-12-

4K 314 136
                                    

-İlk sınav Karanlık Sanatlara Karşı Savunma.

Damon, bıkkınlıkla oturduğu yerde kımıldandı.

-Karşı Uğursuzluk Büyüleri, Savunma Büyüleri ve Patronus Yaratma. -Peny elindeki parşömeni masaya atarcasına bıraktı. -Geldi yine gönlümün efendisi sınavlar.

Olivia Miranda Goshawk'ın kitabını masaya dayadı. Derin bir nefes aldı. Dersten geçmek zorundaydı. Ancak kitapta yazanlar Arapça'dan farkısızdı. Yaklaşık bir aydır Tom'un verdiği ödevlerle birlikte okul konularını da bitirmeye çalışıyordu. Ne var ki çabası boşunaydı. Sınavlar yaklaştıkça içini derin bir umutsuzluk kaplıyordu.

-Hey! Kendini bu kadar fazla yorma. İlk sınav Karanlık Sanatlara Karşı Savunma, Olivia. Hepimiz biliyoruz ki o dersten geçmen hiç de zor olmayacak. Doğuştan yeteneklisin sen kızım.

Olivia, Danny'nin yüzüne bakıp hafifçe gülümsedi.

-Bu kitap çok işime yaradı Danny. Teşekkür ederim bana ödünç verdiğin için. Ve -masaya yığdığı kitap dağından bir kitap çıkardı. - Çocuk kitabı olması umrumda değil. Mükemmel bir kitaptı. Tek solukta okudum, dedi Ozan Beedle'ın Hikâyeleri'ni Danny'ye uzatırken.

-Seveceğini biliyordum. Aslında şaşırmadım değil. Bu kitabı birçok kişi bilir.

Olivia, sessiz kalmakla yetindi.

-Biz Ortak Salon'a gidiyoruz, çalışmaya devam edecek misin, Olivia dedi Damon sesinde hissettirdiği hafif alayla.

Olivia tekrar kafasını okuduğu kitaptan kaldırdı.

-Evet.

-Ciddiyim, Olivia. Biraz dinlen artık.

-Peny, beni merak etme. Cidden iyiyim, dedi başını hafifçe eğerek.

-Pekala.-Oturduğu yerden kalktı.
Damon, Danny ve Penny ortak salona gitmek için kalktıklarında Olivia tekrar kitaplara gömüldü.

Olivia, derin bir iç çekti. Devamlı olarak saate bakmayı ihmal etmiyordu. En son istediği şey Tom'la olan çalışmalarına geç kalmaktı.

Gözlerini kırpıştırdı. Tüy kalemi yerine masaya fırlatarak oturduğu sandalyede esneyerek gerildi.

-Birileri gece uyumamış.

Esnemesi bir anda kesilirken olduğu yerde korkuyla sıçradı. Şaşkınlıkla başını yana çevirdiğinde Crockett'in kitaplığın birine yaslanmış ona bakarak güldüğünü gördü.

-Evet. Biraz öyle oldu, dedi gülüşüne karşılık gelerek.

-Neden?

Başıyla kitapları işaret ederek 'Sınavlar' dedi.

-Sınavlar, dedi Crockett başını sallayarak. Yaslandığı kitaplıktan ayrılarak Olivia'nın yanındaki sandalyeye oturdu.

-Demek Karanlık Sanatlara Karşı Savunma.

Kafasını salladı tekrar Olivia.

-Geçen gün söylediklerini düşündüm.

-Öyle mi?  Dedi Olivia.

-Evet. Ama hala farklı olduğumuzu düşünüyorum. Bir Muggle ve bir sihirbaz. Ya da bir muggle ile bir cadı.
Muggle'lara karşı değilim. Ama bir muggle ile asla olmazdım.

Olivia gülerek kaşlarını kaldırdı.

-Neden?

-Ayrı dünyaların insanlarıyız çünkü.

Sil Baştan (Tom Riddle Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin