-27-

3.9K 293 104
                                    

Olivia derin bir nefes aldı ve SBD sonucuna bir kez daha baktı. Hafifçe gülümsedi. Tom yüzünden başına gelmeyen kalmamıştı ama kabul etmeliydi ki o gerçekten iyi bir öğretmendi. Tüm derslerden geçmesi de bunun bir tescilcisiydi. Beş dersten beklenilenin üstünde almıştı. Diğerleri ise uygundu. Beşinci sınıfta okula başlamış biri için katettiği yol muhteşemdi. Bir kez daha bu çocuğun dahi olduğunu anlamıştı.

-Sanırım seherbaz olacağım.

-Sen ve seherbazlık. Danny güldürme beni. Kara büyücü görsen oturur bebek gibi ağlarsın.

-Hiç de bile Penny, dedi dudağını büzerek. Sen ne olmayı düşünüyorsun? Dedi kafasıyla işaret ederek.

-Henüz düşünmedim.

-Hadi ama bir sene sonra mezun olacaksın.

-İki de şuna. Hala altıncı sınıfı bitirmedin Danny, dedi Penny. Olivia'nın elinde tuttuğu sunan sonuç kağıtlarını aldı.

-Yavaştan düşünüyormuş baksana, dedi Olivia'ya bakarak. Halbuki sınava dün Dippet'in odasında girmişti. Geçen sene muaf tutulduğu sınavları bir bir olmuştu. Bu ona hem büyük bir mutluluk veriyordu hem de içinden çıkılamaz bir üzüntü. Tom ile dersleri sona ermişti. Bunun yaklaştığını biliyordu ama bu kadar üzüleceğini tahmin etmemişti.

-Olivia neden şifacı olmuyorsun? Dedi Penny bir anda.

-Şifacı mı?

-Notların şifacı olmak için biçilmiş kaftan resmen. Beş dersten beklenilenin üstünde almışsın. Bu da şifacı olmak için yeterli.

Olivia kağıdı ondan aldı ve önünde duran meslekler kitabına baktı. Penny haklıydı.

-Bilemiyorum...

Penny önünde duran kitaplardan birini çekerek Olivia'ya uzattı. Kitabın üstünde Şifacılık yazıyordu.

-Buna bir göz at.

-Tamam, dedi Penny'ye gülümseyerek. Sen ne olmayı düşünüyorsun?

-Büyüzolog olmayı düşünüyorum.

-Büyüzolog?

-Bilirsin işte 'sihirli yaratıklar bilimi' dedi tırnaklarını kullanarak.

Olivia başını gülümseyerek salladı.

-Sihirli yaratıkları sevdiğin için.

-Sihirli yaratıkları sevdiğim için, dedi Penny kafasını sallayarak.

-Güzel.

-Evet, sende bir an önce karar versen şu olur. Verdiğim kitaba göz gezdir. Eminim sevdiğin bir şey çıkacaktır.

Birkaç dakika sonra Penny ve Danny hararetli bir konuşmaya dalmıştı. Olivia bunu fırsat bilerek kitabın kapağını araladı. Sayfalara göz attı. Büyü dünyasında şifacı, muggle dünyasındaki doktor,hemşire,eczacı vb. sağlık mesleklerinin bir araya toplanmış haliydi. Biçim değiştirme, iksir, tılsım, bitki bilim ve karanlık sanatlara karşı savunma derslerinden beklenin üstünde almak yeterliydi. Olivia tekrar notlarına baktı. Penny'nin bir kez daha haklı olduğunu gördü. Bu derslerden kıl payı beklenenin üstünde almıştı. Eğer seneye FYBS'den de bu notları alırsa sifacı olabilirdi. Ancak bu mesleğin hala kendisine uygun olup olmadığını bilmiyordu. Derince bir nefes aldı ve sayfaları çevirdi. Tıpkı muggle hastanelerinde olduğu gibi büyücülerinde kendilerine ait hastaneleri vardı. Ve aynı şekilde ayrılmış bölümleri. Beş farklı bölümde çalışmaları vardı.
•Eşya Kazaları
•Yaratıkların Yol Açtığı Yaralanmalar
•Sihirli Böcekler
•İksir Ve Büyü Zehirlenmeleri
•Büyü Hasarı

Sil Baştan (Tom Riddle Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin