencilerde bu şapkayı kafalarına geçirip ve şapka beyinlerini okuyarak bu 4 büyücünün hangisine daha fazla uygunsa şapka ona göre öğrencileri binalara koyar.
Olivia ikinci sınıf sihir tarihi kitabını çimlerin üzerine bırakarak gerindi. Yaz geldiği için sıcak havada okulda çalışmak yerine Hogwarts'ın çimenlerine uzanıp çalışıyordu. Bazılarına bu saçma gelse de uzun süredir yazın tadını çıkarmamıştı. Bu onun için bir ödüldü. Büyük bir ödül.
Bir ağaca yaslanmış oturuyor karşıda duran şamarcı söğütü izliyordu.
-Bunun kuşlarla derdi ne? Dedi kendi kendine. Şamarcı söğüt üstüne konan tüm kuşları kovuyor, silkelenip tekrar bitkisel hayatına dönüyordu. Ne garip ağaçtı.
Olivia ise normal bir ağaç olmadığını birkaç hafta önce az kalsın kolunu kıracakken farketmişti. Hala ağaca kötücül bakışlarını atarken yerde duran sihir tarihi kitabını tekrar eline aldı. Bakışlarını tekrar kitaba yöneltirken bir sayfa daha çevirdi. Tom yarına kadar tüm kitabı okumasını istemişti ve o daha yarısında bile değildi. İç çekti ve kitabın yapraklarını karıştırdı. Yazılardan ve çizimlerden oluşan sayfalarda bir resim dikkatini çekti. Parmağını o sayfaya koydu ve resmi açtı.Resimde iki adam duruyor ve Olivia'ya bakıyordu. Kaşlarını çattı. İkisi de ona oldukça tanıdık geliyordu. Resmin altında duran açıklamayı o an fark etti.
'Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore ve Gellert Grindelwald, Çoğunluğun İyiliği, 1898 '
Olivia büyük bir dikkatle tekrar iki adamı süzerken Albus Dumbledore'un yanında duran adama baktı. Sarı saçlı, mavi gözlü bir adamdı. Yüzünde hafif bir gülümseme vardı. Adam merakını kabartırken bir sayfa daha çevirdi.
Dünyanın en karanlık büyücüsü: Gellert Grindelwald
Gençliği
“O zamanlar bile Karanlık Sanatlar’a talihsiz hoşgörüsüyle tanınmış bir okul olan Durmstrang’da eğitim gören Grindelwald da tıpkı Dumbledore gibi erken yaşta gelişmiş parlak biri olduğunu gösterdi. Ancak Gellert Grindelwald yeteneklerini ödüller almaya yönelteceğine, kendini başka işlere adadı. On altı yaşına geldiğinde Durmstrang bile Gellert Grindelwald’un sapkın deneylerini görmezden gelemeyeceğini anladı ve böylece, okuldan atıldı.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sil Baştan (Tom Riddle Fanfic)
FanfictionDerler ki, burada bir kelebek kanat çırpsa Atlantik'te bir fırtınaya neden olabilir. Tüm Dünya'nın seyrini değiştirebilir. İşte o da bir kelebek misali tüm Dünya'nın kaderini yeniden çizdi. 1937 yılında her genç büyücünün eline bir mektup ulaşmıştı...