-Ne?
-Gelecekte karanlıklar prensinin karısı olur musun?
-O kim?
-İleride herkesin tanıyacağı, ismini söylemekten çekineceği, dünyanın en güçlü adamı olacak kişi.
-Tom, sen partide çok mu içtin, beleş içkiyi bulunca?
-Olivia burada ciddi bir konudan bahsediyorum.
-Ya, öyle mi. Çok belli oluyor!
Kız gitmek için hamle yapınca ona daha da yaklaştı.
-Dibime gir istersen, iyi misin sen bu akşam?!
-Bu tekliften dolayı gurur duymalısın kendinle. Senin gibi bir bulanığın yanımda olması, kim bilebilirdi değil mi? Ama Kelid Aynası da böcürtte aynı şeyi gösteriyor.
-Kelid Aynası mı? Dur bir saniye şu lanetleri gösteren ayna mı? Sanki işkence eder gibi bana seninle olduğum yansımayı gösterip durdu.Gencin yüzünde koca bir gülümseme belirirken kafasını aşağı eğdi.
-O lanetler aynası değil. O en çok istediğin şeyi gösteren bir ayna!
Olivia'nın ağzı yaşadığı şokla hafifçe aralanırken gencin sırıttışı da aynı oranda artıyordu.
-Yalan söylüyorsun!
-Söylemiyorum. Emin ol, ilk kez sana karşı bu kadar dürüstüm. Tabii bunun için üç dört bardan kaymak birası içtiğimi inkar etmeyeceğim. Ama senin gibi birine bunu demek için kafanın iyi olması gerekiyor!
-Sen kafayı yemişsin.
-Bir haftadır bende aynı şeyi düşünüyorum. O aynanın yanına kaç kez gittiğimi söylemeyeceğim bile.
-Sana inanmıyorum.
-Bunu diyeceğini biliyordum. Bu yüzden bir haftadır bununla uğraştım ama önce elimi tut sana bunu burada gösteremem.
Olivia, Tom'un ona uzattığı ele baktı.
-Tutmayacağım, bir hafta önce bana neler yaptın! Çok kolay unutmuşsun. Ama ben unutmadım. Karnımdan baldırıma kadar uzanan koca bir yaram var bil bakalım kim sebep oldu?!
-Eğer tutarsan hem o yarayı geçiririm hemde gerçek düşüncelerimi öğrenmiş olursun.
-Sana neden inanayım?
-Olivia lütfen!
Kız ani bir şaşkınlıkla ona baktı. Tom Marvolo Riddle ona 'lütfen' mi demişti?
-Sen ne dedin?
-Dediğimi tekrarlamayacağım sadece tut şu lanet olasıca elimi!
Kızın elini bir anda kavradı ve birlikte kimsenin bilmediği, efsanelere karışmış olan odaya cisimlendiler.
-Nereye getirdin beni!
-Sırlar Odası'na.
-Nereye nereye?
-Buraya önceden de gelmiştin Olivia. Az kalsın seni gebertecektim.
-Tom, sen iyi misin? Sen Sırlar Odası'nın varisisin. Okuldaki birçok öğrenciye zarar verdin.
- Bilmediğin bir şey değil Olivia. Şu an hatırlamadığın şey ise beni katil olmaktan sadece Riddle Evinde değil burada da kurtardığın. Ama senden artık benim karşımda değil tam yanımda durmanı istiyorum. Sana dünyanın en güçlü adamının karısı olabilme teklifi sunuyorum.Olivia öylece Tom'a baktı. Duyduklarını hazmedemiyor, işittikleri nefesini kesiyordu. Ellerini diz kapağına götürerek eğildi. Derin ve sık nefesler aldı. Tom Riddle sonunda delirmişti ve kanıtını da şu an yaşıyordu. Birkaç dakika öylece bekledi.
-Sana mutlak güç diyorum ve sen...
Olivia sırlar odasını kaplayacak koca bir kahkaha attı. Ellerini karnına götürdü ve gülmeye devam etti.
-Sen sıyırmışsın! Ben de kendimi deli sanırdım, sen benden de delisin. İlk önce bana bir çöp gibi davrandın şimdi gelmiş karşıma dünyanın en güçlü adamı olacağım ve sen benim karım olacaksın diyorsun. Sonra elimden zorla tutuyor ve efsane olduğunu bildiğim bir yere getiriyorsun. Üstelik buraya daha önceden geldiğimi ama hatırlamadığımı söylüyorsun. Seni katil olmaktan kurtardığımı ve benimle olmak istediğini söylüyorsun. Ayrıca şunu da atlamamam lazım bunu derken de beni aşağılamaya devam ediyorsun. Tom, sen hastasın! Ve bende yeterince hasta insan gördüm!
Olivia, arkasını dönüp geniş koridordan Tom'un tersi yöne ilerlerken:
-Buradan ben istemeden çıkamazsın.
-Sen öyle san. Buradan Dippet'e bahsettiğimde bakalım kim inanacak?
Bir anda Tom karşısında belirdiğinde korkuyorlar sıçradı.
-Sana inanır mı sanıyorsun?
-Elbette inanır onu buraya getirdiğimde...
-Girişi biliyor musun Olivia?
-Be..
-Bilmediğini biliyorum. Aşk sarhoşu olmadım Olivia. Kafam oldukça yerinde.-Giydiği gri takım elbisenin cebinden bir şişe çıkardı ve Olivia'ya uzattı.- Buraya seni dürüst olmak için getirdim demiştim. Bu veritaserum. Bana istediğin her şeyi sor doğruyu söylemek zorundayım. -Şişenin kapağını açtı ve yarısına kadar içti- bana istediğini sor, herhangi bir veritaseruma karşı direnebilirim ama bu serumu kendim yaptım. Sana karşı dürüst olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sil Baştan (Tom Riddle Fanfic)
FanfictionDerler ki, burada bir kelebek kanat çırpsa Atlantik'te bir fırtınaya neden olabilir. Tüm Dünya'nın seyrini değiştirebilir. İşte o da bir kelebek misali tüm Dünya'nın kaderini yeniden çizdi. 1937 yılında her genç büyücünün eline bir mektup ulaşmıştı...